Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

NIeuwe gewoontes creëren (4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie?

Ik herhaal nog een keer wat er in de beschrijving van dit sprintje staat:

"Zet hier elke dag of in elk geval zo vaak mogelijk een berichtje neer over of het wel /niet is gelukt om je nieuwe gedrag uit te voeren. Dus ook als het niet gelukt is. Zet eventueel een reminder in je computer of mobiel dat je eraan denkt om hier een berichtje te plaatsen."

Ik mis jullie berichten! Alleen door regelmatig aandacht te besteden aan wat je wilt veranderen gaat het ook lukken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 11:24    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
- elke dag myfitnesspal invullen:
Erg blij x14
- elke dag van 1 pakje/pot enz het etiket lezen:
Erg blij x22

Vrijdagavond lasagne gegeten (van de aldi, die vinden de kinderen zo lekker). Vaak maak ik het ook zelf maar dit keer geen zin in gehad.. Heb er ook gewoon van meegegeten omdat ik dat ingepland had Erg blij
En zo bleef er gisteravond een vriendin van mijn dochter mee eten, dus maar pizza gehaald Lachen en gisteravond ook wat chips gegeten bij de film. Zaterdag is voor mij een beetje een cheatdag, probeer het overdag wel netjes te houden en niet de hele dag door te eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2021 11:33    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Iets drukkere week en weekend. Wat stress op het werk, een paar (coronaproof) afspraken in't weekend.
Ik laat al eens hier en daar een steekje vallen - maar geen vreetbuien en ik eet en drink minder dan de helft ongezonde dingen bij vroeger.
GEVOLG: gewicht blijft hetzelfde!!!!

En dan heb ik het nu altijd moeilijk om vol te houden....

Woensdag afspraak bij de sana coach en zal dan mijn "officiële" gewicht bij haar kennen en dat doorgeven.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 7:51    

Reageer met quote
zondag

* Geen suiker en geen bloem (meelproducten) eten - gelukt Erg blij = 27
* 4x per dag eten: gelukt (doel gewijzigd op 11 febr.)niet gelukt.Erg blij =17

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 9:14    

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:

Vrijdagavond lasagne gegeten (van de aldi, die vinden de kinderen zo lekker). Vaak maak ik het ook zelf maar dit keer geen zin in gehad.. Heb er ook gewoon van meegegeten omdat ik dat ingepland had Erg blij
En zo bleef er gisteravond een vriendin van mijn dochter mee eten, dus maar pizza gehaald Lachen en gisteravond ook wat chips gegeten bij de film. Zaterdag is voor mij een beetje een cheatdag, probeer het overdag wel netjes te houden en niet de hele dag door te eten.

Je gaat er goed mee om zo te horen.

Het lezen van de etiketten gaat ook goed hè? Merk je er effect van?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 9:16    

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:
Iets drukkere week en weekend. Wat stress op het werk, een paar (coronaproof) afspraken in't weekend.
Ik laat al eens hier en daar een steekje vallen - maar geen vreetbuien en ik eet en drink minder dan de helft ongezonde dingen bij vroeger.
GEVOLG: gewicht blijft hetzelfde!!!!

En dan heb ik het nu altijd moeilijk om vol te houden....

Woensdag afspraak bij de sana coach en zal dan mijn "officiële" gewicht bij haar kennen en dat doorgeven.

ja het leven kan soms onverwachte wendingen hebben en het is een kunst om dan onverstoorbaar te blijven en goed met eten om te blijven gaan.
Zeer goed dat je geen eetbuien hebt en zoveel minder ongezonde dingen gebruikt! Dat is toch winst, wat de weegschaal ook zegt! Je bouwt nieuwe gewoontes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 9:17    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
niet ongepland snoepen: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij
2 liter water/the Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij
gezond ontbijt Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Nog even aangevuld voor het weekend.

Deze week zal ik 2 stukken fruit bij mijn doel nemen. Want ik merk dat ik er vaak maar 1tje of zelfs soms geen eet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 9:21    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Hoe gaat het met jullie?

Ik herhaal nog een keer wat er in de beschrijving van dit sprintje staat:

"Zet hier elke dag of in elk geval zo vaak mogelijk een berichtje neer over of het wel /niet is gelukt om je nieuwe gedrag uit te voeren. Dus ook als het niet gelukt is. Zet eventueel een reminder in je computer of mobiel dat je eraan denkt om hier een berichtje te plaatsen."

Ik mis jullie berichten! Alleen door regelmatig aandacht te besteden aan wat je wilt veranderen gaat het ook lukken!

Ik weet het, Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam Schaam
Maar het ging echt hopeloos de laatste tijd, dus kon geen smileys er neer zetten en om iedere keer te zeggen, alweer niet gelukt, tja dat is niet zo fijn om te lezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 9:30    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren niet gesnoept, Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen
en drie uur tussen de maaltijden. Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 9:31    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
- elke dag myfitnesspal invullen:
Erg blij x15
- elke dag van 1 pakje/pot enz het etiket lezen:
Erg blij x23

Net de wekelijkse boodschappen gedaan, veel etiketten gelezen haha zoveel verschil ook in merken qua calorieën koolhydraten. Dat is iets wat ik nog steeds moet leren. Ben nu vooral op koolhydraten aan het letten, maar niet elke maaltijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2021 13:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25  Volgende
Pagina 21 van 25