Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maira
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: puur en onbewerkt

Reageer met quote
Sterkte Cavia!

Ik heb beide doelen behaald vandaag. Dus een stevige wandeling maken, en niet meer eten na 19.30. De wandeling werd zelfs een stuk langer dan gepland (bijna 8km), want ik vond op de terugweg een verdwaalde hond waar ik toen van alles voor ben gaan regelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 23:03    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Maira schreef:
1. Elke dag wandelen
Gelukt! Niet de geplande 5 km, maar toch 3 km. Wel pijnlijke benen nu, ik moet echt nog wennen aan dat gewandel.

2. Niet eten na 19.30
Gelukt! Dat vergde wel wilskracht en denken aan dit sprintje. Mijn buurvrouw bood me onweerstaanbare vegan dropjes aan, en ik zei zo maar Nee Lach

Maira schreef:
Sterkte Cavia!

Ik heb beide doelen behaald vandaag. Dus een stevige wandeling maken, en niet meer eten na 19.30. De wandeling werd zelfs een stuk langer dan gepland (bijna 8km), want ik vond op de terugweg een verdwaalde hond waar ik toen van alles voor ben gaan regelen.

Goed bezig Maira! Dat betekent dat je er nu 4 smileys bij hebt: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

En in totaal nu 5 smileys hebt behaald! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Wat goed dat je die hond hebt opgevangen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 15:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lucius schreef:
Gisteren doel gehaald. Pompoen, paprika, sla, komkommer en tomaatjes

Een kleurrijke maaltijd was dat!

Je hebt er twee smileys bij: Erg blij Erg blij

En dus nu totaal 16 stuks! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 15:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Wat goed, allemaal de doelen behaald.
Ik vandaag maar eentje. Ik was zo vreselijk moe toen ik opstond dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Morgen beter. Vanmiddag heb ik wel fruit gegefen.
Ik ben vanmorgen doodmoe naar werk gegaan en een paar uur later buiten adem weer thuis gekomen. Ik heb op werk een half uurtje heel relaxed doze uit staan pakken en ik stond te hijgen als een karrepaard. Inmiddels ook koortsgevoel en dat buiten adem gevoel in mijn keel. Hoofdpijn kwam ook opzetten dus thuis maar gelijk een testafspraak gemaakt. Ben benieuwd wat eruit gaat komen. Inmiddels heb ik verhoging, en met alle andere klachten is het weer precies zoals ik me voelde in maart toen ik het waarschijnlijk ook had. Dus nu voorlopig maar thuis blijven. Gelukkig heb ik altijd genoeg eten in huis voor 2 weken, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. Pluspunt: alle snoep is op dus als ik een vreetbui krijg kan ik weinig anders dan me uitleven op komkommer Lachen

Bah, wat rot voor je Cavia. Duimen dat het gauw over is en dat het geen corona is.

Je hebt er toch weer een smiley bij: Erg blij

En in totaal heb je er nu al 21! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 15:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ook gisteren mijn doelen behaald: geen suiker noch bloem, en 3 eetmomenten gehad: twee smileys erbij dus Erg blij Erg blij

En in totaal 46 smileys: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 15:07    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Gisteren ook weer gelukt. Pasta pesto met extra roerbakgroente en bij de lunch rauwkostsalade

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 16:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lucius schreef:
Gisteren ook weer gelukt. Pasta pesto met extra roerbakgroente en bij de lunch rauwkostsalade

Hoppa! Alweer twee smileys! Erg blij Erg blij

Maakt 18 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 19:06    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik haak af lieve mensen.
Momenteel lukt het me niet om maar 1 doel te halen.
Ik krijg de motivatie niet terug en wordt er zo moe van dat ik me echt afvalrust gunt.
Gewoon rust en het afvallen ff los laten.
Ik weet dat het ontzettend dom is, maar ik heb er vrede mee.
Het is niet anders.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vervelend dat het niet lukt, Stevelina. Ik hoop dat het snel weer lukt en dat we je dan weer terug zien.

Ontbijt ging super. Maar het fruit, tsja. Ehm, telt vruchtenthhe ook? Lachen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 21:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Ik haak af lieve mensen.
Momenteel lukt het me niet om maar 1 doel te halen.
Ik krijg de motivatie niet terug en wordt er zo moe van dat ik me echt afvalrust gunt.
Gewoon rust en het afvallen ff los laten.
Ik weet dat het ontzettend dom is, maar ik heb er vrede mee.
Het is niet anders.

Ik snap het, Stevelina. Je blijft van harte welkom om mee te doen, wanneer je je er aan toe voelt.
Mogelijk het beste om echt heel kleine simpele doelen te kiezen. Bijvoorbeeld om elke dag wat rauwkost bij je eten te nemen of zo.
Als je de stappen te groot maakt, verlies je de moed terwijl als je heel kleine stapjes zet en daarmee succes boekt, krijg je er meer plezier en vertrouwen in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 nov 2020 21:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 20 van 30