Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mn laatste weekje verlof is in gegaan. Vorige week een midweek naar centerparcs geweest en echt genoten met zn drieën. Elke avond uit eten, met als resultaat een dikke vette plus op de weegschaal.. Dinsdag maar eens officieel wegen en dan gaat er een streep onder en mag ik geen excuses meer hebben..

Mn "normale leven" met werk gaat weer beginnen.. Ben zo benieuwd hoe dat straks allemaal gaat met de kleine.. Nu zie ik m hele dagen. Straks van 18u tot 20u en dan gaat hij alweer het bed in.. Dan ochtends een half uurtje en that's it.. Jeetje, wat een verschil! Geschokt

Gister met mn moeder en de kleine naar de intocht van Sinterklaas geweest bij mn ouders in het dorp. Mn broertje was de hoofdpiet en zn vrouw was ook piet. Hoe leuk dat hij ook even regelde dat Davey met Sinterklaas op de foto kon! Dus we hebben zowel foto's met Sinterklaas als met zwarte piet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 nov 2017 20:12    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Dat wordt voor mama en zoontje even moeilijk.... wennen! En heel hard knuffelen als je weer thuis bent. Lief
Wat leuk dat hij met Sint en Piet op de foto staat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 nov 2017 18:54    

Reageer met quote
Dat wordt inderdaad wel ff wennen! We zullen zien hoe het gaat hihi

Vandaag weer gewogen. Jeetje wat een dikke vette plus. Gelukkig zijn de lekkere dingen in huis nu zo goed als op. Nog wat dichte verpakkingen maar gek genoeg kan ik daar goed vanaf blijven..

Nu moet ik alleen nog zien dat ik het tellen met Weight Watchers weer op ga pakken.. Dat moet wel echt weer ff in m??n ritme komen hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2017 1:04    

Reageer met quote
Dat tellen doe ik aan het begin van mijn week (woensdag voor mij) meestal vrij netjes, maar al snel komt de klad erin. Het mooiste is als je de avond ervoor een planning maakt natuurlijk...
Zet hem op Nienke, succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 nov 2017 12:47    

Reageer met quote
Morgen begint t werkleven weer, en dan ga ik ook de app weer invullen. Ga streng zijn voor mezelf. Eerste doel: eind van het jaar onder de 110kg 👍🏻

Dinsdag komt m??n nieuwe weegschaal. Ging vanmorgen op m??n oude staan en woog maar 76kg 🤣
Een van de rubberen ??pootjes?? was er af gescheurd dus heb maar nieuwe weegschaal gekocht. Deze communiceert ook met een app via Bluetooth. Houdt vetpercentage bij etc..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 nov 2017 21:09    

Reageer met quote
Zet hem op!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017 20:31    

Reageer met quote
Pff we beginnen met een dag van 50 punten 😮 oei.. ff kijken hoe we dat anders kunnen aanpakken 😛 weer even inkomen hoor! Gelukkig geen gekke dingen op de planning staan deze week dus met de extra weekpunten heb ik nog genoeg speling. Op naar dag twee! Morgen iig geen 3 boterhammen voor lunch..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017 20:37    

Reageer met quote
De nieuwe weegschaal is gistermiddag binnen gekomen.
Vanmorgen gelijk maar even erop, en toen stond die op 112.6. Dit dus ook maar ingevuld hier Lach

Vandaag voor het eerst onze kleine jongen op de opvang afgezet. Wat deed hij het toch super goed. Trok m uit bed, schone luier, vitamientjes en hup in de koude auto! Op de opvang krijgt hij pas zn eerste flesje.. Scheelt mij een hoop tijd 's ochtends. Hij bleef maar aan t lachen.. Zowel naar mij als naar de leidster van de opvang. Dan laat je hem toch wel met een gerust gevoel achter moet ik zeggen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 9:50    

Reageer met quote
Dat kan ik me voorstellen zeg, fijn dat hij er geen drama van maakte!
Lief van de nieuwe weegschaal om je meteen een groen vakje te geven. Stom lachje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 nov 2017 12:28    

Reageer met quote
Jemig wat een drama hier de laatste tijd.. En Nee, niet in prive sfeer maar wat eten en wegen betreft! Er gaat vanalles mn mond in wat ook echt terug te zien is op de weegschaal.. Hoppa, gisteren 115.3kg! Schaam Schaam Heel heel boos

Na 108 gewogen te hebben na de bevalling (aug '17), is dit eigenlijk gewoon schandalig...

Nieuw jaar nieuwe kansen? In ieder geval MOET ik er echt iets aan gaan doen.. Mn hoogste gewicht ooit (117.6), komt alweer in zicht, en dat wil ik toch echt niet evenaren of zelfs er voorbij gaan..

Ik heb het de laatste maanden vaker gezegd en ik heb het idee dat ik niet echt geloofwaardig meer overkom, maar ja, ik moet en zal er toch echt weer voor gaan!

Punten om op te letten:
- lunch niet te vroeg op eten op werk, zodat ik niet ook nog naar de kantine ga
- niet meer zoveel snoepen thuis
- vaker gekookt eitje eten, erg lekker, maar eet ze niet zo vaak
- vaker magere (griekse) yoghurt eten, evt met havermout, brinta en/of vers fruit
- vooral: meer drinken!!!!!!

We bestellen fruit bij fruit.nl tegenwoordig, dus daar heb ik iig al meer variatie inzitten dan eerder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jan 2018 12:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 75 van 86