Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuwe gewoontes creëeren - nu of nooit

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Vanmorgen weer gewogen, ondanks dat we dit weekend hachee en friet met snacks hebben gegeten toch nog 700 gram eraf na vrijdag. Heb overdag dan wel netjes gedaan, zodat ik dat 's avonds lekker kon eten. Geeft een fijn gevoel dat het nu goed gaat met plannen van mijn eten. En dus vandaag onder de 80, hopelijk houd ik dat vol tm mijn weegdag vrijdag.

Vanmorgen dan ook mijn eerste workout thuis gedaan, een beginners workout van fitnessblender. Jeetje, mijn conditie is echt 0,0 Lachen

En vandaag komt mijn smartwatch binnen, mezelf even verwend omdat ik onder de 80 kilo zit Erg blij

Water drinken gaat helemaal goed, ik drink vooral mokken groene thee (wel wat afgekoeld, dan vind ik het het lekkerst)

Je bent heel goed bezig! Gefeliciteerd dat je onder de 80 zit! Dat zal veel voldoening geven!

Laatst aangepast door Kordiya op ma 18 jan 2021 16:24, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jan 2021 16:21    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

* 1 liter extra water drinken, naast thee etc.. Lach Lach
* niet ongepland snoepen Lach

Gisteren op visite een koek bij de thee gehad, moedig vul ik voor vandaag al beide smileys in, heb geen lekkers in huis, totaal 3 Lach

Mooi zo Vlinderrr, ga ervoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jan 2021 16:23    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vlinder goed gedaan,

Ik heb ook 2 smileys verdiend, heb 2.5 liter water gedronken en niets gesnoept.
Dat maakt er 21 Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 9:37    

Reageer met quote
Goed gedaan Tantezus! Je hebt de eerste dag achter de rug! Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 11:33    

Reageer met quote
maandag
* s avonds de keuken opruimen - niet gelukt - ziek
* maximaal vier keer eten op een dag - niet gelukt.

Gisteravond kon ik mezelf er amper toe krijgen om te koken, ik was moe en nog ziekig. Daardoor aten we heel laat en daarna vergat ik meteen mijn eetplan uit te schrijven van die dag (en voor de volgende dag: ik schrijf de avond tevoren op wat ik ga eten qua producten en kruis dat dan gedurende de dag af wanneer ik het eenmaal gegeten heb). Omdat ik dat niet meteen deed was ik vergeten dat ik nog een eetlepel vet / olie / notenpasta mocht hebben. Tja en toen ik dat om negen uur ontdekte vond ik dat ik die nog wel moest nemen! Dus zodoende vijf eetmomenten gehad in plaats van vier. Een goede les: voortaan meteen na het avondeten noteren wat ik wel en niet gegeten heb.

Geen nieuwe smileys verdiend dus. Ik heb er nu 23 Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 11:36    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Reageer met quote
Kordyia, hopelijk voel je je vandaag wat beter?

Tantezus, hoe ging het vandaag met je challenge?

Crazymoon, hoe vindt je de smartwach? Motiveert het?

* 1 liter extra water drinken, naast thee etc..  Lach Lach Lach
* niet ongepland snoepen Lach Lach

Mijn collega's hebben in twee dagen veel chocolaatjes gegeten, ik ben sterk gebleven, voelt goed. Moet wel zeggen dat ik het wel wat moeilijker krijg, hormonen ook. Belangrijk om voldoende voedzaam te eten, vooral op werkdagen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 19:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Slecht, we aten zo heel erg laat dat ik zo'n trek had dat ik de verkeerde dingen gegeten had lees een behoorlijke eetbui., en verder gewoon met de maaltijd gegeten wat op de planning stond.

Goed van jou dat je niet 1 chocolaatje hebt gegeten Vlinder. Kordiya gelukkig is het geen grote eetbui, maar een klein hapje, maar was niet de bedoeling geweest,maar ik vind het heel goed van je dat jij je zo goed aan je doelen kunt houden en dat al zolang...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2021 22:08    

Reageer met quote
dinsdag
* s avonds de keuken opruimen - gelukt
* maximaal vier keer eten op een dag - gelukt.

Ik heb dus twee nieuwe smileys verdiend. Ik heb er nu 25 Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 16:00    

Reageer met quote
tantezus schreef:
vlinderrr schreef:

Slecht, we aten zo heel erg laat dat ik zo'n trek had dat ik de verkeerde dingen gegeten had lees een behoorlijke eetbui., en verder gewoon met de maaltijd gegeten wat op de planning stond.

Goed van jou dat je niet 1 chocolaatje hebt gegeten Vlinder. Kordiya gelukkig is het geen grote eetbui, maar een klein hapje, maar was niet de bedoeling geweest,maar ik vind het heel goed van je dat jij je zo goed aan je doelen kunt houden en dat al zolang...

Dank je wel Tantezus.

Och jammer dat het zo is gegaan Tantezus. Had je wel je andere doel van het drinken gehaald?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 16:02    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:

Dank je wel Tantezus.

Och jammer dat het zo is gegaan Tantezus. Had je wel je andere doel van het drinken gehaald?

ja het water drinken heb ik wel gehaald.
Dat is waar ook, bedankt voor het er aan herinneren.
Dat maakt 22 Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2021 16:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13