Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lastig hoor, als je zo'n honger hebt. Extra bewegen wil inderdaad helpen dan: ik wens je succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 10:06    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Dank je!

Een rood hokje, was er al bang voor.

Nog een halve kg zwaarder dan 2 weken geleden maar toch weer een halve kg lichter dan vorige week. Met dat in gedachten gaan we weer de nieuwe week in Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mrt 2014 21:29    

Reageer met quote
Afgelopen weekend had ik weer een groen hokje Lach Blij mee!
Zondag nog weer iets meer eraf, waardoor ik weer op 102.8 zat..

Nu doorzetten. Tot nu toe gaat het goed.

Hongergevoel kan ik al weer veel beter bedwingen. Gelukkig maar..

Komt goed hoor, ik zet door!

Onder de 100 eind april wordt lastig, maargoed, dan maar iets later onder de 100. Maar daar ga ik wel naar toe!

En van de zomer wil ik gewoon lekker zonder schaamte in bikini om de caravan heen kunnen lopen, dus ik zet door Lach

Wel weinig hier, ivm drukte, zowel op werk als thuis, dus heb echt geen tijd om hier mn menuutjes elke keer te komen plaatsen Sip Wel balen!

Nu gauw weer aan het werk...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 apr 2014 12:18    

Reageer met quote
Ik ben gisteravond weer wezen sporten. Wat was dat weer lekker!
Elk kwartaal krijgen we een nieuwe les, en gister heb ik dus voor het eerst de nieuwe les gehad.

Zwaar...!! Veel actiever ook dan de vorige les, vooral met de benen enzo.. En de buikspieren zijn ook weer zwaar, net als bij de vorige

Ik kon de vorige keer echt merken na een tijdje dat de les beter vol te houden was, ben benieuwd hoe dat deze keer gaat! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 apr 2014 10:38    

Reageer met quote
4 ons eraf deze week.
Het gaat iets langzamer, maar het gaat eraf en dat is het belangrijkste Lach

Heb ook weer meer zin in sporten dan paar weken geleden. Xco is weer leuk nu we een nieuwe les hebben, en ook het fietsen is weer lekker nu het weer beter is geworden.

Het eten en snaaien heb ik ook weer beter onder controle, dus ik ga er wat dat betreft vanuit dat ik die dalende lijn erin moet kunnen houden, mits ik mn best ervoor blijf doen. En dat ga ik doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 apr 2014 9:50    

Reageer met quote
Hallo Nienke,

Hoe gaat het met de dalende lijn? Ergens deze tijd had je volgens mij ook je verjaardag, is die al geweest?

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 apr 2014 8:50    

Reageer met quote
Pfff.... Terug bij af! Rollende ogen Schaam Schaam Huil Huil Huil

Schaam me er erg voor..

En het ergste van alles? Ik voel me niet zo dik! Ik voel me ook zeker niet prettig in mn lichaam, maar ik heb ook echt niet het gevoel dat ik weer terug bij af ben.. Maar de cijfers laten wat anders zien! Ik ben wel degelijk weer terug bij af!!!! Heel heel boos

Even alle nagatieve dingen op een rijtje:
- Bijna geen kleren meer die me passen/mooi zitten
- Slechte conditie van heb ik jou daar (al buiten adem bij nemen van de trap, 1 gaat nog maar daarna niet meer)
- Last van knieen en rest van mn lichaam (heel snel slapende handen/armen in bed)
- Zwangerschapswens, wat mogelijk bemoeilijkt wordt
- Gewoon geen zin om in beweging te komen
- En vast nog véél meer waar ik nu niet op kan komen!
- Durf me niet te laten wegen in de sportschool, bang voor teleurstelling

Oke, ik moet er echt veel fanatieker tegen aan, want op dit moment is de motivatie nog te ver te zoeken.. Knop om? Waar zat die knop ook alweer? Heb m pas 1 of 2 keer echt gevonden!

In ieder geval wel positief:
- Ben ingeschreven bij een andere, veel leukere sportschool!
- Krijg hier regelmatig begeleiding, hulp bij nieuwe oefeningen en de groepslessen zijn leuk! Ga nu 1x in de week naar Bodyjam en 1x in de week fitnessen. Wil proberen of dit evt uit te breiden is naar 2x fitnessen.. Ga naar de groepsles met een vriendin, en fitnessen soms samen, soms alleen.. Vind ik ook niet erg om te doen Lach
- Eind augustus gaat mn zus trouwen en dan wil ik een mooie jurk aan kunnen!

Heb van Mieke Kosters het boek: Het geheim van slanke mensen. Is er nog een tweede boek wat echt een toevoeging is hierop, of zal ik mn oude boek maar gewoon weer tevoorschijn halen?

Wil het met gezond eten doen, en af en toe best wat lekkers. (1x in de week iets lekkers op het werk in de vorm van een koek, of chocolade) en verder gewoon netjes in het gareel, met 1 koekje of bonbon bij de thee 's avonds. De rest van de snoeperijen zal ik toch moeten gaan laten liggen...

Wat het wel moeilijk maakt: ben sinds de zomer afgelopen jaar gestopt met de pil, dus op moment dat ik evt zwanger ben, zal ik niet meer fanatiek kunnen gaan afvallen, maar gezond eten zal dan natuurlijk nog wel steeds mogelijk blijven, des te belangrijker zelfs..!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 13:43    
Vrouw Weeggegevens   musjemus
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
hoi nienke,
ik kom even buurten bij jou.
ik ben pas op dit gezellige forum.
mijn eerste weegdagje gehad net geen kilo.
wil het een beetje lukken met de lijn.?
ik neem ook alleen in het weekend wat lekkers.
ik wil je succes wensen met afvallen.
fijne dag.
groetjes musjemus.

take time to do what makes your soul happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 16:17    

Reageer met quote
NIENKE!! Erg blij Erg blij Erg blij
Wat leuk dat je er weer bent, welkom terug! Al is de reden waarom niet zo leuk... maar je ziet het, met mij gaat het ook niet denderend. Maar ik geef het ook niet op en ben vandaag opnieuw begonnen!

Gestopt met de pil, dat is spannend zeg! En ook al is het beter voor je om zwanger te raken met een lager gewicht, ik wens het je van harte toe. Er zijn hordes vrouwen met overgewicht die gewoon een gezond kindje op de wereld zetten, dus waarom jij niet. Lach

Over Mieke Koster, tja.... in het tweede boek leer je dat wat je in je bericht allemaal schrijft een saboteur is die aan het woord is: eigenlijk is wat je doet nog heel erg dieetdenken. Mieke's methode is geen dieet, je mag alles, als je er maar op let dat je niet meer eet dan dat je verbrand op een dag, want dan kom je aan.
Je mag dus best wel vaker dan eens in de week wat lekkers, zolang als het maar ECHT HEEL ERG LEKKER is. En dat je stopt met eten als het niet meer zo lekker is, maar op moet, of om de beleefdheid, of weggooien is zonde. Want dat zijn weer die verrekte saboteurs die praten.

Je hebt al heel veel goede redenen genoemd waarom je weer wilt beginnen. Mieke zou zeggen: visualiseer ze, maak ze echt. Maak een mooie collage waarin je naar laat zien wat jij wilt en hang deze ergens waar je hem iedere dag ziet. Dan herinner je jezelf er ook aan op je zwakke momenten. Ik geloof dat dat één van de eerste opdrachten is van haar Facebook cursus die iedere week start.

Beste Nienke: heel veel succes! Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 21:39    

Reageer met quote
Duffy!! Erg blij Wat heb ik nog regelmatig aan jou gedacht.. Was benieuwd of je hier nog was, maar ja dus! Leuk leuk! Kunnen we elkaar hopelijk weer stimuleren ohhh

Wat goed dat ook jij weer opnieuw bent begonnen! Top meid! Dat is toch weer de eerste stap die gezet moet worden Lach

Dank je wel meid.. We hebben de zwangerschapswens al een tijd uitgesteld ivm een persoonlijke schuld die ik over had gehouden vanuit een vorige relatie, en om het nu nog weer in de wacht te zetten om eerst af te vallen, Nee dat ga ik echt niet doen! Er zijn idd genoeg vrouwen die ook zwanger raken met overgewicht, dus wie weet gaat dat bij ons ook gewoon lukken. We zullen zien wat de toekomst brengt Lach Tot die tijd kan ik iig proberen zoveel mogelijk gewicht kwijt te raken Erg blij

Oja, dat stukje wat je over Mieke schrijft herken ik idd! Vraag me af of ik dan niet dat boek had ipv die ik noemde.. Haha! Maarja, ik denk idd nog wel erg veel in dieet denken.. Vind het ook best moeilijk om daar vanaf te stappen eerlijk gezegd.. En vooral anderen niet laten weten dat je bezig bent met afvallen, want dan krijg je helemaal die negatieve blikken als je besluit iets lekkers te nemen, terwijl dat dus idd wel in het straatje van Mieke past. Ik ga het boek er vanavond meteen maar weer even bijpakken en doorlezen de komende tijd.

Bedankt voor je bemoedigende woorden Duffy! Je bent een schat Kussen Jij ook heel veel succes!!

Ben de dag vandaag weer goed begonnen, lekker yoghurt met brinta voor het ontbijt, en maar 3 boterhammen in de tas gestopt voor de lunch. Daar moet ik het gewoon op doen. Zou makkelijk moeten kunnen! Ontbijt tegenwoordig ook al op het werk, scheelt me toch bijna 1.5u qua tijd, wat dan de tijd tot aan lunch weer makkelijker maakt met 1 tussendoortje Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2016 8:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 64 van 88