Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Pff wat kun je moe worden van een verkoudheid zeg! Bah bah bah, heb nergens zin in! Gisteravond toch tegen mn wil in even de strijkplank opgezet, maar sporten gaat m vanavond echt niet worden.. Vrijdag staat het vooralsnog wel gewoon op de planning..

Had vanmorgen al flink hoofdpijn toen ik wakker werd en ook kreeg ik al aardig last van de spieren in mn rug toen ik naar mn werk reed.. Ik hoop dat het hierbij blijft.. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2016 8:30    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Ik was vorige week zo verkouden en heb toen ook niet gesport. Ik was al blij dat ik het volhield om naar mijn werk te gaan. Deze week mag ik alle dagen werken, maar het weekend wil ik weer een rondje hardlopen proberen. Ik denk dat ik weer bij les 1 mag beginnen, maar we geven niet op. Alle beweging is meegenomen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2016 12:30    

Reageer met quote
Vanavond eindelijk weer sporten! Heb er weer zin in Lach
Vandaag ook weer aan het werk gegaan na een paar dagen ziek thuis te zijn geweest.

Heb me er naar mijn mening goed doorheen geslagen Lach Gisterochtend op de weegschaal gestaan en alweer een halve kilo kwijt.. Oké ik heb ook niet veel gegeten afgelopen dagen, maar gewoon een prima hoeveelheid om de dag op door te komen, dat is toch de bedoeling? Lach

Het maken van de juiste keuzes gaat steeds beter. Had vanmorgen 6 boterhammen klaarliggen, maar Nee, heb er 1tje weer terug gelegd, want drie boterhammen voor het sporten is zat! Die vierde is dan echt puur omdat die er ligt en "het zonde is om weg te gooien".. Niet doen dus! Gauw terug in de zak gestopt, voor morgen. Nu zien dat ik het mooie eetritme van afgelopen dagen ook op het werk vol houd, dan komt dat vast goed.

Nu de eerste +- 2 kilo er weer af zijn, voel ik me een stuk gemotiveerder..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 8:57    

Reageer met quote
Maar zo is het echt! Als er maar eenmaal wat kilootjes af zijn, gaat het allemaal weer een stukje makkelijker. Die motiveren! Lach

Sportse vanavond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 10:48    

Reageer met quote
ja helemaal mee eens!

Sporten ging weer lekker vanavond! Wat is dat fijn na 2.5e week niks te kunnen doen door flinke verkoudheid 😃

Nieuw schema gekregen. Over twee weken bespreken, maar dan mag hij de gewichten bijna verdubbelen overal. Valt toch eigenlijk elke keer weer op met die schema's, dat ik kwa kracht eigenlijk veel sterker ben dan dat ze denken 😃👍🏻🏋🏼
Oja en de drie boterhammen waren idd ruim voldoende! Blij dat ik die vierde boterham van vanavond weer weg heb gelegd 😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 20:50    

Reageer met quote
Het gaat weer lekker.. Ben nu een aantal keer al bij bodypump geweest. Wat een heerlijke les! Wel zwaar, vooral de oefeningen voor de schouders en de lunges, maar wel lekker Erg blij

Vanavond gaan we weer, heb er zin in!

Het eten gaat ook goed de laatste tijd. 's ochtends yoghurt en smiddags drie boterhammen is ook eigenlijk wel zat voor me. Was in het begin even wennen, voelde als te weinig, maar eigenlijk heb ik er genoeg aan en kom ik er de dag mooi op door.
Vorige week wel even slecht.. Toen had ik zon zin in chocolade! Is er in 2 dagen tijd een hele reep naar binnen gegaan.. Gelukkig verder wel prima dagmenuutjes gehad, dus gelukkig geen schade te zien, en de chocolade was heerlijk! Dat dan weer wel Lachen

Op naar weer een nieuwe week! Maar eens richting de 110 nu..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mei 2016 7:48    

Reageer met quote
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 mei 2016 10:27    

Reageer met quote
Vanmorgen even op de weegschaal gestaan en jaaa, ik duik onder de 114! Vanmorgen gaf de weegschaal 113.8 aan.. Nog niet heel veel eraf, maar heb nog een paar dagen Lach Ben al lang blij dat het daalt..!!

Heelblij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2016 11:01    

Reageer met quote
Jippie voor dalende weegschalen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2016 11:12    

Reageer met quote
Heb samen met een vriendin een afspraak gemaakt bij de sportschool voor komende dinsdag om te wegen om voor een vetmeting!

Vanavond lesje bodypump gedaan (gister ging niet door) Was weer heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2016 21:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 65 van 88