Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuw 'oud' lid. Vroedje begint opnieuw!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vroedje-89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 'gezond eten/koolhydraatarm'

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Vroedje, nog 5 dagen 22 jaar. Ik ben verloskundige in opleiding en zit in mijn laatste jaar.
Ik ben sinds kort (sinds 10-03) begonnen met Benfit via de sportschool waar ik sinds januari kom. Dit na vele crash- en shakediëten.. waar ik helaas meer kilo's aan over gehouden heb dan dat ik eerst had.. Daarna geprobeerd om zelf gezond te eten, maar mijn stofwisseling was natuurlijk helemaal in de war geschopt, dus weinig resultaat --> weinig motivatie. Vervolgens werd bij mijn moeder een zeer kwaadaardige hersentumor ontdekt nu bijna een jaar geleden en toen heb ik even alle 'gezond eten' gedachten overboord gegooid. Resultaat... erg veel bijgekomen en zwaarder en ongezonder dan ooit..

Nu dus gewoon gezond eten met de Benfit methode.
Ik ga ervoor om weer in oude kleren te passen en me zekerder over mezelf te voelen. Het liefst zou ik hebben dat dit allemaal snel zou gaan, maar helaas is dat niet de gezonde en blijvende manier.. Dus nu zorgen dat ik af ga vallen en gemotiveerd blijf enzovoort. Vandaar dat ik mij hier - opnieuw - aangemeld heb.

Verder hou ik van creatief bezig zijn, voornamelijk handwerken, ik ben graag buiten en ik hou van dansen.
Helaas hou ik ook van een bourgondische levensstijl en geniet ik van lekker uit eten etc. met vriendjelief en met vrienden. Dit zal ik dus af moeten leren, gezelligheid hoeft niet persé gepaard te gaan met eten..... *zeg ik dapper*...

Ik hoop hier weer wat steun en motivatie en een stok achter de deur te vinden..

Groetjes,
Vroedje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 23:05    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Vroedje, welkom terug bij de weegclub. Je weet vast de weg nog wel... Lachen

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 13:37    
Vrouw Weeggegevens   Vroedje-89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 'gezond eten/koolhydraatarm'

Reageer met quote
Er is sinds mijn vorige bericht echt een heleboel gebeurd, ook op het gebied van gewicht helaas...

Mijn moeder is overleden in 2014, ik mis haar elke dag meer Sip

We kregen dit jaar een prachtige zoon, ons eerste kindje, de kilo's van de zwangerschap plakken er dus helaas ook nog aan haha..

Ik heb heel erg geschommeld met mijn gewicht en zit nu weer een stuk hoger dan toen ik het vorige bericht schreef, maar daar ga ik wat aan doen heb ik besloten!

Ik ga een combi maken tussen gezond eten en koolhydraatarm eten Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2017 13:25    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom terug en veel succes gewenst. De motivatie is er dus zal het afvallen ook wel volgen. Gefeliciteerd met jullie zoon !

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 dec 2017 1:32    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom back en veel succes Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 dec 2017 14:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1