Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Ik zie dat we nog een deelnemer hebben! Welkom Kellydragongirl!!! Wat zijn jouw doelen voor dit sprintje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 13:03    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Vandaag niet gelukt. Schaam Schaam Huil Huil Huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 16:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Wat jammer. Alle begin is moeilijk. Wil je het erover hebben? (Evt. in je dagboekje) Hoe kwam het?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 okt 2020 17:31    

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Stevelina schreef:

Wat jammer. Alle begin is moeilijk. Wil je het erover hebben? (Evt. in je dagboekje) Hoe kwam het?

Niets aan de hand hoor. Lachen
Ik ga altijd 1x in de 14 dagen met mijn moeder boodschappen doen en dan wordt er altijd iets lekkers gekocht voor bij de koffie.
En omdat ze dat zo gezellig vind om samen te smikkelen kon ik het niet laten, maar de volgende keer ga ik toch weer voor een cracker met kaas, smullen
En bij thuiskomst aten we zo verschrikkelijk laat dat ik voor de bijl ging. Had ook gezond voedsel uit kunnen kiezen maar helaas trok het ongezonde harder.
Toen kwam het stemmetje, vreet nu maar door het is toch al verknoeid. Rollende ogen om dan sterk te blijven is me niet gelukt.
Wat dat betrefd was het een waardeloze dag met als afsluiting gisteravond een halve zak chips leeg gegeten.
Waarom,waarom is het zo moeilijk om me aan de gestelde doelen te houden en het is er maar 1 Rollende ogen

Maar goed vandaag een nieuwe kans.
Heb wel gewandeld dat scheelt nog wat. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 8:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Ik ga altijd 1x in de 14 dagen met mijn moeder boodschappen doen en dan wordt er altijd iets lekkers gekocht voor bij de koffie.
En omdat ze dat zo gezellig vind om samen te smikkelen kon ik het niet laten, maar de volgende keer ga ik toch weer voor een cracker met kaas, smullen
En bij thuiskomst aten we zo verschrikkelijk laat dat ik voor de bijl ging. Had ook gezond voedsel uit kunnen kiezen maar helaas trok het ongezonde harder.
Toen kwam het stemmetje, vreet nu maar door het is toch al verknoeid. Rollende ogen om dan sterk te blijven is me niet gelukt.
Wat dat betrefd was het een waardeloze dag met als afsluiting gisteravond een halve zak chips leeg gegeten.
Waarom,waarom is het zo moeilijk om me aan de gestelde doelen te houden en het is er maar 1 Rollende ogen

Waarom is het zo moeilijk? Omdat gewoontes heel sterk kunnen zijn en je lijf was ook nog niet ingesteld op een dag zonder suikers... EN het is echt wel een 'groot doel' dat je hebt gekozen. Ik denk dat suikers stoppen één van de beste doelen is maar het kost echt wel wat inzet om dat door te zetten. Dus, maak het je vandaag qua bezigheden en belasting zo makkelijk mogelijk en ga er gewoon opnieuw voor!

Herkenbaar hoe dat zo kan gaan...

Susan Peirce Thompson van Bright Line Eating, (ook geciteerd door Carola van Bemmelen) zegt dat delen van ons lichaam, dus ook ons oerbrein tegen ons paten met onze eigen 'stem'. Dus die gedachten van 'vreet nu maar door' en 'het is okay om gezellig samen lekkers te nemen' die komen waarschijnlijk niet van ons gezonde verstand (mensenbrein) maar van dat reptielenbrein dat niet in staat is om te beseffen dat het géén hongersnood is en je blijft aansporen om vooral nog meer te eten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 13:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb gisteren mijn doelen gehaald; geen suiker en bloem gegeten en 3 maaltijden en 1 tussendoortje gehad. Dus twee smileys verdiend: Erg blij Erg blij

In totaal nu 4 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Hoe gaat het met jullie? Het idee van dit sprintje is dat je elke dag even deelt of je je doelen gehaald hebt. Ik wil graag nog wat meer smileys uitdelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 13:20    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jullie zijn goed bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 18:01    

Reageer met quote
Jij niet dan Cavia??

Bij mij gaat het ook niet goed hoor. Rollende ogen ook vandaag weer mislukt.
Morgen maar weer proberen.
Eens moet het toch een keer lukken.

Laatst aangepast door onbekend2020 op wo 21 okt 2020 22:59, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 18:09    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Oh bah, het is weer eens zo ver. Hij heeft maar 1 zin geplaatst. Ik denk dat hij dat doet als ik een smilie van mijn telefoon plaats ipv eentje van het forum.

Bij mij ging het gister en vandaag goed. Maandag ging het dus verkeerd met ontbijt en fruit was ik weer eens vergeten. Gister ging goed met ontbijt, maar ik was vergeten fruit mee te nemen naar werk. Dus als toetje een appel en een kiwi genomen.
Vandaag ging ook goed. Ik moest nuchter bloed laten prikken en kon pas om half 10 ontbijten op werk. Netjes een broodje jam en een banaan. Net heb ik als toetje weer een kiwi gegeten.
Ik ben tevreden zo. Morgen wordt een beetje een uitdaging omdat ik dan van 12 tot 9 moet werken. Koopavond sluit om 8 uur natuurlijk, maar we gaan daarna nog even tot 9 uur door met de vracht want daar komen we tijdens winkeltijd te weinig aan toe. Ik moet dus echt fruit mee naar werk nemen, want ik kom pas om 10 uur thuis en dan duik ik gelijk onder de wol.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 18:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Jij niet dan Cavia??

Bij mij gaat het ook niet goed hoor. Rollende ogen ook vandaag weer mislukt.
Morgen maar weer proberen.
Eens moet het toch een keer lukken.

Je kunt het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 22:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 4 van 30