Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevelina, wat Kordiya zegt zit ik ook aan te denken. Misschien dat je gewoon eerst wat kleinere stapjes moet zetten? Gewoon kleinere doelen stellen die makkelijker te behalen zijn. Desnoods maak je eerst een stappenplan voor jezelf, hak je uiteindelijke doel in zo klein mogelijke stapjes. Bepaal de volgorde van de stappen die je nemen wilt, begin met de makkelijkste. En dan begin je gewoon bij de eerste of de eerste 2. Wil niet te veel, maak het jezelf niet te moeilijk. Als je goed nadenkt, kan je elk doel, elk stapje, kleiner maken en vereenvoudigen.
En inderdaad, er is niks mis met alleen je goede momenten te delen. Dat voelt een stuk beter en dat maakt het ook makkelijker om vol te houden. Kijk naar elke maaltijd, elk tussendoor eetmomentje wat goed gegaan is en tel die bij elkaar op. Ten slotte is dat wat telt, niet de mislukte momenten.
Bijna niemand kan in 1x alles omgooien en volledig opnieuw beginnen. Het klinkt makkelijk, maar dat is het absoluut niet. Het is een verslaving en alle verslavingen zijn moeilijk af te leren. Iedereen leert door vallen en opstaan. Het is alleen de kunst om te zorgen dat je steeds minder ver valt maar dat kost tijd. Ook jij komt er wel, dat weet ik zeker.

Mijn ontbijt is gelukt. 2 heerlijke crackertjes. En ik heb gelijk een banaan erbij genomen dus dat kan ik ook niet meer vergeten vandaag. Ik heb de kiwi's wat beter in zicht gelegd zodat ik die vanmiddag kan pakken maar met 1 banaan is mijn doel ook al behaald.
Ik heb bij het maken van mijn ontbijt bedacht, dat ik door alle luxe, dus door alle chipsontbijten en lekkere lunches, ben gaan neerkijken op een gewone cracker met jam of iets anders eenvoudigs. Dus heb ik mezelf tijdens het smeren van die cracker met jam, voorgehouden dat het heel lekker is en een heel normaal ontbijt. Haha, misschien als ik mezelf dat vaak genoeg vertel, ik het weer wil gaan geloven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 nov 2020 12:26    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
een goed plan Kordiya en cavia.
Ik ben helaas iemand die de lat voor mezelf te hoog legt.
Inderdaad moet ik blijven kijken wat WEL goed gaat en tja dat kan natuurlijk ook.
Oke dan, dan doe ik toch mee en wordt mijn doel in ieder geval 2 liter water drinken per dag en 2 x per dag een stuk fruit eten,want ook dat schiet er vaak bij in.
Dus s'middags een stuk fruit en s avonds fruit ipv chips.
Alleen zaterdags mag ik chips eten als ik daar heel veel zin in krijg.
Dank jullie wel. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 nov 2020 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Cavia, ik ben inderdaad een moeilijker ontbijter.
Momenteel ontbijt ik met yoghurt met blauwe bessen erin.

Alleen morgen moet ik even iets anders verzinnen. Yoghurt is op en had geen zin meer om naar de winkel te gaan.

Ik ga denk ik maar 2 crackers eten met kaas.

Qua lunch ga ik ook crackers eten, want brood is ook op en weet gewoon dat na mijn werk dat brood wat ik wil altijd dan op is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 nov 2020 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Gisteren doel gehaald. Kapucijners en pompoen

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2020 7:25    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Cavia schreef:

Mijn ontbijt is gelukt. 2 heerlijke crackertjes. En ik heb gelijk een banaan erbij genomen dus dat kan ik ook niet meer vergeten vandaag. Ik heb de kiwi's wat beter in zicht gelegd zodat ik die vanmiddag kan pakken maar met 1 banaan is mijn doel ook al behaald.
Ik heb bij het maken van mijn ontbijt bedacht, dat ik door alle luxe, dus door alle chipsontbijten en lekkere lunches, ben gaan neerkijken op een gewone cracker met jam of iets anders eenvoudigs. Dus heb ik mezelf tijdens het smeren van die cracker met jam, voorgehouden dat het heel lekker is en een heel normaal ontbijt. Haha, misschien als ik mezelf dat vaak genoeg vertel, ik het weer wil gaan geloven.

Goed zeg, weer twee smileys erbij! Erg blij Erg blij
Je hebt er nu totaal 24: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Voor mij zijn crackers met jam dingen die ik niet (meer) eet! Dus voor mij zou het heeeeel bijzonder zijn om zoiets te eten! Geniet ervan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2020 12:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
een goed plan Kordiya en cavia.
Ik ben helaas iemand die de lat voor mezelf te hoog legt.
Inderdaad moet ik blijven kijken wat WEL goed gaat en tja dat kan natuurlijk ook.
Oke dan, dan doe ik toch mee en wordt mijn doel in ieder geval 2 liter water drinken per dag en 2 x per dag een stuk fruit eten,want ook dat schiet er vaak bij in.
Dus s'middags een stuk fruit en s avonds fruit ipv chips.
Alleen zaterdags mag ik chips eten als ik daar heel veel zin in krijg.
Dank jullie wel. Kussen

Heel goed plan Stevelina! Twee mooie nieuwe doelen.

Je hebt nog altijd toch 18 smileys gehaald! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Als ik het zeggen mag: maak het doel om 2x per dag fruit te eten. Op welk tijdstip je dat ook doet en ook los van of je nog chips eet. Gewoon SIMPEL houden: 2x per dag fruit = DOEL GEHAALD!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2020 12:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Cavia, ik ben inderdaad een moeilijker ontbijter.
Momenteel ontbijt ik met yoghurt met blauwe bessen erin.

Alleen morgen moet ik even iets anders verzinnen. Yoghurt is op en had geen zin meer om naar de winkel te gaan.

Ik ga denk ik maar 2 crackers eten met kaas.

Qua lunch ga ik ook crackers eten, want brood is ook op en weet gewoon dat na mijn werk dat brood wat ik wil altijd dan op is.

Hoe ging het met je doelen gisteren Deugenietje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2020 12:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lucius schreef:
Gisteren doel gehaald. Kapucijners en pompoen

Yesss! Weer 2 smileys erbij: Erg blij Erg blij

Je hebt nu 20 smileys totaal: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2020 12:28    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Beste kordiya en de anderen.

Om persoonlijke redenen ga ik stoppen met de weegclub.
Doe jullie best allemaal en het ga jullie goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2020 12:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bij mij ging het ook weer goed gisteren: geen suiker noch bloem gegeten en 3 eetmomenten gehad. Dus twee lachebekjes erbij: Erg blij Erg blij

En in totaal 48 smileys: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2020 12:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 22 van 30