Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hmmm, dat kan ik me helemaal voorstellen.
Nieuw kapsel misschien ook, dat hielp bij mij ook altijd. Lach

23 mei pas naar de bank, dat is wel lang nog. Is er een reden dat het niet eerder kan?
En dan 24 mei een operatie, jeetje, heavy. Je zit nu bij je ouders toch, kan je moeder je een beetje steunen, ook hierbij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 11:44    

Reageer met quote
Hey Nienke,

Hoe is de operatie verlopen, viel het een beetje mee?
Nu rustig bijkomen, de temperaturen gaan ook weer wat omlaag, dus dat ligt wat comfortabeler op de bank.

Groetjes zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2012 10:34    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
De operatie is opzich goed verlopen. Uiteindelijk zijn ze wel veel langer bezig geweest dan gepland (bijna 3u ipv 5 kwartier) De cyste zat op veel plekken in de buik verkleefd, waardoor ze alles secuur hebben moeten los maken. De cyste zat bovendien een aantal keer om 1 van de eierstokken gedraaid, waardoor die voor langere tijd geen zuurstof meer heeft gehad en was afgestorven. Deze hebben ze dus met de cyste verwijderd.

Nu inderdaad herstellen. Rustig aan doen en vooral niet te veel in 1x willen. Heb nog aardig hoofdpijn (volgens mn moeder door de narcose) en ook de wonden in de buik voel ik zeker nog wel.

Het valt allemaal niet mee. Afgelopen week ook te horen gekregen dat huis de verkoop in moet. Dit had ik al wel verwacht hoor, maar toch wel weer even een klap, aangezien ook daar nu vanalles voor geregeld moet gaan worden.

Zucht.. Ik zal zo blij zijn als alles weer in een beetje rustiger vaarwater terecht komt.. Ik wil mn normale leven weer oppakken, leuke dingen doen, maar dat is allemaal nog wat moeilijk op t moment..

Naja, goed, komt vast wel weer!

Het gewicht blijft nu redelijk stabiel rond de 90kg. Vind het wel prima zo. Vooral niet te veel snoepen enzo en dan als ik straks weer kan sporten gaan we gewoon weer verder, want ik blijf erbij, dit jaar ga ik mn streefgewicht halen! Dat stond in de planning en dat wil ik nog steeds... Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2012 11:53    

Reageer met quote
Oef zeg, zelfs een eierstok verwijderd. Damn... Sip

Die hoofdpijn kan inderdaad van de narcose en verwacht de komende weken niet teveel van de weegschaal. Het herstellen van je lichaam betekent altijd vocht vasthouden.
Vervelend dat het huis verkocht moet worden, maar misschien is het ook wel beter zo. Nu moeten jullie wel allebei opnieuw beginnen... Verkopen is momenteel niet makkelijk, is wens je succes!

Zoek inderdaad je rust en geniet van de kleine dingen, dan kom je hier wel doorheen. Een grote digitale knuffel vanuit hier!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 mei 2012 12:11    

Reageer met quote
De hoofdpijn is gelukkig ondertussen al wat weggetrokken. Heb nog wel last van de gassen die ze in mn buik gepompt hebben, maar ook dat wordt al wel iets minder gelukkig.

Zelfs de weegschaal gaf vanmorgen weer bijna 88kg aan, dus zelfs dat gaat nog steeds wel oke Lach

Ik ben blij dat we nu weten waar we aan toe zijn wat betreft de woning enzo. Hopelijk krijgen we alles snel geregeld zodat dat bord ook werkelijk in de tuin terecht komt. Hoe sneller hoe beter voor mij, want dan kan ik ook eindelijk verder!

Begin er beetje genoeg van te krijgen ondertussen... Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2012 11:12    

Reageer met quote
Ik kan het me helemaal voorstellen. aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2012 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Beterschap en sterkte met alles.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jun 2012 10:25    

Reageer met quote
Daar ben ik weer! Vanavond een wat uitgebreider berichtje...

Voor nu: ik moet er weer tegenaan ! Gewicht vanmorgen was schrikbarend hoog, en wel 95.3kg!!

Dit jaar zou ik mn streef gaan halen, dus heb nog wat werk voor de boeg!

Tot vanavond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 aug 2012 6:22    

Reageer met quote
Tot vanavond, riep ze vrolijk... Rollende ogen

Ik ben benieuwd hoe het je vergaat meid! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 8:44    

Reageer met quote
Heej!

ja vrijdag kwam er even wat tussen.... Mn beste vriendin kwam vertellen dat ze zwanger is ohhh

Gisterochtend ben ik vroeg vertrokken richting de Welness boot in Mill !
Daar heb ik n heerlijk dagje gehad, met overnachting en vandaag door naar de verjaardag van mn moeder...

Nu dus pas tijd Uitlachen

Het gaat super goed met me! Ondertussen woon ik weer in het huis van mij en mn ex. Het bord 'te koop' staat in de tuin, er zijn al kijkers geweest en ik vermaak me prima!

Heb sinds eind juni een nieuwe vriend! We zijn ontzettend gek op elkaar en zon beetje elk vrije moment zijn we samen... Heerlijk! We proberen zoveel mogelijk van elkaar te genieten...
Maarja , gezellig leuke dingen doen, ijsje eten, uit eten, ja dat ben ik gelijk weer gaan zien op de weegschaal en dus ben ik terug!

Ik moet nog 4 dagen werken, dan heb ik 2 weken vrij, waarvan ik 1 weekje met mn zus en collega naar Portugal ga.

Ik moet er echt weer tegenaan , moet mn ritme weer zien te vinden en die laatste 15 tot 20kg moeten er toch echt nog van af..!!

Tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 aug 2012 20:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 45 van 88