Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87, 88, 89  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Nienke,

het gaat bij redelijk, hoop ik.
Vanavond weegmoment bij mijn begeleidster.

Ik denk dat het wegen bij haar motiveert en ik wil niet voor '....' staan.
Ik heb me bij haar aangemeld om af te vallen en dan er niks aan doen kan natuurlijk niet.

Afgelopen week bijzonder goed opgelet. Geen snoep of koek op.
Voldoende fruit...

Wat fijn dat je het weer probeert. Alleen hopen dat je rug ff meewerkt en dat je het nu wel gaat lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2018 6:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Nienke,

hoe gaat het met je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 7:16    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hier weer knudde..
Gewicht blijft gelukkig aardig stabiel, ondanks dat ik naar mijn zin toch nog te veel snoep..
Ik bedenk me regelmatig: als ik me nou gewoon aan mn eetplan hou, zou ik volgens mij redelijk makkelijk gewoon af moeten kunnen vallen.. Rollende ogen Maar dat is zo moeilijk he?!

Ook heb ik alweer ruim een week héél erg last van mn rug. Ene moment erger dan andere, maar het blijft waardeloos. Sportabbonement heb ik opgezegd. Heel jammer, maar heb er het geld op het moment niet voor en als ik zo met de rug blijf klooien, ga ik toch niet.
Morgen afspraak bij de fysio staan. Ik hoop zo dat zij me kunnen helpen!

Donderdag heb ik hele ochtend rijles met aanhanger, en in de middag examen. Ik hoop dat het lukt met de rug. Ga flink pijnstilling nemen in de ochtend, in de hoop dat het dan goed gaat komen.. Sip

Vorige week tattoo laten zetten. Super blij mee! Pijn viel reuze mee Lach

Een korte samenvatting van mijn kant, haha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jun 2018 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Het is moeilijk... maar toch.... het brengt ons wel naar ons doel!
Ik heb zelf de Weight Watchers vorige week weer opgepakt en er een kilo af op de weegschaal. Voelt zo goed! En daar doen we het voor, toch??
Dat kun jij ook hoor! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 8:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Nienke,

ik hoop voor je dat je snel wat opknapt.

En wat leuk dat je voor je BE rijbewijs opgaat!
Gewoon rustig aan doen en het komt goed.
Ik heb mijn BE in november gehaald. Lachen

En een tattoo, wat voor een?
Heel toevallig waren mijn vriend en ik zaterdag ook in een tattooshop...

En uhm, ik weet zeker dat je het kan om je te herpakken!

Succes meid!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jun 2018 9:04    

Reageer met quote
Dit is hem Lach

Ben je zelf ook van plan om een tattoo te nemen dan? Of puur gewoon even kijken?
Ben heel benieuwd morgen. Opzich geloof ik wel dat het goedkomt, ik hoop alleen dat mn rug het volhoudt.
Vanmiddag kan ik wel dyclofenac ophalen bij de apotheek, dus morgen maar even flink onder de pijnstillers..!! Rollende ogen

Wat goed Duffy! Ik zie dat je gewicht al een mooi stukje onder de 90 zit. Heel goed!! Erg blij Trots op je! Ondertussen knabbel ik mn stuk komkommer nog even op Lach Hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 13:51    

Reageer met quote
Gisteren bij de fysio geweest. Ik sta gigantisch scheef op het moment. Scheelt zo een paar centimeter tussen links en rechts. Nu ik het weet zie ik het ook heel goed in de spiegel in de lift op mn werk. Ik schrok er echt van.. Mn rechterbeen is zon beetje het middelpunt voor mn bovenlichaam, zo scheef Verrast Rollende ogen Geen wonder dat ik zo'n verschrikkelijke pijn heb!

Met behulp van oefeningen zien dat ik de boel weer in balans ga krijgen, en uiteraard ook met massages van de fysio.
En daarna toch zien dat ik vaker met de kettlebells aan de gang ga thuis. Zoals het eruit ziet is dit afkomstig van de bevalling, waarna de spieren niet meer terug op krachten zijn gekomen, waardoor ik aan 1 kant ben ingezakt. Daardoor is nu 1 spier flink verkrampt waardoor het helemaal erger wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 14:04    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Toffe tatoeage!

En jee zeg, wat vervelend dat je door je bevalling nu zo scheef staat! Wel fijn dat ze denken dat je het weer op kan lossen, maar daar moet je dus wel even hard aan gaan werken begrijp ik. Tot die tijd hoop ik voor je dat de pijnstillers en de fysio je helpen, want pijn is zo vervelend...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 19:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje Nienke,
hopen dat de fysio snel zijn werk doet...

Mooie tattoo. Ik heb een tijger op mijn schouder en een op mijn onderarm. Ik wil mijn arm uitbreiden maar ik heb nog geen idee hoe. Dus nog ff nadenken... In ieder geval met bloemen.

Beterschap!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jun 2018 9:04    

Reageer met quote
Vanmorgen 106.8 op de weegschaal. Blij mee!

Zit sinds vrijdag thuis. Donderdagmiddag bij de fysio geweest en ik stond nog veel schever dan die dinsdag. Ze raadde me sterk af om te gaan werken en eerst te zorgen voor herstel, dmv rust en beweging.

Gister leek het beter te gaan, maar vannacht weer een beweging gemaakt die niet goed ging waardoor het nu dus weer giga zeer doet.. We blijven nog maar kalm aan doen dus!
Morgen weer naar de fysio..

Donderdag ging het met aanhanger rijlessen gelukkig wel goed. Heb op punt gestaan het af te blazen want kreeg sochtends mn broek met geen mogelijkheid aan. Uiteindelijk toch gegaan, en kon redelijk goed zitten in die auto. Begin van de middag dan ook mn examen gehaald, Yes!! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2018 11:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87, 88, 89  Volgende
Pagina 86 van 89