Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

NIeuwe gewoontes creëren (4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Complimenten, Smurfin, Vlinderrr en Tantezus dat jullie hier zo trouw rapporteren hoe het is gegaan!
Dat werkt ook goed hè? Applaus Bloemen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 11:16    

Reageer met quote
tantezus schreef:

Dat is echt jammer dat je het gelijk merkt als je weer bloem en suiker gegeten hebt.
Het is en blijft een hele strijd om het allemaal onder controle te krijgen en vooral om het te houden.
Nu ik het geproefd hebt is de strijd nog groter geworden om er af te blijven bah. Had ik vroeger er maar nooit aan begonnen om te gaan snoepen,

Het is vooral een strijd in het begin tijdens het afkicken. Daarna gaat het veel beter. Maar ja dan moet ik er wel afblijven. Zolang ik het niet neem gaat het goed. Maar inderdaad ga ik een keer in de fout dan heeft dat blijkbaar meteen (negatief) effect op eetdrang. En overigens merk ik dan ook meteen dat fysieke klachten weer even gaan opspelen.

Ik snap je wens dat je er nooit aan begonnen was, maar we wisten dat destijds niet hoe groot de last zou zijn die het mettertijd zou veroorzaken. Tegenwoordig is er veel bekend over de effecten van wat je eet, maar vroeger was dat veel minder. En je kon tevoren ook niet weten dat je verslavingsgevoelig was. Het wordt zelfs nu nog niet algemeen erkend dat er zoiets als eet / suiker verslaving bestaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 11:23    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
 * 300 gr groente per dag gelukt
 Lach Lach Lach Lach

* 2 liter drinken (nog) niet gelukt
Lach Lach Lach Lach

Het ongepland snoepen gaat ook erg goed Stom na het weekend, maak Ik er weer een doel van, het is de schuld van meneer prednison en ik werk mee..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 18:12    

Reageer met quote
zaterdag:
* Geen suiker en geen bloem (meelproducten) eten. gelukt...Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij
* Vaste hoeveelheden voedsel aanhouden (zoals in mijn eetplan beschreven staat) niet gelukt. Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Had op de een of andere manier eetdrang - mogelijk door het eten van wat bloem op dinsdag jongstleden - en werd even moedeloos in de zin van 'ik kan dit niet volhouden'. Toen een en ander aan extra's gaan eten. Maar geen eetbui gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 12:25    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
 * 300 gr groente per dag gelukt
 Lach Lach Lach Lach

* 2 liter drinken (nog) niet gelukt
Lach Lach Lach Lach

Het ongepland snoepen gaat ook erg goed Stom na het weekend, maak Ik er weer een doel van, het is de schuld van meneer prednison en ik werk mee..

Uh oh - misschien inderdaad toch weer een doel maken van het NIET ongepland snoepen? Dat is volgens mij toch voor vrijwel iedereen een uitdaging, iets dat je niet zomaar even als gewoonte installeert...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 12:26    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sorry, al een aantal dagen niks van me laten horen, zal proberen elke dag even iets te plaatsen. Omdat, als ik te lang wacht, dan moet ik voor mijn gevoel zoveel typen dat dat lastig is op mijn mobiel.
Overdag werkt mijn man thuis dus kan ik niet online op de computer, en 's avonds heb ik niet altijd zin Lachen

Hier een klein groen vakje vrijdag, de hele week ging mijn gewicht op en neer, 500 gram eraf, 700 gram erbij, volgende dag weer 600 gram eraf enz. Vorige week ook niet heel netjes gedaan, overdag gaat het goed, doe ik niks geks. Maar dan het avondeten, schep ik weer teveel op, soms 2 keer. Komt omdat ik teveel lekkere recepten had gemaakt die niet heel gezond waren Lachen mijn eigen schuld dus haha maar goed, toch iets groen dus.. Nu weer vol goede moed verder.
Hoewel ik vandaag ook wat meer heb gezondigd maar dat maakt me niks, want mijn jongste zoon is jarig en hebben een heerlijk taartje gegeten. Erg blij
Morgen weer een nieuwe dag! Dan gaan de jongste 2 weer naar school en heb ik eindelijk tijd voor een langere workout. Heb al voor 2 weken een workout in mijn kalender dus kom maar op.

Nu mijn resultaten vanaf donderdag:

- elke dag myfitnesspal invullen:
Erg blij x7
- elke dag van 1 pakje/pot enz het etiket lezen:
Erg blij x12

Elke dag myfitnesspal invullen, niet altijd, wel overdag want dat is niet zo moeilijk, maar dan maak ik weer een gerecht met veel ingredienten en dan heb ik er niet zoveel zin in Schaam Schaam Uitlachen

Etiket lezen doe ik wel elke dag, vandaag van een taart omdat mijn jongste zoon dus jarig is. En was benieuwd hoe slecht die was haha maar ik volg ook een beetje Mieke Kosters, en die zegt, eten wat minimaal een 8 waard is, en had speciaal daarom voor mijzelf een taartje gekocht die ik suuuuper lekker vind en heb er ook echt van genoten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 19:44    
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
eetdagboek bijhouden:D Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij
2 liter water/the AErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij
gezond ontbijt Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

vorige week alles goed. cheerleader cheerleader

ik zal mijn eetdagboek bijhouden vervangen door "niet ongepland snoepen" dat zal iets moeilijker vol te houden zijn.
Kwestie van een uitdaging te hebben.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 7:52    

Reageer met quote
zondag
* Geen suiker en geen bloem (meelproducten) eten. gelukt...Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij
* Vaste hoeveelheden voedsel aanhouden (zoals in mijn eetplan beschreven staat) niet gelukt. Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Wat teveel gegeten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 9:54    

Reageer met quote
Leuk om weer een bericht van je te lezen Monique. Gefeliciteerd met je zoon! Goed idee om iets te kiezen dat je super lekker vond, e er bewust van te genieten.
(Ik weet dat ik dat niet kan maar als je niet zo verslavingsgevoelig bent lijkt het me een heel goede strategie).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 9:57    

Reageer met quote
smurfin1979 schreef:

ik zal mijn eetdagboek bijhouden vervangen door "niet ongepland snoepen" dat zal iets moeilijker vol te houden zijn.
Kwestie van een uitdaging te hebben.

Dat is zeer de moeite waard als doel1

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 9:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 14 van 25