Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 88, 89, 90  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Resultaat vanmorgen op de weegschaal: 111.4
Ik had het nog hoger verwacht.. Neemt niet weg dat het zonde is van de kilo's die ik eerder dit jaar al was afgevallen, maargoed.. Dat heb ik zelf veroorzaakt.

Nu aan de yoghurt met muesli. (mymuesli.nl echt een aanrader!) Voor tussendoor een crackertje en vanmiddag een paar sneetjes brood. Dan nog fruit, water en vanavond een koude macaroni salade.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 dec 2018 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Zet hem op Nienke!

En je gaat je echt sterker voelen als je koekjes afslaat. Zo'n koekje bij de koffie doet het hem echt niet voor mij, die zijn vaak een beetje smakeloos. Dus die sla ik af!
En ik heb vanavond ook een uitdaging, een collega neemt afscheid met, neem ik aan, gebak. Ik zit dus nu al te bedenken wat ik echt lekker vindt (8, 9 of een 10) en neem me voor dat alles wat ik minder lekker vind dan een 8 niet neem. Geen Aldi slagroomtaart voor mij, maar ik mag ja zeggen als ze met een tompoes komt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 dec 2018 11:31    

Reageer met quote
Oja dat Mieke Kosters systeem.. Goed dat je dat weer even aanhaalt.. Dat vind ik dus inderdaad een heel mooi systeem!
Punten geven, en alleen de hoogste punten toestaan. Erg blij

Ben benieuwd waar je collega uiteindelijk mee gaat komen dan Lach
Tompouce is inderdaad lekker! Laat het me morgen maar weten, hihi

Laatst hadden we hier op de afdeling Bosse bollen. Vind ik zeker lekker, maar toen al wel zon grote bol met een collega gedeeld. Anders is het echt véél te veel. Al zou dat nu trouwens de 8 of hoger niet halen. Dan blijft die toch hangen bij een 7.5 Lachen hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 dec 2018 15:48    

Reageer met quote
Ik vraag me af of ik ooit al eens een echte Bosche Bol heb gehad... we kennen hier in de Achterhoek wel moorkoppen, maar die zijn toch anders hoor ik altijd.

Ze had petit fourtjes, wel heel erg lekker, maar ook fijn klein! Ze ging er 2 keer mee rond en ik vond ze echt een 9, dus ik heb 2 kleintjes gehad. Prima!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2018 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
een echte bossche bol is idd erg groot en helemaal vol met goede slagroom...de chocolade zit er helemaal omheen en het is ook een dikkere laag dan bij een moorkop....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 14 dec 2018 13:25    

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 dec 2018 11:28    

Reageer met quote
Dank je Duffy!

De beste wensen voor jullie allemaal! Dat het maar een positief jaar mag worden voor ons allen Lach

Deze week voor mij een gelijkblijver.
Heb na oud en nieuw ook al 111.2 gezien, dus ben hier heel blij mee.

Maandag weer aan het werk na twee weken vakantie.

Succes allemaal in 2019! Dat we allemaal dichter bij ons doel mogen komen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019 9:41    

Reageer met quote
De beste wensen.
Een gelijkblijver, dat is mooi!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 jan 2019 14:06    

Reageer met quote
De weegdag weer op dinsdag gezet. 3 ons er af. Toch niet verkeerd zo na een paar dagen. Lach

Wel zware avonden achter de rug. De kleine heeft moeite met slapen savonds. In een week tijd ben ik al 5 avonden met hem aan t lopen geweest.

Vandaag tips gevraagd bij het consultatiebureau. We moeten hem laten huilen, en vooral niet van zn slaapkamer afhalen. Poeh, dat worden nog zwaardere avonden komende week.. Hopelijk is het te combineren met werk Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jan 2019 13:59    

Reageer met quote
Oei, wat klinkt dat zielig: laten huilen... Sip
Ik was ook een huilbaby, komen ze er later achter dat ik allergisch ben voor koemelk. Tja, dat vertelt een baby niet. Ik ben er nog steeds gevoelig voor en krijg onrustige darmen van teveel koemelk.
Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat je ook verder kunt kijken dan wat het consultatiebureau zegt, je baby huilt heus niet voor niks denk ik dan (als onervaren moeder)....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 jan 2019 17:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 88, 89, 90  Volgende
Pagina 89 van 90