Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Nieuw op het forum!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MirjamJ
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Sinds vandaag ben ik lid van dit forum. Ik ben heel benieuwd wat voor tips, ideeën en motivatie ik hier kan vinden.
Beginnen met afvallen wil meestal wel lukken, maar volhouden is weer iets anders Verward
Hopelijk vind ik hier een extra duw in de juiste richting en misschien wel een stok achter de deur, wie weet!

Groetjes,
Mirjam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016 21:51    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Mirjam , van harte welkom bij de weegclub.
leuk dat je de weegclub hebt gevonden,kijk even rond en dan vindt je vast motivatie genoeg,zeker de sprintjes zijn leuk om bij aan te sluiten

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 16 feb 2016 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Eikatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, minder snoepen

Reageer met quote
Hoi Mirjam, welkom bij de weegclub. Ik ben nu met de tweede week bezig, dus ook een nieuweling. Ik streef er ook naar om 15 kilo af te vallen, net als jij. Na een week was ik dik tevreden met 2,1 kilo eraf. Nouja dik tevreden, liever dun tevreden.
Ik hou bijna elke dag een dagboekje bij met wat ik eet, maar ook hou het gaat. Moeilijke momenten en zo. Ik vind het heel fijn dat mensen hier ook op reageren en je steunen. Na een week weegclub, ben ik heel enthousiast. Ik wens jou veel succes!

The best therapist has fur and four legs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2016 14:10    
Vrouw Weeggegevens   ms-samm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond

Reageer met quote
Hii Mirjam!

Welkom bij de club! Ik zag dat je uit Arnhem komt, leuk een buurtgenoot erbij Lach

Heb je al een idee hoe je wilt gaan afvallen of wat je doelen zijn?

In ieder geval heel veel succes met je strijd tegen de kilo's ! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 feb 2016 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Mirjam!
Welkom op het forum en veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2016 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Knipoog
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten, minder suiker

Reageer met quote
Hallo Mirjam,

Ook namens mij: welkom! Ook ik ben deze week hier gestart, en heb het, dankzij de steun van deze warme club, prima naar mijn zin! Dat wens ik jou ook toe, en veel succes natuurlijk!
Fijne avond Zwaaien

Dank je wel, Weegclub, voor al jullie steun!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2016 21:10    

Reageer met quote
Bedankt voor de steun allemaal!

Ik wil graag gezond eten en meer sporten. Hardlopen en fitness. Ik reed altijd paard, maar heb nu wat moeite om een geschikt bijrijdpaard te vinden helaas.
Qua eten heb ik een tijdje de EetMeter van het voedigscentrum gebruikt, dit gaf wel veel inzicht. Alleen na een tijdje is het me dan teveel gedoe en moeite om alles precies te noteren...
Deze week zit ik helaas thuis met buikgriep Sip dus geen sporten momenteel. Maar ach, wie weet hoeveel ik ervan afval ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2016 12:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hé vervelend dat je de buikgriep te pakken hebt, Mirjam! Nee, dan kan je het hardlopen maar beter even niet doen, hahaha. Je buik loopt zelf al hard genoeg... ;-)
Grappig, ik ken de eetmeter nog niet, maar kreeg deze vandaag als tip, en ga hem binnenkort uitproberen. Ik merk dan vanzelf of het ook iets voor mij is.
Heel veel beterschap hoor, en voor daarna: eerst maar even gezond aansterken en daarna de draad weer oppakken.

Fijn weekend!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2016 14:54    

Reageer met quote
Bedankt Knipoog, ik doe het nu inderdaad nog maar even rustig aan...
De EetMeter vond ik in het begin veel werk, omdat je alle producten en hoeveelheden moet opzoeken/invoeren. Maar het geeft wel goed inzicht in wat en hoeveel je eet, niet alleen in kcal, maar ook allerlei vitamines/mineralen/vetten/zouten etc.
De BeweegMeter die erbij zit vind ik zelf wat minder; deze vind het alleen voldoende als je 1 uur per dag sport. Ik ben zelf al heel blij als ik een half uurtje beweging gehad heb ohhh
Succes, ik hoop dat het je helpt. Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2016 15:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zojuist ook eens de eetmeter uitgeprobeerd. Je hebt helemaal gelijk: leuk om inzicht te krijgen, maar wat een werk, en zo als zovaak kan ik veel weer niet vinden.... Nou ja, af en toe zal ik dit w.s. wel gaan doen, maar ik weet nu al dat dit voor mij geen blijvertje is. De beweegmeter heb ik ook even bekeken, maar daar leggen ze de lat wel heel hoog, en dat vind ik eigenlijk niet reëel om het op die manier bij te houden. Dus ik doe het voor het grootste gedeelte weer eens op mijn eigen eigenwijze manier ;-).

Nogmaals:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2016 18:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1