Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Niet helemaal nieuw maar wel een beetje

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jennn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal!
Ik was op zoek naar een gezellige, actieve en motiverende afval community, aangezien de plek waar ik eerder zat helemaal niet meer zo actief is en dat vond ik jammer. Toen vond ik de Weegclub, en toen ik klikte dacht ik 'he, hier ben ik al eens geweest!'
En inderdaad, ik ben al jaren lid, in 2012 kwam ik hier voor het eerst toen ik begon met Atkins. Vorig jaar ben ik nog eens komen kijken, maar mijn laatste forumberichten komen toch echt nog uit 2012, ik denk niet dat veel mensen me nog kennen dus ik kom me even opnieuw voorstellen, want ik ben van plan om hier weer lekker mee te komen posten!

Ik ben dus Jenn, inmiddels 29 en nog altijd aan het vechten tegen de kilo's. Ik ben destijds met Atkins veel afgevallen, maar helaas zit het er ook weer aan met rente. Ik heb nog verschillende andere dingen geprobeerd, met wisselend succes, maar uiteindelijk blijft het feit: ik ben nog altijd veel te zwaar.
Het gaat wel goed met me hoor, ik ben nu al weer een tijdje bezig met gewoon gezond eten en bewegen, geen dieet meer voor mij. Dan maar iets minder snel, het zat er ook niet allemaal in een jaar aan.
En nu dus weer hier, omdat ik het online 'lotgenotencontact' en het elkaar motiveren erg prettig vind.
Qua sport doe ik aan roller derby en hardlopen, andere hobby's zijn schrijven, lezen, creatief bezig zijn en in de achtertuin verbouw ik wat groente en fruit.

Vragen? Stel ze gerust!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 aug 2016 10:24    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Jenn, welkom terug bij de weegclub.
Wat jammer dat je de winst van 2012 niet vast hebt kunnen houden. Maar nu een nieuwe ronde, met nieuwe kansen.
Om je geheugen op te frissen en je weer op weg te helpen:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 aug 2016 20:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes, het dagboekje had ik al gevonden en gestart, en de ticker hoefde ik alleen maar aan te passen Lach
En ja, jammer van de winst, maar een dieet is voor het leven en Atkins was niet iets wat voor de rest van mijn leven bij me past dus ik ben langzaam gestopt, maar ja dan sluipen die kilo's er toch ook weer bij helaas.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 aug 2016 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom back,goed dat je de weg naar de weegclub weer hebt gevonden Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016 12:29    
Vrouw   Dauphine
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Welkom weer terug. Wat leuk dat je je eigen groente verbouwt. Heb je veel staan? Wel gezond in ieder geval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016 15:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb niet zoveel staan, doe het gewoon in de achtertuin in potten. Ik heb een goed gevuld appelboompje, tomaten, sla, courgette en aardbeitjes. Had ook spinazie, maar die zaadjes waren al opgegeten voordat er iets uit gekomen was Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016 16:15    
Vrouw   Dauphine

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Eetse dan van je sla en tomaten, lekker als je telkens een verse kunt pakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 aug 2016 16:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1