Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

NIeuwe gewoontes creëren (4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
- elke dag myfitnesspal invullen:
Erg blij x9
- elke dag van 1 pakje/pot enz het etiket lezen:
Erg blij x15

Vandaag beide weer gedaan Erg blij Gisteren en vandaag op de 1400 calorieën.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 20:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:

ja, het is vaak raar en niet te verklaren. Knap van je dat je het nu beter kunt hanteren dan vroeger want zo'n zak chips helpt je ook de verkeerde kant op!
1462 is in mijn begrip 'weinig'. Maar als het veel groente was kun je er misschien wel vol van zitten...

Zit misschien ook gewoon in mijn hoofd hoor, heb natuurlijk 1,5 week minder gegeten terwijl ik dacht dat dat goed was, had ook totaal geen honger. Nu eet ik 's middags 1 tussendoortje meer en heb ik nog iets over dan eet ik 's avonds ook nog iets.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Even bijwerken
Water: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij
Squats Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 20:53    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
woensdag

* Geen suiker en geen bloem (meelproducten) eten. beide dagen gelukt..Erg blij .Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij
* Vaste hoeveelheden voedsel aanhouden (zoals in mijn eetplan beschreven staat) niet gelukt. Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Ik ga mijn tweede doel wijzigen. Het is voor mij wat verwarrend: vaste hoeveelheden aanhouden; als ik dan heel iets teveel neem, dan heb ik eigenlijk het doel al niet meer bereikt.
Dus ik ga terug naar: maximaal vier keer per dag eten. Dat is nog steeds een uitdaging en duidelijker voor mij. Het betekent dat ik een maaltijd of mijn ene tussendoortje klaarmaak en als dat op is, dan is het op, en moet ik weer wachten tot het volgende eetmoment.
(Dus niet: maaltijd of tussendoortje nemen, dan terug naar de keuken, nog wat pakken, weer terug, weer wat pakken, enzovoorts! Rollende ogen Erg blij )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 16:47    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het lukt mij niet [ meer].
Heb zoveel andere dingen aan mijn hoofd nu dat minderen/stoppen met suikers niet lukt.
Ik moet zoiets echt plannen als alles rustig is zonder andere dingen er om heen.
Dit vraagt tijd en motivatie om er 100% achter te staan en dat is het nu juist. Dat lukt me nu net niet....
Als ik minder/stop met suikers voel ik me niet goed en dat is op zich een goed teken maar kan dat er nu ff niet bij gebruiken.
Ik hoop dat die tijd snel komt zodat ik eindelijk eens voor mezelf kan werken.
Het valt allemaal niet mee, om verdrietig om te worden en deze keer bedoel ik niet mijzelf. Verward

Ik kom weer terug maar moet nu eerst alles op de rit zien te krijgen en als dan de tijd er weer is dat alles in een rustiger vaarwater komt ga ik er voor.
Wel blijf ik opletten om niet teveel verkeerde dingen te eten, ik doe nu ff wat ik altijd deed, dit voelt voor mij momenteel beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 18:38    

Reageer met quote
tantezus schreef:
Het lukt mij niet [ meer].
Heb zoveel andere dingen aan mijn hoofd nu dat minderen/stoppen met suikers niet lukt.
Ik moet zoiets echt plannen als alles rustig is zonder andere dingen er om heen.
Dit vraagt tijd en motivatie om er 100% achter te staan en dat is het nu juist. Dat lukt me nu net niet....
Als ik minder/stop met suikers voel ik me niet goed en dat is op zich een goed teken maar kan dat er nu ff niet bij gebruiken.
Ik hoop dat die tijd snel komt zodat ik eindelijk eens voor mezelf kan werken.
Het valt allemaal niet mee, om verdrietig om te worden en deze keer bedoel ik niet mijzelf. Verward

Ik kom weer terug maar moet nu eerst alles op de rit zien te krijgen en als dan de tijd er weer is dat alles in een rustiger vaarwater komt ga ik er voor.
Wel blijf ik opletten om niet teveel verkeerde dingen te eten, ik doe nu ff wat ik altijd deed, dit voelt voor mij momenteel beter.

Rot voor je dat de omstandigheden zo zwaar zijn Tantezus. Zorg goed voor jezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 19:27    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je kordiya doe ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 19:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Aaaah tantezus, goed om even aan jezelf te denken en niet teveel tegelijk te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 19:37    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Lieve tantezus, heel herkenbaar en begrijpelijk. Zorg maar goed voor je zelf, de rest komt wel.

Ik ervaar het op dit moment hetzelfde, ik haal steeds mijn doelen (net) niet en dat werkt frustrerend ipv motiverend, waardoor het juist mis gaat. Ik ga daarom dit sprintje loslaten en verder met het minderen van suiker sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 19:45    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Ik ervaar het op dit moment hetzelfde, ik haal steeds mijn doelen (net) niet en dat werkt frustrerend ipv motiverend, waardoor het juist mis gaat. Ik ga daarom dit sprintje loslaten en verder met het minderen van suiker sprintje.

Vlinderrr je mag ook altijd je doelen kleiner maken. Of veranderen.

Laatst aangepast door Kordiya op do 11 feb 2021 20:58, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 19:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 17 van 25