Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heftig allemaal hoor.
Ik wens je een rustig en ontspannen weekend toe.
Gaat je zoontje naar je ex?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2020 21:52    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
ja hij gaat vrijdagavond naar de oma (moeder van mn ex) en dan zondagochtend gaat ie naar mn ex. Die brengt hem maandagavond dan uiteindelijk weer thuis.

Afgelopen nacht heeft mn zoontje weer bij mij gelegen. Hij werd wakker en zei dat hij auw had, maar hij kon me niet vertellen waar. Na een paar pogingen heb ik m maar meegenomen naar mijn eigen bed. Dan wordt er tenminste geslapen (niet ideaal, maar iig beter dan geen nachtrust)

Hoop dat het vanavond weer gewoon goed gaat..
Heb sinds maandagavond wel ook de platen voor de aardstraling aan de kant gelegd. Mogelijk moet ik die toch weer terug leggen als de nachten nu weer slecht blijven gaan.

Jeetje wat is dit vervelend om zo zoekende te zijn..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 10:22    

Reageer met quote
Mijn broertje gaf me trouwens de tip om er eens een Forever C9 kuurtje tegen aan te gooien.

Hij en zn vrouw hebben ook een periode achter de rug met heel weinig slaap, slechter eten etc etc.(door een regelmatig zieke dochter)

Hij zei: met zo'n kuurtje reset je je lichaam, even terug naar de basis en van daaruit opbouwen naar een gezond patroon. Zowel hij als zn vrouwen kregen er ook een flinke energie boost van.

Vooral dat laatste kan ik zelf ook wel echt gebruiken. Heb een kuur besteld en denk dat ik daar na het weekend mee ga beginnen. Bij die kuur mag je indien nodig wel fruit en groente eten, maar verder gewoon de kuur aanhouden (begint met 2 dagen aloe vera, met daarna steeds iets meer maaltijden toevoegen)

Ben normaal niet echt een voorstander van dit soort strenge kuren, maar het is eigenlijk een detox kuur, en vooral die energie boost kan ik wel heel goed gebruiken. Ach, proberen kan altijd, toch?

Gisteren heel fout een complete reep chocolade naar binnen gewerkt. Rest van de dag last van de buik en maagzuur gehad: Karma! Mn weekpunten zijn gelukkig nog niet op van Weight Watchers, dus als ik me verder gewoon aan mn plan hou komt dat ook wel weer goed. Vanmorgen was mn gewicht zelfs ietsje lager dan gister.. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2020 10:30    

Reageer met quote
Van t weekend was er alweer een halve kilo af. Vanmorgen (gister feestje gehad, met gebakje, toastjes, broodje knakworst) zat er 4 ons weer bij aan. Ik verwacht dat die ook redelijk snel weer weg zijn..

Ik ben begonnen met de kuur hoor! Tjeez wat is die aloe vera drank smerig! Ging er vanmorgen zowat van over mn nek.. Net bij de lunch ging het al ietsje beter. (Heb een deel van mn shake er doorheen gemixt)

Moet zeggen dat ik tot op heden nog totaal geen honger heb..
De eerste 2 dagen zijn echt streng, daarna is het nog maar 1 aloe vera drankje per dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mrt 2020 13:49    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Goedenavond.

Succes met die kuur en fijn dat je geen honger hjebt.

Dagboekje van Deugenietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mrt 2020 20:13    

Reageer met quote
Nou.. de eerste dag van de kuur ging goed. Geen overdreven honger gehad en het was goed vol te houden. Vandaag nog een keer diezelfde zware dag en morgen komt er dan een normale avondmaaltijd bij en een extra shake.

Vanmorgen stond de weegschaal op 100.4
Zometeen even een rondje fietsen met m’n zoontje en vanavond naar de aquarobics. We gaan een abbonementje afsluiten dus zometeen als het goed is elke week even lekker het water in.

Morgenochtend heb ik een reiki behandeling, om m’n opgekropte emoties en spanningen aan te pakken. Wordt een pittige behandeling denk ik..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2020 8:53    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Succes vandaag.

Aquarobics is leuk, hoe lang duurt bij jullie een les?
Die van mij duurt altijd 3 kwartier.
Helaas moet ik nog een week of 2 wachten vanwege mijn neusoperatie.

Heel veel succes morgen.
Maar het komt goed. Heb daar vertrouwen in.

Dagboekje van Deugenietje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2020 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Toppie weegresultaat hoor!
Ik ben heel benieuwd wat je over 8 dagen van het dieet denkt. Lach

Hopelijk was de reiki behandeling effectief en slaap je vannacht als een roosje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mrt 2020 21:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 93, 94, 95
Pagina 95 van 95