Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëren - met bonus! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 28, 29, 30  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Lucius schreef:
Gisteren een erg rommelige dag. Kapucijners gegeten en mijn salade vergeten. Vandaag beter!

Het rijmt!

Vandaag beter!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wauw, Kordyia, je hebt gewoon al 26 smilies! Wat goed!

Stevelina, ja dit sprintje helpt inderdaad absoluut mee.

Lucius, jammer van de rommelige dag gister. Lukt het vandaag weer?

Gister en vandaag gaan bij mij ook top. Vandaag wel wat gesnoept maar dat was geen doel nog. Gister en vandaag netjes ontbeten en netjes fruit gegeten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 15:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:

Gister en vandaag gaan bij mij ook top. Vandaag wel wat gesnoept maar dat was geen doel nog. Gister en vandaag netjes ontbeten en netjes fruit gegeten.

Yesss! Je bent een nieuwe gewoonte aan het bouwen!

Twee smileys erbij: Erg blij Erg blij

Maakt totaal nu 15 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 nov 2020 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Gisteren zuurkool. En tomaten en paprika. Dus gelukt

Vanaf vandaag ga ik weer IF doen. 12.00 -20.00

Vandaag staat er spitskool op het menu. Nog nooit gegeten Schaam Schaam

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 7:17    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Mooie berichten om te lezen dat jullie allemaal zo goed je best doen.
Voor mij een troost dat ik niet de enige ben waarbij het niet altijd goed gaat,

Maar momenteel mag ik nog steeds niet klagen.
Zaterdag heb ik mijn doel gehaald door geen suikers te eten maar heb sávonds wel een piepklein schaaltje chips gegeten.
Maar wel 2x een smootie gehad.

Zondag heb ik ook 1 doel gehaald, geen suikers gegeten, Nee de hele dag niet, ben enorm trots op mezelf, er was gevuld speculaas en sávonds monchoutaart, smullen smullen maar heb het niet genomen.
Wel heb ik s morgens ipv een smootie 3 crackers met kaas gegeten, had ff geen zin in smootie, maar s avonds heb ik die wel op.
Dus ik heb 2 smileys verdiend.

Al 7 dagen geen koek end. gegeten. Nog 14 dagen te gaan.

Iedereen succes vandaag! doe jullie best, we kunnen het samen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Cavia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevelina, wat goed!

Toen ik vanmorgen de weegschaal pakte, wist ik al dat er wat bij was. De vraag was alleen, hoeveel. Maar het kon me eigenlijk niet schelen. Het bleek een halve kilo maar dat deed me niet echt wat. Tenslotte is mijn belangrijkste doel niet om af te vallen, maar om gezonder te gaan eten. En daarbij ben ik best trots op mezelf, want ik heb al geleerd om mijn lunch niet af te raffelen en ook elke dag fruit eten lukt nog steeds. Het ontbijt is er nog lang niet, maar dat was al zo lang een gewoonte geworden en dat is zo verslavend dat ik gewoon trot ben op elke dag dat het me wel lukt. Vandaag niet, overigens.
Vandaag heb ik ook nog geen fruit gegeten maar ik kom net uit de supermarkt en heb weer nieuwe bananen, appels, kiwi's en druiven gekocht dus ik kan er weer even tegenaan Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 13:11    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik ga een stukkie slomer dan jullie: weer een smiley verdiend voor niet snoepen of eten tussen 19.00 u en 10.00 u.
.... en dat was 'm dan weer ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 13:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lucius schreef:
Gisteren zuurkool. En tomaten en paprika. Dus gelukt

Vanaf vandaag ga ik weer IF doen. 12.00 -20.00

Vandaag staat er spitskool op het menu. Nog nooit gegeten Schaam Schaam

Mooi weer 2 smileys erbij Lucius! Erg blij Erg blij

Nu heb je er 6: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Ik hoop dat je de spitskool lekker vind. Ik houd er van; lekker rauw door een salade of (kort!) gekookt met andere groenten en bonen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 16:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Maar momenteel mag ik nog steeds niet klagen.
Zaterdag heb ik mijn doel gehaald door geen suikers te eten maar heb sávonds wel een piepklein schaaltje chips gegeten.
Maar wel 2x een smootie gehad.

Zondag heb ik ook 1 doel gehaald, geen suikers gegeten, Nee de hele dag niet, ben enorm trots op mezelf, er was gevuld speculaas en sávonds monchoutaart, smullen smullen maar heb het niet genomen.
Wel heb ik s morgens ipv een smootie 3 crackers met kaas gegeten, had ff geen zin in smootie, maar s avonds heb ik die wel op.
Dus ik heb 2 smileys verdiend.

Al 7 dagen geen koek end. gegeten. Nog 14 dagen te gaan.

Goed zo, geen zoetigheid gehad, heel goed bezig!

Twee smileys erbij!

Erg blij Erg blij

Maakt zestien stuks! Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Wat ga je doen als je de 21 dagen achter de rug hebt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 20:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Cavia schreef:
Stevelina, wat goed!

Toen ik vanmorgen de weegschaal pakte, wist ik al dat er wat bij was. De vraag was alleen, hoeveel. Maar het kon me eigenlijk niet schelen. Het bleek een halve kilo maar dat deed me niet echt wat. Tenslotte is mijn belangrijkste doel niet om af te vallen, maar om gezonder te gaan eten. En daarbij ben ik best trots op mezelf, want ik heb al geleerd om mijn lunch niet af te raffelen en ook elke dag fruit eten lukt nog steeds. Het ontbijt is er nog lang niet, maar dat was al zo lang een gewoonte geworden en dat is zo verslavend dat ik gewoon trot ben op elke dag dat het me wel lukt. Vandaag niet, overigens.
Vandaag heb ik ook nog geen fruit gegeten maar ik kom net uit de supermarkt en heb weer nieuwe bananen, appels, kiwi's en druiven gekocht dus ik kan er weer even tegenaan Uitlachen

Wat goed dat je gefocust blijft op de vooruitgang met betrekking tot je gewoontes, Cavia! Dat gaat je vooruit brengen!
Ik ben de tel kwijt wat betreft jouw smileys. Gisteren had je er vijftien als ik het goed heb. Dus ik hoor morgen hoe het vandaag is afgelopen met het fruit?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 21:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 28, 29, 30  Volgende
Pagina 13 van 30