Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lijntjee
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo hee, dat is echt veel zeg!
Ik ben net begonnen met pilates, vind het erg leuk. ik denk dat het ook zeer goed is voor het afslanken! nu moet ik nog naar de 4 keer sport per week toe werken, maar vind het zo lastig met studeren en werken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 0:05    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
4x sporten is wel vrij veel hoor! Het is dat ik de paarden erbij heb, anders was ik er ook echt niet aan gekomen! Vorig jaar had ik ook nog 1x in de week aquarobics, maar daar ben ik mee gestopt, omdat ik daardoor echt te weinig vrije tijd over had.. Sip

Nou dat is weer mooi! 6 ons eraf deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 10:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
yess! 6 ons!! wat goed!

Woensdag is mijn weegdag, ik vind het reuze spannend! Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 11:00    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Mooi! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 18:10    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 feb 2011 20:40    

Reageer met quote
Ik ga er vandaag even een "balansdagje" tegenaan gooien! Ik weet nog niet op hoeveel kcal ik uit ga komen, maar daar hecht ik vandaag ook niet al te veel waarde aan. Ik heb gister tenslotte genoeg binnen gekregen!
Heb een stuk of 6-7 paaseitjes gehad (ik schat van zon 15gr p/s), verder 5 heerlijke koekjes, toen nog een koekje bij mn ouders bij de koffie..

En het avondeten was lekker, maar ook daar zaten wel aardig wat kcal in, omdat we dus gehaktbal hebben gehad! (van ong 130gr)
Verder ook gedurende de dag vrijwel alleen maar witbrood gehad, omdat ik van die lekkere witte bolletjes van de bakker had! Opzich vind ik dat dan nog niet eens zo erg, maar aangezien de rest van de dag ook slecht was, helpt dit natuurlijk wel bij een erg ongezond dagmenu!

Ik heb vanmorgen niet op de weegschaal gestaan, maar gewoon voor de zekerheid een dagje met minder kcal.. Kan denk ik nooit kwaad!

Zodadelijk het menu! Helemaal op maaltijdvervangers gaat me niet lukken gedurende de dag, vandaar nog wel wat brood erbij.. Anders ga ik alleen maar honger krijgen en snaaien en dat wil ik niet! (snoeppot is tenslotte weer gevuld op het werk en daar MOET ik vanaf blijven van mezelf!)

Laatst aangepast door nienkew87 op ma 28 feb 2011 7:58, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2011 7:48    

Reageer met quote
Maandag 28-02-2011

Ontbijt:
weight care maaltijd plus shake (met magere yoghurt) (200)

Tussendoor:
2 sneetjes rozijnenbrood met halvarine
0,5L water
2 koppen thee

Lunch:
1 maaltijdreep van weight care ( 200 )
gekookt ei ( 68 )

Tussendoor:
1 snee tarwebrood met halvarine en smeerkaas
Appel
2 koppen thee
0,5L water

Avondeten:
Macaroni met wortel-tomaten saus ( 400 )

Tussendoor:
3 glazen crystal clear

Beweging:
30 min wandelen

Totaal: 448+800+68 = 1316 kcal

Een vrij licht menu, met niet al te veel kcal. Dit moet de dag van gisteren goedmaken! Meer dan dit ga ik er ook echt niet van maken (behalve op evt extra drinken na)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2011 7:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heb je goeie ervaringen met die repen? Ik heb het nog nooit geprobeerd maar ben best wel benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2011 16:21    

Reageer met quote
Opzich heb ik er goede ervaringen mee ja.

Als je de reep langzaam opeet, vult deze ook echt wel. Het lijkt weinig en je moet dan vooral niet bij jezelf denken dat het toch echt veel te weinig is om de middag mee door te komen, want dat zou dus eigenlijk niet zo moeten zijn! Het is niet voor niets een maaltijdreep ohhh

De shake vind ik ook altijd wel lekker en goed vullen (mits ik deze met de goede yoghurt aanmaak, ik gebruik daar de den Eelder magere yoghurt voor, die is wat dikker) Mn darmen raken door de shakes wel behoorlijk van streek! (vooral als ik de shake 2x per dag of meerdere dagen achter elkaar gebruik)

Ik probeer de shakes en repen nu ook niet al te vaak meer te gebruiken omdat ik gewoon een gezond eetpatroon aan wil leren, maar op dagen dat ik wat minder kcal binnen wil krijgen, zijn deze echt een uitkomst Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2011 16:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
klinkt goed, misschien ook wat voor mij voor mijn 'balans' dagen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2011 16:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 10 van 86