Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dat is inderdaad niet eerlijk! En zoooo moeilijk om er dan zelf vanaf te blijven!!! Knap dat je zelf niets genomen hebt hoor! Ze zijn flink los gegaan met zn allen.. Geschokt

Bij mij gaat het wat snoepen betreft nu ook weer super goed! Eergister had ik overdag al een plakje ontbijtkoek gehad. Savonds toen mn vriend pakte heb ik afgeslagen. En ook gisteravond het koekje bij de thee heb ik afgeslagen. Heb zelfs 3 punten overgehouden gister.. Wauw! Zal zo mn menuutje even plaatsen Lach

Gisteren zijn mn kettlebells binnen gekomen!! Vanavond heeft mn vriend dartwedstrijd, dus hoop vanavond al even het eea uit te kunnen proberen Lach Deze week kom ik verder niet aan sproten toe, dus zou mooi zijn als ik even een half uurtje oid mee kan pakken vanavond Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018 9:55    

Reageer met quote
Gisteren:

Weight care shake met magere yoghurt (5)
3 sneeen brood met boter, kipfilet+paprika, sandwichspread, kaas+komkommer (11)
Wat extra rauwkost (0)
bloemkool, gekookte aardappels, duitse frikandel (9)
beschuit met boter en muisjes (3)
2x fruit (0)

Totaal: 28 punten, 3 punten over, 38 weekpunten over

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Goed bezig Nienke!

Ik kruimelde gisteravond mijn ontbijtkoek door de Skyr, dat was lekker! Handje blauwe bessen erbij in en het is nog gezond ook. Alleen had ik daarna wel zin in MEER!! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018 10:25    

Reageer met quote
Hihi, en dan is het moeilijk om het er bij te laten of niet? Hopelijk heb je er genoeg voldoening uitgehaald en heb je van je lekkere en gezonde portie genoten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018 10:35    

Reageer met quote
Vanmiddag mocht ik weer een portie van mezelf. smullen
Soms scheelt dat ook, omdat als je dan al trek hebt, het niet erg is dat je nog wat eet, want er komt nog een maaltijd aan. Maar als het je laatste snack van de avond is, dan blijf je met de zoete smaak in je mond zitten....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018 17:38    

Reageer met quote
ja snap ik helemaal! Lach

Hier trots op mezelf! M’n vriend is darten dus zodra ik de kleine op bed had liggen heb ik mezelf omgekleed en ben even gaan sporten. Een kettlebell workout gedaan en vervolgens nog 5 minuutjes buikspieren. Lekker hoor! 10 activPoints erbij. Totaal al 32 punten verzameld deze week. (3 dagen)

3 sneeen brood met boter, ei, kaas en kipfilet (10)
Rauwkost (0)
Kleine portie bami met foe yong hai (16)
1 stokje kip met beetje satesaus (6)
Schaalt magere yoghurt met beetje suiker (2)
totaal: 39 punten, 31 weekpunten over

Heb de bami en foe yong hai denk ik ruim berekend. Batterij van keukenweegschaal is leeg, dus kon niet precies uitrekenen. Morgen komt de nieuwe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jan 2018 21:40    

Reageer met quote
Oohh ik begin spierpijn te krijgen!! Vooral de schouders! Serieus, daar heb ik nog nooit spierpijn in gehad..!! Wel goed, want dat is de spiergroep waar ik met de bodypump lessen het minste mee kan.. Cool

Menuutje van vandaag:

1 wasa cracker met boter en klein beetje hagelslag (5)
Italiaanse bol met carpaccio, beetje pesto en rucola. Paar schilfertjes parmezaanse kaas (13)
Pasta salade (125gr pasta, 30gr miracle whip, italiaanse kruiden, tomaatjes, komkommer, beetje mais, paar plakjes kalkoenfilet, gekookt ei) (Cool
totaal: 31 punten, 0 punten over, 31 weekpunten over

Kan zijn dat de hoeveelheid miracle whip vanavond nog veranderd. Is eigen bedacht receptje, dus kan zijn dat ik nog wat ga sleutelen.. Lachen (voor nu eigenlijk geen idee, hoeveel 30gr zal zijn)

De cracker vanmorgen was omdat ik echt met flinke honger uit bed kwam. De shake eet is normaal pas op mn werk, maar dat ging ik niet zo lang volhouden.. Uitlachen Wilde eigenlijk jam pakken, maar daar stond de schimmel op Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2018 15:01    

Reageer met quote
Spierpijn is een goed teken! Sport
Eet smakelijk vanavond, zelfbedachte receptjes zijn soms de lekkerste. smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2018 16:44    

Reageer met quote
Het is precies gemaakt zoals geschreven en het smaakte heerlijk ?? weinig punten en buik goed vol! Op water na hoef ik vanavond niks meer te hebben. Resultaat: precies uitgekomen met m’n punten vandaag ??

Net met de kleine en de hond een lekkere wandeling gemaakt ??
Heb m’n activPoints al weer binnen voor deze week, tot nu toe 50. Komen er vast nog meer bij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jan 2018 22:02    

Reageer met quote
Vandaag een dagje met wat minder gezonde keuzes.. Alhoewel, ik doe mn best Lach De weegschaal gaf vanmorgen 112.9kg aan. Gaat weer super goed dus, nu hopen dat het dit weekend ook nog gewoon goed blijft gaan en ik dinsdag op mn weegdag weer een net resultaat mag wegschrijven Lach

Vanmorgen met een vriendin de stad in geweest. Even gezellig bijkletsen, allebei met ons kleine mannetje erbij (schelen 4 weken!)

Hier een chai tea latte met soja melk gekozen. Van de starbucks zou deze 5 punten zijn. Die hou ik dan maar aan. Deze was totaal niet gezoet, en het melk schuim heb ik niet uitgelepeld, dus ik verwacht minder punten ervan echt gebruikt te hebben, maargoed, dat weet ik niet zeker. Daarnaast ook nog een rivella gehad.

Vanavond gaan we met een stel patat eten ivm een darttoernooi van de mannen. Hier ga ik kiezen voor een runderslaatje, en een broodje bamischijf. Heb ik me al helemaal bedacht, en dat is qua punten nog acceptabel. Beter dan een kleine friet, voor alleen al 15 punten!

Complete menu:

Chai tea latte soy (5)
Rivella (1)
Bananarama taartje zonder honing (6)
Runderslaatje 100gr, broodje bamischijf (13)
1x fruit (0)

Totaal: 30 punten, 1 dagpunt over, 31 weekpunten over

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jan 2018 15:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 77, 78, 79 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 78 van 88