Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jeetje, dat klinkt wel super allemaal zeg Nienke!
Het zal de afgelopen periode vast niet zonder slag of stoot gegaan zijn, maar dit klinkt in ieder geval weer fijn.

Hoe is het met je gezondheid?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 9:19    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Het viel inderdaad allemaal niet mee, en heb een hele zware tijd achter de rug, maar sinds ik samen ben met mn nieuwe vriend kan alles niet meer stuk!
Hij heeft in zn vorige relatie nagenoeg hetzelfde meegemaakt als mij, ook een relatie die uitging na het kopen van een woning, huis te koop moeten zetten etc. Hij steunt me ontzettend goed, en hij begrijpt me ook heel goed als ik een keer een iets minder goed moment heb enzo.. Echt super fijn!

Qua gezondheid gaat het goed! De controle bij de gynaecoloog is prima verlopen en heb eigenlijk nauwelijks nog last van mn buik. Heel af en toe voel ik het nog een klein beetje, maar dat is voornamelijk op momenten dat ik heel druk ben.

Verder moet ik zeggen dat mn conditie wel gigantisch is gekelderd, want sinds het uit is met mn ex heb ik nauwelijks meer gesport! Ben sinds die tijd nog 2x met de racefiets op pad geweest en ben een paar keer wezen squashen.

Dit laatste wil ik meer gaan doen, en ook het wielrennen wil ik aanhouden. Vanavond ga ik bij de sportschool mn abbonement opzeggen. Het is 10km rijden, en ik heb al lang gemerkt dat ik dat er niet voor over heb. Bovendien is mn ex spinninginstructeur bij die sportschool en ik heb geen behoefte om nog bij hem in de les te zitten of om uberhaupt nog daar te gaan sporten.

Woensdag ga ik wederom kijken bij een nieuw verzorgpaard. Ik hoop dat dat gaat klikken, want dan heb ik een heel leuk paardje waar ik op kan rijden en waar ik evt in de toekomst ook mee kan lessen en wedstrijden kan gaan rijden..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 9:31    

Reageer met quote
Van mijn conditie is ook niks meer over, ik ben sinds juni niet meer wezen sporten. Iedere week neem ik me weer voor om te beginnen, maar als ik dan in mijn agenda kijk wanneer dat moet gaan gebeuren, zakt de moed me weer in de schoenen.
Thuis even niks doen is voor mij net zo belangrijk om dit soort drukke maanden vol te houden, dus wie weet in september weer. Rollende ogen

Fijn dat de controle bij de gynaecoloog goed was!
En je nieuwe vriendje klinkt wel erg dreamy. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 9:43    

Reageer met quote
Hmm lastig is dat hè om het ritme weer te krijgen? Ik zit ook nog te puzzelen hoe ik het sporten in godsnaam weer moet gaan inplannen! Maar het is wel echt de bedoeling dat het weer gaat gebeuren!

Ik ben inderdaad ook elke keer weer blij als ik even een moment rust heb wat ik kan pakken, dus ik begrijp je heel goed!

Hopelijk vind je binnenkort weer een ritme en kun je het sporten weer wat op gaan pakken! Ik merk dat ik het best mis eigenlijk! Heb jij dat niet? Jij was ook wel fanatiek op gegeven moment!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 9:54    

Reageer met quote
Soms is het ook een kwestie van gewoon weer beginnen hoor, met sporten. Ik was heel fanatiek, maar daarvoor had ik ook in alle rust 14 jaar niks gedaan.
De lessen op de sportschool zijn veranderd en daarmee is een stuk van mijn motivatie verloren gegaan. Het is nu niet meer ontspannen sporten: het is haasten om de les in een half uurtje te doen, met maar een korte warming-up en geen cooling down. Het is niet bevordelijk voor mijn sportplezier, in ieder geval.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 aug 2012 11:12    

Reageer met quote
Ik heb afgelopen week een 10ritten kaart voor de squashbaan gehaald, een racket besteld en ben bij een nieuw verzorgpaardje wezen kijken. Na mijn vakantie ga ik daar 3x in de week mee aan de gang, en dan nog 1x in de week squashen en mocht mn vriend een keer moeten werken savonds of in het weekend, pak ik de racefiets nog wel keertje uit de schuur..

De plannen zijn er, nu de uitvoer nog! Eerst komende week nog maar even op vakantie... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 aug 2012 12:36    

Reageer met quote
Hallo!!!!

Ik ben er weer. En nu langer dan een paar dagen. Want oh oh oh, wat gaat t slecht!

1.5 jaar niet hier geweest en zie het resultaat. Veels te veel aangekomen. Het moet er toch echt weer af.

Ondertussen weer vanalles gebeurd. Veel gezeik met mn ex wat betreft de woning die te koop staat. Het was een heuze achtbaan met alles wat er gebeurd is. Zoals het er nu naar uit ziet is alles bijna achter de rug. Heb dan wel een flinke schuld, maar hoop ik eindelijk uit dat karretje te kunnen stappen en het achter me te laten.

Jullie horen gauw weer van me.

Liefs Nienke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jan 2014 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Welkom terug en succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jan 2014 21:29    

Reageer met quote
Nienke!!!! Erg blij Erg blij Erg blij

Is dat gedoe met je ex nog steeds niet afgelopen? Vervelend dat het zo lang duurt zeg...

We zijn inderdaad allebei aangekomen, maar hier komen is alweer de eerste stap! Ga je weer menuutjes opschrijven?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jan 2014 14:16    

Reageer met quote
Nee dat is helaas nog steeds niet achter de rug! Ik hoop dat alles nu blijft lopen zoals het loopt, dan is t eind inzicht..

Ik ga proberen weer menuutjes op te schrijven maar weet niet of ik dat elke dag redt. Ik doe mn best.
In het begin ga ik iig Nog geen kcal tellen. Eerst maar eens zien of ik mn ritme zo weer te pakken krijg. Mocht het dan nog niet lukken moet ik gaan tellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jan 2014 14:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 46 van 86