Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
tgjm schreef:
Ook jarenlang last van gehad (niet die eisprong natuurlijk, maar wel de hoofdpijn).
Is uiteindelijk bijna verdwenen (er uit gegroeid? ; weggetraind? — geen idee). Afkloppen, natuurlijk ...

Weer EEN smiley verdiend. Niet voor de drank (gisteren drie biertjes bij de overdadige lunch), maar het eten wel gelukt (na die “lunch” nog steeds niets gegeten).

Een smiley erbij! Erg blij

Je hebt er nu zeven! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020 14:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren wel het doel van geen suiker en geen bloem eten gehaald, maar niet het doel van 3x eten per dag... 1x extra gegeten (een tussendoortje 's middags). Daardoor at ik ook meer dan gepland was.
Dus 1 smiley erbij.

In totaal nu 58 stuks... Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2020 14:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren beide doelen gehaald: geen suiker en geen bloem eten en maximaal 4x eten per dag.

Twee smileys erbij... Erg blij Erg blij

In totaal nu 60 stuks... Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
60 smilies, goed hoor!

Ik was een weekendje weg met m'n vriend. We hadden allemaal gezonde boodschappen gedaan, maar wel een beetje veel. Ik ben benieuwd naar de 'schade'.

Vrijdag: twee smileys
Niet meer gegeten na 19.30, en voor 23.30 naar bed

Zaterdag: geen smileys
's Avonds tijdens een filmpje nog aan de rauwkost en volkoren matzes met auberginespread, kan erger toch? Daarna lag ik tot na middernacht met een boekje in bad, haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 23:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Maira schreef:
60 smilies, goed hoor!

Ik was een weekendje weg met m'n vriend. We hadden allemaal gezonde boodschappen gedaan, maar wel een beetje veel. Ik ben benieuwd naar de 'schade'.

Vrijdag: twee smileys
Niet meer gegeten na 19.30, en voor 23.30 naar bed

Zaterdag: geen smileys
's Avonds tijdens een filmpje nog aan de rauwkost en volkoren matzes met auberginespread, kan erger toch? Daarna lag ik tot na middernacht met een boekje in bad, haha.

Mooi toch twee smileys erbij: Erg blij Erg blij

Je hebt er nu 17: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 11:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren weer beide doelen gehaald: geen suiker en geen bloem eten en maximaal 4x eten per dag.

In totaal nu 60 stuks... Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 11:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb vast een vervolgsprintje gestart: 'Met Nieuwe Gewoontes naar het Nieuwe Jaar'!

Zie hier

www.weegclub.nl/forum/met-nieuwe-gewoontes-naar-het-nieuwe-jaar-t56851.html#2789771

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 12:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Het is wat stil hier momenteel!!!

Gisteren mijn doelen weer gehaald.
Geen suiker en geen bloem eten en maximaal 4x eten per dag.

In totaal nu 62 stuks... Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Ik was even druk met vanalles maar mijn doelen wel gehaald. Oke wel met simpele salades Erg blij

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 12:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lucius schreef:
Ik was even druk met vanalles maar mijn doelen wel gehaald. Oke wel met simpele salades Erg blij

Simpele salades kunnen ook heerlijk zijn! Goed zeg dat je de doelen hebt gehaald. Hoeveel dagen is dat geweest? Dan kan ik je de smileys 'overhandigen'!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 13:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29, 30  Volgende
Pagina 28 van 30