Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dodo
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi, Ik doe sinds kort Weight Watchers en zo doende kwam ik bij jou boekje terecht. Heel begrijpelijk hoor dat je begon te snaaien toen je thuis kwam te zitten door de corona-crisis. Daar heb ik en vele met ons last van (gehad). Extra knap dat je je dan hier weer meld.

Hoe is het met je zoontje? Hoe oud is hij? Ik heb zelf een dochter van bijna 8 maanden en ze slaapt soms ook erg slecht. Bij haar heeft het dan te maken met voeding. Dan heeft ze te weinig gegeten/gedronken. Ik ben benieuwd hoe het met je zoontje is.

En hoe is het met je kuur gegaan? Klinkt heftig maar ook interessant.

Heel veel succes gewenst met het weer oppakken van een gezonde leefstijl.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2020 10:54    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Hoppa.. die kilo is er weer af Lach

Sinds ik thuis zit, beweeg ik wel echt veel meer. Waar ik normaal op werkdagen 2000-3000 stappen maakte, zit ik nu vaak ruim boven de 7000, met daar ook nog weer flinke uitschieters in.
Ik probeer meer te wandelen, mn zoontje vindt de loopfiets helemaal geweldig en vraagt geregeld of we een rondje kunnen maken.
Met alle plezier Erg blij

Vandaag was er weer een leidster van de opvang die me vroeg of ik was afgevallen.. Dat is toch wel fijn hoor, en geeft ook weer motivatie om door te gaan Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2020 14:41    

Reageer met quote
Dodo schreef:
Hoi, Ik doe sinds kort Weight Watchers en zo doende kwam ik bij jou boekje terecht. Heel begrijpelijk hoor dat je begon te snaaien toen je thuis kwam te zitten door de corona-crisis. Daar heb ik en vele met ons last van (gehad). Extra knap dat je je dan hier weer meld.

Hoe is het met je zoontje? Hoe oud is hij? Ik heb zelf een dochter van bijna 8 maanden en ze slaapt soms ook erg slecht. Bij haar heeft het dan te maken met voeding. Dan heeft ze te weinig gegeten/gedronken. Ik ben benieuwd hoe het met je zoontje is.

En hoe is het met je kuur gegaan? Klinkt heftig maar ook interessant.

Heel veel succes gewenst met het weer oppakken van een gezonde leefstijl.

Mijn zoontje wordt eind juli 3. Ik was van hem gewend dat hij altijd super goed sliep, maar sinds ik verhuisd ben werd dat dus een drama.
Sinds het medium in huis is geweest en het eea uit huis heeft verjaagd slaapt hij heel veel beter. Af en toe hebben we nog wel een slechte nacht, maar dat hoort er ook wel bij. Dan heeft hij een drukke dag gehad en gaat hij veel verwerken gedurende zn slaap. Ik heb er zelf in die gevallen vaak meer last van dan hijzelf. Uitlachen

De kuur was aardig vol te houden, maar na de eerste twee hele strenge dagen ging er qua gewicht echt niks meer vanaf. Heb wel veel meer energie, maar dat kan ook komen door:
- de betere nachten
- het betere weer
- het loslaten van stressveroorzakende dingen
- reiki behandeling

Al met al, ik zit stukken beter in mn vel, heb er weer zin in, en ben er haast van overtuigd dat het een combi van alles is Lach

Over het algemeen ook veel meer zin om gewoon lekker en gezond te eten. Niet altijd, maar als ik me verder gedraag, kun je een uitschieter ook beter hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2020 14:46    

Reageer met quote
Vanmorgen stond de weegschaal weer onder de 100, wel echt nèt, maar het was onder de 100 Lach

Heerlijk lang weekendje zo.. Hoef woensdag pas weer te werken Lach

Fijne zondag nog en veel plezier morgen op koningsdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 16:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 94, 95, 96
Pagina 96 van 96