Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nieuw afvallen en kleding topic

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Violet72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Allemaal,

Ik ben pas een kilo of 5/6 kwijt maar zo langzaam aan worden de eerste kleding stukken al te groot. Vandaar dat ik eens in de oude berichtjes heb zitten snuffelen en ook elders op het net. Over afvallen en kleding, de berichtjes hier zijn al van een hele poos terug en ik dacht dus misschien is het wel leuk om weer eens een nieuwe te openen:

Kleding en afvallen dus ohhh vertel wat je er over kwijt wil (want als ik jullie reacties lees denk ik weer even niet aan eten ohhh dus zinvol id het zoiezo 😂😂)

Zomaar wat vragen om dit topic te starten:
- hoeveel kilo er af is bij je een maat kleiner?
- hoe koop je kleding tijdens je afval poging? Kleiner, te klein of koop je zo min mogelijk?
- en hoe doe je dat me kleding voor het komende seizoen? Aks je verwacht dan best veel kilo's kwijt te zijn..
- badpak of bikini?
- hoelang blijf je oude kleding dragen?
- tips om te grote kleding door te dragen ..

Dus vertel ohhh..en help mij om mijn vervelingsmomentje door te komen met gezellig gebabbel ipv een graai in de voorraadkast!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 mrt 2016 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Ben nu ruim 15 kilo lichter, ben bijna op streef. Van maat 42 naar 38 gegaan. Nu onderweg naar maat 36 om daar te blijven.

Op moeilijke momenten gewoon kledingskast doorgewerkt!
Lekker passen en gelijk afscheid genomen van kleding die te ruim zit, Jammer dan, gaat toch nooit meer passen😊

Zo ook met nieuw kopen, gewoon naar de stad, iets nieuws kopen wat op dat moment mooi past. Bij primark, h en m, al nieuwe broek voor 20 euro. Voelde me dan zo goed, yes weer een maat kleiner!
En anders had ik dat geld echt wel uitgegeven aan snoep, gebak, chips enz😂😂
Want inmiddels ook deze kleren weer weggedaan. Dus niet teveel kopen maar wel waar je je heel goed invoelt.

Inmiddels ben ik er bijna dus nu blijvende skinny jeans gekocht, jas,t shirts,vest,bh en een bikini maar die droeg ik ook gewoon bij een hoger gewicht!

Het is een langzaam proces en daar hoort het kledingsgebeuren echt bij oftewel gebruik het op de moeilijke momenten.

Zelf kocht ik bij mijn start een doelbroek, 3 maten te klein! Plakte er een grote sticker op met DOELBROEK en deze heeft vsnaf het begin aan de buitenksnt van mijn kast gehangen. Dus zichtbaar, elke keer weer!
Inmiddels dus mijn passende liefelingsbroek geworden😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mrt 2016 7:54    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben nu 8,5 kilo lichter en dat scheelt 1 kledingmaat. Ik ben van 44 naar 42 gegaan vooral van broeken. Alles zakt af en ik doe er een riem om zolang het niet te erg is. Verder had ik ook nog wel kledingstukken in de kast liggen die wat te klein waren geworden en die ik nu weer aan kan. Voor bovenkleding merk ik nog niet zoveel verschil, dat past allemaal nog wel en ik kan nu ook de weer wat meer aansluitende truitjes aan die ik nog had maar niet meer aan wou. Verder koop ik een paar nieuwe dingetjes erbij. Vooruit kleiner kopen doe ik zelf niet, eerst maar eens zien dat ik er kom denk ik dan.

Niets smaakt zo lekker als slank zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 apr 2016 21:39    
Vrouw Weeggegevens   Lonnekev
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Novashops

Reageer met quote
Ik koop telkens bij.
Dure hobby, maar je wil je wel lekker voelen
Bovendien paste ik steeds in ' iets leukers '

Nu zit ik wel te overpeinzen of ik iets ga kopen. 3 weken geleden een jeans v Hugo boss gekocht a 179 euro en die is nu te ruim. Zelfde geldt voor een nogal prijzige riem, al kan ik gaatjes bij laten maken. Ik koop graag bij Bijenkorf maar ga nu bewust eens bij Zara kijken.

Mijn streef is 68 maar het is even heel hard. Overigens hoop ik dan ook in 38 te passen.

Kleren maken de man, in dit geval ook de vrouw.

Veel succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 apr 2016 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Knorry
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nog een optie.
Als ik de kleding de moeite waard vind, neem ik het in.
Bij bovenstaande merkbroek zou ik dat zeker doen.
Band los tornen, naatje stikken, knippen en afhechten. En dan komt het enige lastige. De band weer netjes terug. De truc is om voor je gaat knippen de band op exact dezelfde maat te rijgen als je de zijkant hebt ingenomen. Dan kan het niet mis gaan. O ja Links en rechts natuurlijk wel gelijk. Bij het lostornen goed kijken, het moet op dezelfde manier weer in elkaar. En bij een spijkerbroek heb je een sterke naald nodig.

Je kan het trouwens ook laten doen. De meeste steden hebben wel ergens een atelier.

Veel succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jun 2016 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Knorry

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Op de vraag badpak of bikini,
Ik draag een tanbikini. (broekje, bovenstukje en hemdje van dezelfde stof) Wanneer ik de zon op mijn buik wil doe ik het hemdje uit, en hou een bikini over. Ik vindt het ook wel handig. Korte broek eronder en je kunt zo de stad in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jun 2016 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Funnyfish
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatbeperkt dieet

Reageer met quote
Leuk topic! Ik merk inmiddels ook dat kleding ruimer zit maar heb nog niets weg hoeven gooien. In mijn kledingkast zit nog genoeg wat net te klein is, daar val ik op terug. Ik probeer me in te houden met nieuwe kleding kopen maar heb er enorm zin in om los te gaan wanneer mijn streefgewicht in beeld komt of eerder wanneer het nodig is!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jun 2016 23:16    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Een oud topic maar wel herkenbaar voor iedereen denk ik zo.

Inmiddels ben ik in 12 weken 6 kilo afgevallen. Mijn maat was, en is nog steeds, 46 maar broeken die te strak zaten passen nu weer prima. Lach Na het wat strakker doen van de riem is dit het eerste duidelijke verschil.

Sinds ik begonnen ben in november heb ik geen nieuwe kleding meer gekocht. Dit wil ik ook nog even zo laten. Er komt een moment waarop ik nog meer leuke dingen uit mijn kast weer pas. Lach

Laatst aangepast door Yeps op do 02 feb 2017 17:30, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 feb 2017 17:17    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Inmiddels zeven kilo kwijt. Scheelt dus niet zoveel met mijn vorige post maar heb dit weekend weer wat broeken gepast. Dit keer in maat 44 en die passen weer. LachLach Daar werd ik wel even blij van. Lach

Shirtjes zitten inmiddels ook wat ruimer, al lijkt dat nog geen maat te schelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 feb 2017 22:31    
Vrouw Weeggegevens   Refref
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bij mij scheelt het 4 kilo, niet zo veel dus. Maar.. ik merk het wel in mijn kleding! Bovenlichaam past weer vaker maat M en ook bij broeken merk ik dat het allemaal weer makkelijker aan- en dichtgaat!
Dus alle beetje scheelt al iets.

Ik houd enorm van online shoppen. Dan bestel ik veel kleding (meerdere maten) en wat niet bevalt stuur ik terug. Als ik goed bezig ben (dus aan schema houden etc.) dan is het heel motiverend, als ik niet goed bezig ben met afvallen is het demotiverend. Dus dat probeer ik wel te timen.

Eigenlijk koop ik altijd wel kleding... Al vind ik het ook heel fijn om mijn kast door te gaan en kijken wat nog niet past, maar wel bijna etc. Ik koop kleding die nu past, maar ook leuk is met wat kilo's minder. Kleine maatjes kopen heeft nog nooit gewerkt bij mij...

Ik verhuis oude kleding soms naar de kelder, om het vervolgens later weer te vinden en dan kies ik er wat leuke dingen uit. Dingen die ik na twee jaar echt niet meer draag doe ik weg (meestal aan een goed doel).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 mrt 2017 11:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2