Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb een code gevonden waar je voor 3 maand x 18 euro betaalt en dan weer op kunt zeggen. Klinkt redelijk! Misschien toch eens proberen dan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 16:14    

Reageer met quote
Oké, ik heb me ook opgegeven! Ik ben wel bijna gelijk de helft van mijn extra punten kwijt omdat ik vandaag een gebakken visje heb gegeten en vanavond aan de patat ga.
Maar goed, ik kijk wel even hoe ik uitkom deze eerste week. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2016 16:59    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen hoor!
ja de eerste week vond ik ook wel heel lastig.. Bent dan toch wat zoekende.. Was ook binnen no time door die punten heen.

Hoeveel punten mag je nu per dag?

Succes meid! Ben heel benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2016 8:49    

Reageer met quote
Ik mag er 31 op een dag en heb volgens mij 39 punten extra in de week. Die gaan deze week inderdaad wel op... Rollende ogen
En die 39 extra punten moet je verdienen, toch? Dat red ik ook niet, ik kom niet aan die beweging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 sep 2016 20:35    

Reageer met quote
Nee die 39 krijg je sowieso! Daarnaast kun met beweging nog weer extra punten verdienen.. Ik moet wel zeggen, die punten probeer ik zoveel mogelijk vanaf te blijven, want juist door die beweging is het natuurlijk de bedoeling dat je toch wat verbrandt en dus afvalt Lach

Maar die extra weekpunten mag je dus rustig opmaken hoor! Daar zijn ze voor Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 8:56    

Reageer met quote
Verdorie, een sp minder per dag. Er zit blijkbaar ook een nadeel aan afvallen... Lachen

Ik ga vanmiddag denk ik eens een recept proberen, als ik de tijd vind om naar de supermarkt te gaan voor de boodschappen. Een vegetarische risotto die me wel goed in de oren klinkt. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 10:46    

Reageer met quote
Succes! Laat maar weten wat je er van vond Lach
Ik zit op 38 SP nu. Idd ook al een punt gezakt ohhh

Ik heb al geprobeerd:
loempiataartje
zoet-zuur wokpannetje
griekse ovenschotel met aardappel (niet heel groot succes)
ontbijtpannenkoekjes

Van t weekend komt er denk ik weer een nieuw receptje bij Lach
De loempiataart vond ik wel echt heel lekker! Maar dan wel vers en niet uit de vriezer/magnetron..
Ook het wokpannetje was een succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 11:09    

Reageer met quote
Klinkt lekker allemaal! Ik heb nog maar 30 punten.

Ik ga eens snuffelen. Vanochtend moest mijn computer anderhalf uur lang een update installeren... tja, dan zit ik dus te pielen op mijn telefoon in plaats van op de computer, dus had ik alle tijd om die app eens uit te proberen. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 sep 2016 11:15    

Reageer met quote
Ik meende trouwens van de week gelezen te hebben dat 30 punten het minimum is wat je hebt, dus als t goed is, kun je het hiermee blijven doen..

De weegschaal was vanmorgen nog niet heel lief.. Net als vorige week, hang ik bijna de hele week al weer een paar ons boven mn weegmoment van de week ervoor.. Vorige week uiteindelijk toch nog een mooi resultaat.. Ben benieuwd of dat morgen ook zo is. Weet wel dat mn maandelijkse periode weer voor de deur staat, dus misschien scheelt dat ook nog wel.. Aan mn lichaam kan ik in ieder geval wel zien dat het goed gaat Lach Mn pezen in mn hand beginnen zichtbaar te worden, dunnere vingers (ringen kunnen al bijna van ringvinger naar middelvinger), maar ook mn sleutelbenen komen langzaam weer in beeld, en de broeken komen losser te zitten.. Het strakste gat van mn riem is eigenlijk al wat te los.. Dus ja, het gaat zeker de goede kant op Erg blij

Voor vandaag staat er weer een avondje sporten op het programma. Na mn werk meteen maar door, en onderweg van werk naar sportschool een paar boterhammetjes mee voor in de auto. Heb een uur de tijd om te eten..

Weet nog niet wat ik ga doen. Iig fitness.. Misschien een half uurtje kettlebell training mee doen? Of misschien toch wat meer cardio ipv kracht? De bodypump les van dinsdag was al zwaar genoeg wat dat betreft.. Spierpijn is nu bijna weg Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 8:55    

Reageer met quote
Gelukkig als 30 punten de ondergrens is, minder vind ik echt niet nodig hoor! Hoewel ik vandaag voor het eerst echt punten over had, terwijl ik een broodje heb gehaald bij de Subway. Zijn die toch blijkbaar wel echt gezond. smullen

Ik ga dadelijk ook even een paar nummer uit de pump doen. Ik heb woensdag nog gesport en probeer iedere dag even te planken en push-ups te doen. Tis niet veel, maar het is wel iets!
Ik had dat in het verleden ook: van ma t/m woe viel ik af, de andere dagen stond ik stil. Nuja, als je dat weet van jezelf is het niet zo erg toch? Je eet zoals het moet en beweegt voldoende: heb dus maar een beetje vertrouwen in je lichaam.

Veel plezier met sporten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 sep 2016 14:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 71, 72, 73 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 72 van 86