Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

nieuw bij Weight Watchers

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lijnmeisje
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Ketox

Reageer met quote
Wel nieuw bij Weight Watchers maar helaas niet nieuw in de wereld van lijnen....
Ik hoor de laatste tijd goede verhalen over het volgen van de Weight Watchers app. dus ik wil dit ook gaan proberen ook omdat je in principe alles mag eten en zelf je keuzes maakt.

Ik vind dat ik met 24 punten niet heel veel mag, ik ben wel nieuwsgierig hoe dat bij anderen zit. Ik kan en mag op dit moment helaas niet bewegen dus ik denk dat het puntenaantal daar ook mee te maken zal hebben....

Ook dacht ik een soort online cursus erbij te hebben maar blijkbaar is dat weer een ander abonnement...ik ben nog niet zo thuis in alles en een beetje zoekende ik volg de blauwe Weight Watchers ik ben benieuwd wat ervaringen van anderen zijn en wellicht hebben jullie nog tips ...

Ik ben 177 en weeg 96 by the way...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 17:33    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
welkom in het Weight Watchers hoekje Erg blij

ik doe groen...= alles schrijven en alleen fruit en groente 0 points...dan heb je een wat beter overzicht wat je binnenkrijgt

vet en suiker zijn *duur* dus zoveel mogelijk suikervrij eten en voor gezonde vetten kiezen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 nov 2020 12:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1