Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 88, 89, 90
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heej Duffy.. Normaal ben ik ook zeker geen voorstander van laten huilen hoor! Precies om de reden wat je zegt Lach Hij huilt niet voor niks.

Normaal zijn we met hem echter gewend: neerleggen en hij slaapt. Een heel tevreden mannetje!

Op 1 januari is hij savonds naar beneden gehaald toen hij niet wilde slapen. We hadden de hele woonkamer vol visite. Waarschijnlijk vond hij dat zo gezellig, dat hij zoiets had van: he dat is leuk! Dat wil ik wel vaker doen!

Als we hem mee naar beneden namen, was hij stil, ging hij vrolijk spelen en alleen maar lachen. Maarja, bedtijd is bedtijd natuurlijk...

Vanaf dat moment ging het echt waardeloos met het slapen van hem. Als we bij hem kwamen ging hij lopen draaien en mieren op de arm en wees continu naar de overloop. Hij wilde naar beneden.

Dus vandaar ook het advies: bedtijd is bedtijd, dan dus niet mee naar beneden om weer te gaan spelen. Evt troosten op zn eigen kamertje, maar vooral niet mee nemen.

De eerste avond heeft hij er uiteindelijk 1.5u over gedaan om te gaan slapen. Tussendoor wel een keer bij hem geweest, maar dat werkte alleen maar averechts omdat hij toen dus dacht weer lekker naar beneden te mogen. Hij ging daardoor nog veel harder krijsen.

De tweede avond ging hij na 10 minuten al slapen en gisteravond ging hij gewoon weer netjes op de oude manier slapen..

Nu afwachten of het zo blijft. Mogelijk heeft deze tactiek dus toch geholpen, hoe zielig het misschien ook klinkt.

Achteraf hoor ik van veel meer ouders (ook op kdv en buren etc) dat zij met kinderen rond deze leeftijd hetzelfde probleem hadden en dat doorzetten dan toch echt de oplossing bleek te zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Gelukkig dat het al zo snel hielp!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 12:16    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Nienke,

hoe gaat het met je?
En je zoon, al een beetje gewent om naar bed te gaan? Ik heb dat ook met mijn zoon gehad, dan ging ik even bij hem liggen praten... En dus sliepen we allebei op tijd Rollende ogen

Hier gaat het moeizaam, geen zin om op te letten...

Alvast fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 jan 2019 10:50    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
ja het was een paar dagen en toen was het eigenlijk alweer over Lach Nu gaat hij weer gewoon lekker slapen.
Hij heeft nu wel ontdekt dat hij vanuit bed de grote lamp, of kleine lampjes boven zn bed aan en uit kan doen.
Vindt hij een erg leuk spelletje.. Daar reageren we verder niet op. Hij gaat vanzelf liggen en slapen Uitlachen

Hij slaapt nog in een ledikantje, dus erbij gaan liggen is voor ons nog geen optie, haha! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 feb 2019 16:00    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Nienkew87,

hoe gaat het met jou?
Het is weer ff geleden maar ben wel benieuwd?

Groetjes,
M1981

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 nov 2019 10:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 88, 89, 90
Pagina 90 van 90