Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wauw.. ondanks dat ik een slechte week heb gehad, veer teveel taartjes, teveel snoep, zag ik vanmorgen op de weegschaal tot m'n verrassing dat ik toch 3 ons ben afgevallen ! Hij twijfelde nog tussen 3 en 5 ons maar heb t bij de 3 gehouden. Komende week wil ik weer knallen.. want wat zou het resultaat kunnen zijn als ik nog strenger wordt voor mezelf?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Super Nienke! Erg blij

Ik denk dat ik morgen dat bananarama taartje eens ga maken, ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016 21:39    

Reageer met quote
Mn vader heeft me afgelopen weekend beloofd, dat wanneer ik 80kg weeg, ik 5 motorrijlessen kado krijg van hem.. Zou toch een extra schop onder de kont moeten zijn om door te gaan en ook echt weer te gaan knallen!! (zolang het ons nog niet lukt om zwanger te worden, lopen nu in het medische traject, moet ik vooral doorgaan en er zolang mogelijk tegenaan gaan..!!!!)

Ik vind Weight Watchers echt een prima methode, alleen kan ik op t moment mezelf echt niet weerhouden om te snoepen.. Vaak gaat het goed, maar soms heb ik echt van die momenten dat ik later denk, waarom heb ik dat in godsnaam gedaan?!
Dit is op t moment echt de enige valkuil. Want mn menuutjes gaan prima. afwisselend en ik kom uit met mn punten..

Rollende ogen Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 okt 2016 11:53    

Reageer met quote
Wauw, wat een gaaf kado van je vader! Daar doe je het toch voor!!
Vervelend dat jullie nu in het medisch traject zitten, betekent dat dat jullie onderzocht worden of is dat al gebeurd? Hoe ziet zo'n traject eruit?

En wat betreft snoepen zit het in de lucht... ik kon me 4 weken overal aan houden, maar deze week.... de pindakaaspot is leeggesnoept, de koekjes zijn niet veilig... zo zonde van mijn weekpunten. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016 9:56    

Reageer met quote
Dat is inderdaad een super gaaf kado Lach

De onderzoeken hebben we allemaal al gehad een aantal maanden geleden. Mn vriend en ik zijn ieder afzonderlijk gewoon goedgekeurd, alleen blijkt dat het zaad van mn vriend niet in mijn slijm kan overleven omdat het bij mij te zuur is. Houdt dus in dat het op de natuurlijke manier gewoonweg niet gaat lukken (héle kleine kans volgens de statistieken). Dat was wel echt een tegenvaller!

Nu bezig met IUI behandelingen. Afgelopen maand de eerste gehad. Dit houdt in dat ik een aantal keer naar ziekenhuis moet voor een echo, waarbij ze gaan kijken hoe de groei van het eitje vordert. Op het moment dat de eisprong eraan zit te komen of net geweest is, krijgen we de IUI behandeling. Mn vriend moet dan sperma inleveren. Dit gaat naar het lab waar ze het opwerken. Het vocht wordt eruit gehaald en de beste zwemmers worden uitgezocht. Dit wordt dan vervolgens via een spuitje bij mij geïnsemineerd, direct de baarmoeder in, zodat het zure gedeelte over geslagen wordt. En tja, dan is het 2 weken lang afwachten of ik wel of niet ongesteld wordt..

2 weken terug de eerste behandeling gehad, en afgelopen woensdag ongesteld geworden. We gingen er al wel een beetje vanuit dat het niet meteen zou lukken, maar toch is het natuurlijk wel een domper. Heb dan ook (stom, ik weet het) een lekkere reep chocolade gekocht gister, die nu ook al weer op is. Nu is het dus weer klaar, en gaan we weer door.

Buiten deze reep om, gaat het allemaal aardig goed Lach Merk wel dat ik weer wat sneller honger heb sochtends op het werk vooral, maar zou dat misschien ook kunnen komen door de ongesteldheid? Het ging namelijk zo goed..!!

Woensdagavond wel naar de bodypump geweest. Aan de ene kant geen spijt, aan de andere kant wel, want ooooh wat heb ik daar een pijn van gehad, ook omdat ik net daarvoor ongesteld geworden was.. De tranen stonden in mn ogen en heb thuis meteen ibuprofen genomen.

Ik denk wel, gezien de enorme spierpijn die ik heb gekregen van de nieuwe bodypump les, en de reep witte chocolade met speculaas, die in 2 dagen tijd naar binnen is gegaan, dat ik morgen een rood vakje krijg.. Heel heel boos Naja eigen schuld zullen we maar zeggen..

Vanavond nog even naar de kettlebell training en dan zijn we klaar voor het weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016 10:34    

Reageer met quote
Dat klinkt als best een heftig traject. Kun je er nog iets aan doen om de zuurgraad te veranderen?

Goed dat je weer zo fijn aan het sporten bent en dan nu weekend inderdaad! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016 21:18    

Reageer met quote
Ach jee.. Had helemaal niet meer op je gereageerd.. Sorry!!

Het traject valt opzich redelijk mee tot nu toe. Het is wel pittig om zo vaak naar het ziekenhuis te moeten en elke keer weer smoesjes te verzinnen etc, maar verder is het wel te doen. Ik spuit gelukkig geen hormonen, dus dat scheelt denk ik heel veel.
We hebben na de huidige poging nog 1 volgende poging zonder hormonen, en daarna zal ik wel hormonen gaan krijgen (ook nog 3 pogingen) Ik hoop eigenlijk dat het zover niet hoeft te komen, maar dat is afwachten natuurlijk...

En of er iets aan de zuurgraad te doen is? Nee volgens mij niet. Dan denk ik dat ze dat wel hadden geprobeerd voordat ze ons meteen het behandeltraject in stuurden.

Pff vanmorgen al even op de weegschaal gestaan, maar dat ziet er niet goed uit.. zoals het nu lijkt morgen een kilo erbij.

Laatste weken ook echt te veel uit eten geweest.. Denk dat dat toch wel meespeelt.. En ach, dit stukje chocolade kan dan ook nog wel, en dat stukje taart kan er ook nog wel bij.. Rollende ogen Heb gister uit protest tegen mezelf de reep chocolade maar opgemaakt. Nu komt er voorlopig ook geen nieuwe meer in huis! Heel heel boos Schaam Schaam

Heb ook al even de Weight Watchers app niet meer ingevuld en door hele erg rugpijn niet kunnen sporten. (vind t maar lastig met die etentjes.. Met 1tje gooi je al je weekpunten in de strijd, maar met 2-3 etentjes gaat dat ook niet..)
Gelukkig gister wel naar de sportschool geweest en weer een zware bodypump les achter de rug. Maar ook wel weer echt lekker..

Morgen begint in de Weight Watchers app weer een nieuwe week, ik ga dan ook maar weer beginnen met de app invullen, want op deze manier kom ik er niet... Rollende ogen

Wie geeft me even een flinke schop onder de kont??

Laatst aangepast door nienkew87 op vr 18 nov 2016 11:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2016 10:35    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2016 11:20    

Reageer met quote
Voor extra etentjes kun je misschien je Activity Points inzetten? En als sporten niet lukt is het erg lastig, maar die extra taart en chocolade doen je dan de das om, niet het niet-sporten.
Kom op Nienke, we zijn zo goed op dreef nu...! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2016 12:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 73 van 86