Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 94, 95, 96  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je Duffy!

Quote:
Je hoeft niet alles tegelijk, afvallen is geen alles-of-niets, maar het begint wel bij die kleine keuzes.

Helemaal waar! En dit geeft moed om er weer voor te gaan Lach
Ik probeer vaker wat stukjes te lopen. Op het werk loop ik nu, ipv binnen door de muffe gangen, buiten om door de frisse lucht.
Met m'n zoontje wandel ik naar papa (10min) ipv met de auto (5 min excl "inladen en uitladen"). Als het droog is haal ik de kleine lopend van de opvang, omdat ik nog geen volledige werk, dus ik kom van huis. En al die kleine dingen geven al net even wat meer energie en rust. Niet het gehaaste, auto in auto uit, maar even de benen strekken, frisse neus halen en vooral tijd voor mn zoontje om even de dag door te nemen.

Ik ga ook mn fitbit weer eens opsnorren en kijken of ik die weer aan de gang kan krijgen... Doel van 6000 stappen per dag moet toch gewoon haalbaar zijn, en 10000 op vrije dagen...?

Jij ook weer veel succes meid! We kunnen het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 10:23    

Reageer met quote
Hier vandaag een half uurtje lekker gesport sinds zeer lange tijd. Hebt huis een sportkamertje ingericht en heb een kettlebell training via YouTube gevolgd.

Voor het avondeten een flink bord sla met mosterd dille dressing, mozzarella, tomaat, komkommer en een gekookt eitje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2020 19:45    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Hartstikke goed Nienke!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2020 0:06    

Reageer met quote
2 ons aangekomen tov zaterdag, maar wil mn weegdag naar de dinsdag gaan verplaatsen (vrije dag). Zondag woog ik zelfs nog meer..

Nu dus een klein rood vakje, maar vanaf nu hoop ik wel dat het alleen nog maar groen gaat worden. Gemeen

Ben met wat inspirerende boeken aan het lezen, de snoeperij is zo goed als helemaal het huis uit, en ik ga weer proberen te plannen! Boodschappenlijstjes maken en gezonde dingen in huis halen. En ook wat meer gaan uitproberen met gezonde sapjes.

Mn zoontje eet al maanden slecht, en ook hij kan wel wat extra vitaminen gebruiken Lach Heb een boek 500 sappen en smoothies, moet die alleen nog even opzoeken, is verstopt na de verhuizing begin vorige maand.. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jan 2020 11:49    

Reageer met quote
Goede voornemens, een heel goed begin!
Nu oefenen met het "verantwoordelijkheid nemen" voor je keuzes. Denk aan de lange termijn, zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jan 2020 11:01    

Reageer met quote
Dank je Duffy!

ja daar moet ik inderdaad mee oefenen. Jessika in het 12-weken sprintje gaf aan dat ze echt gewoonte na gewoonte wil gaan aanpakken, en ook de tijd wil gaan nemen om daar aan te werken. Het heeft tenslotte tijd nodig. Ook schrijft ze dingen op, over hoe het gaat, waarom iets wel of niet lukt etc.

Vond ik zon goed plan, dat ik meteen ook een dagboek heb besteld. Deze komt morgen binnen. Zo kan ik ook wat meer gaan bijhouden, terug lezen etc etc Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jan 2020 11:47    

Reageer met quote
Dit is mijn super mooie dagboek! Gisteren binnen gekregen..
Meteen de eerste pagina beschreven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jan 2020 16:28    

Reageer met quote
ja, Jessika is ook wel van het schrijven en het creatieve. Fijne inspiratie! En je hebt een mooi boek uitgezocht.
Ik heb gewoon een simpele dummy op mijn nachtkastje liggen. Ik ben heel wisselen in het schrijven, maar het is wel fijn om je hoofd even leeg te maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 0:26    

Reageer met quote
Vanmorgen op het werk met de trap gegaan. 5 verdiepingen, 2 trappen van 11 treden per verdieping, dus 110 treden omhoog! Pff..

Na 3,5e verdieping begon ik het te voelen. Na 4.5 verdieping moest ik echt even op adem komen want ik begon sterretjes te zien. (op de 3e verdieping wel van trappenhuis gewisseld, even 50 meter vlak en dan weer door.. Uitlachen )

Verder als doel voor nu: 3 dopper flesjes water per dag! Ik drink echt te weinig, vooral op vrije dagen. Dus ik moet gewoon echt met flesjes gaan werken. 1.5 flesje voor de lunch, en 1.5 flesje na de lunch.

Savonds wil ik niet meer te veel drinken want dan moet ik er snachts uit, daar heb ik geen zin in, haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 jan 2020 12:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 90, 91, 92 ... 94, 95, 96  Volgende
Pagina 91 van 96