Auteur |
Bericht |
Emmeke Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Kordiya schreef: | Emmeke schreef: | Ik doe graag mee. Goed om een concreet doel te hebben.
Ik wil niet meer snacken/snoepen voor het avondeten. Dan kom ik vaak hongerig thuis en is het moeilijk niet iets ongezonds te pakken. |
Dat lijkt mij een hele goeie.
Heb je wel een alternatief voor wanneer je hongerig bent? Dat je b.v. een stuk fruit neemt of een handje noten? Hoe ga je het oplossen wanneer je hongerig bent? |
Goede vraag... moet natuurlijk wel een plan hebben want anders wordt t wel moeilijk als ik met veel honger thuis kom.
Dus ik ga zorgen dat ik gezonde alternatieven heb. Groenten en fruit. En dat ik maaltijden maak die snel klaar zijn, zodat er niet teveel tijd zit tussen thuis komen en aan tafel gaan. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 jan 2021 12:47 |
|
 |
|
 |
tantezus Vaste Weegclubfan

|
|
Emmeke of van tevoren klaar maken zodat je het alleen hoeft op te warmen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 jan 2021 12:52 |
|
 |
Kordiya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 2068 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Emmeke schreef: |
Goede vraag... moet natuurlijk wel een plan hebben want anders wordt t wel moeilijk als ik met veel honger thuis kom.
Dus ik ga zorgen dat ik gezonde alternatieven heb. Groenten en fruit. En dat ik maaltijden maak die snel klaar zijn, zodat er niet teveel tijd zit tussen thuis komen en aan tafel gaan. |
ja ik heb precies dezelfde gedachte als Tantezus.... Je zou wanneer je een maaltijd kookt een dubbele portie kunnen maken en die invriezen of bewaren zodat je ook een dag niet hoeft te koken maar wel meteen kunt eten als je thuis komt._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 jan 2021 13:14 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 39136 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
m'n liter water lukt aardig
ook blijf ik van de dropjes af
verder snoep ik hooguit een paar blokjes pure chocola=25 gram en dat mag van mezelf
eten gaat prima
ik probeer wel zoveel mogelijk zelf te maken want een kant en klaar soepje/pakje/sausje is voor mij te zout_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 jan 2021 13:24 |
|
 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Heb niet de moed om op iedereen te reageren, sorry. Bedankt voor de beterschapswensen, rustig aan, dan moet het goed komen..
* 2 liter drinken, incl thee = 3
* niet ongepland snoepen = 3_________________ Beauty comes in all sizes
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 26 jan 2021 17:48 |
|
 |

|
|
vlinderrr schreef: | Heb niet de moed om op iedereen te reageren, sorry. Bedankt voor de beterschapswensen, rustig aan, dan moet het goed komen..
|
Je hoeft niet steeds overal op te reageren hoor. Het belangrijkste is om zo vaak mogelijk te delen hoe het gaat met je doelen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 10:57 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 10:57 |
|
 |
|
 |

|
|
Dipinipi schreef: | m'n liter water lukt aardig
ook blijf ik van de dropjes af
verder snoep ik hooguit een paar blokjes pure chocola=25 gram en dat mag van mezelf
eten gaat prima
ik probeer wel zoveel mogelijk zelf te maken want een kant en klaar soepje/pakje/sausje is voor mij te zout |
Knap hoor Dipinipi! Mooi als je dat kunt, het snoepen beperken._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 10:58 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 39136 Dieet: Weight Watchers en suikervrij Woonplaats: Giessen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 27 jan 2021 11:28 |
|
 |

|
|
Naar boven |