Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Niet helemaal nieuw

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Linnie-1970
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (nergie beperkt diet)

Reageer met quote
Daar ben ik dan weer.
Lange tijd terug heb ik me hier ook al eens aangemeld. Lang aangesukkeld met god wat dan ook van dieet om vervolgens daarna toch weer bij te komen. Zucht.....
Maar ik ben het nu zat! Ik zit nu in de overgang en de kilo's vliegen me om de oren. Nu zit ik op een schrikbarende 133,8 kilo Schaam Schaam Er moet nu wat gebeuren.
Volgend jaar ga ik op mijn tweede huwelijksreis naar Bali. Ik verheug me er nu al super op! Yes! (nederlands=
Dan wil ik toch heel graag een flink aantal kilo's kwijt. Mijn streven is om dan van de 3 cijfertjes af te komen en om onder de 100 kilo te komen.
Sporten is voor mij erg moeilijk. Ik heb fybromyalgie voornamelijk in de benen en secondaire artrose in mijn rechter voet. Dit zorgt ervoor dat ik niet kan fietsen en geen lange stukken kan lopen. Wel zwem ik en probeer ik toch nog wat te wandelen om in beweging te blijven. Lopen
Ik hoop echt dat het me nu wel gaat lukken. Het alternatief is namelijk een gastric bypass. Huil Huil Huil
Daar zit ik eigenlijk niet op te wachten!!!
Ik wens iedereen veel succes met het afvallen! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 14 aug 2016 18:08    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hallo Linnie, van harte welkom terug bij de weegclub.

Je hebt in elk geval een supermotivatie, die tweede huwelijksreis. En je hoeft het hier niet helemaal alleen te doen, dat helpt ook hoor. Lach

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 aug 2016 0:17    
Vrouw Weeggegevens   Jennn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Welkom (terug) en veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 aug 2016 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Feetje41
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ha Linnie, wat goed dat weer bij de weegclub bent! Het is lastig als je niet makkelijk kunt sporten door gezondheidsproblemen. Toch is het wel mogelijk om door anders te eten gewicht te verliezen zonder te sporten. Weet ik uit ervaring Lach Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2016 8:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1