Auteur |
Bericht |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 feb 2021 20:27 |
|
 |
|
 |

|
|
Kordiya schreef: |
ja, het is vaak raar en niet te verklaren. Knap van je dat je het nu beter kunt hanteren dan vroeger want zo'n zak chips helpt je ook de verkeerde kant op!
1462 is in mijn begrip 'weinig'. Maar als het veel groente was kun je er misschien wel vol van zitten... |
Zit misschien ook gewoon in mijn hoofd hoor, heb natuurlijk 1,5 week minder gegeten terwijl ik dacht dat dat goed was, had ook totaal geen honger. Nu eet ik 's middags 1 tussendoortje meer en heb ik nog iets over dan eet ik 's avonds ook nog iets._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 feb 2021 20:29 |
|
 |
Esser Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 feb 2021 20:53 |
|
 |
Kordiya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 2117 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 feb 2021 16:47 |
|
 |
|
 |
tantezus Mega Weegclubfan

|
|
Het lukt mij niet [ meer].
Heb zoveel andere dingen aan mijn hoofd nu dat minderen/stoppen met suikers niet lukt.
Ik moet zoiets echt plannen als alles rustig is zonder andere dingen er om heen.
Dit vraagt tijd en motivatie om er 100% achter te staan en dat is het nu juist. Dat lukt me nu net niet....
Als ik minder/stop met suikers voel ik me niet goed en dat is op zich een goed teken maar kan dat er nu ff niet bij gebruiken.
Ik hoop dat die tijd snel komt zodat ik eindelijk eens voor mezelf kan werken.
Het valt allemaal niet mee, om verdrietig om te worden en deze keer bedoel ik niet mijzelf.
Ik kom weer terug maar moet nu eerst alles op de rit zien te krijgen en als dan de tijd er weer is dat alles in een rustiger vaarwater komt ga ik er voor.
Wel blijf ik opletten om niet teveel verkeerde dingen te eten, ik doe nu ff wat ik altijd deed, dit voelt voor mij momenteel beter._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 feb 2021 18:38 |
|
 |

|
|
tantezus schreef: | Het lukt mij niet [ meer].
Heb zoveel andere dingen aan mijn hoofd nu dat minderen/stoppen met suikers niet lukt.
Ik moet zoiets echt plannen als alles rustig is zonder andere dingen er om heen.
Dit vraagt tijd en motivatie om er 100% achter te staan en dat is het nu juist. Dat lukt me nu net niet....
Als ik minder/stop met suikers voel ik me niet goed en dat is op zich een goed teken maar kan dat er nu ff niet bij gebruiken.
Ik hoop dat die tijd snel komt zodat ik eindelijk eens voor mezelf kan werken.
Het valt allemaal niet mee, om verdrietig om te worden en deze keer bedoel ik niet mijzelf.
Ik kom weer terug maar moet nu eerst alles op de rit zien te krijgen en als dan de tijd er weer is dat alles in een rustiger vaarwater komt ga ik er voor.
Wel blijf ik opletten om niet teveel verkeerde dingen te eten, ik doe nu ff wat ik altijd deed, dit voelt voor mij momenteel beter. |
Rot voor je dat de omstandigheden zo zwaar zijn Tantezus. Zorg goed voor jezelf._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 feb 2021 19:27 |
|
 |
tantezus Mega Weegclubfan

|
|
Dank je kordiya doe ik._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 feb 2021 19:35 |
|
 |
|
 |

|
|
Aaaah tantezus, goed om even aan jezelf te denken en niet teveel tegelijk te doen._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 feb 2021 19:37 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Lieve tantezus, heel herkenbaar en begrijpelijk. Zorg maar goed voor je zelf, de rest komt wel.
Ik ervaar het op dit moment hetzelfde, ik haal steeds mijn doelen (net) niet en dat werkt frustrerend ipv motiverend, waardoor het juist mis gaat. Ik ga daarom dit sprintje loslaten en verder met het minderen van suiker sprintje._________________ 12
Beauty comes in all sizes
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 feb 2021 19:45 |
|
 |

|
|
vlinderrr schreef: |
Ik ervaar het op dit moment hetzelfde, ik haal steeds mijn doelen (net) niet en dat werkt frustrerend ipv motiverend, waardoor het juist mis gaat. Ik ga daarom dit sprintje loslaten en verder met het minderen van suiker sprintje. |
Vlinderrr je mag ook altijd je doelen kleiner maken. Of veranderen._________________
Laatst aangepast door Kordiya op do 11 feb 2021 20:58, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 feb 2021 19:58 |
|
 |
|
|