Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja, ik zag dat het allemaal samengegaan is. Maar volgens mij is de inschrijfduur vervallen toch, ze gaan nu overal loten? Volgens mij kreeg ik zo'n bericht van Entree Doetinchem.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2012 9:43    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Dat heb ik nog niet gehoord.. Dat zou ik nog eens uit moeten gaan zoeken dan..!

Naja dat komt nog wel, heel even afwachten wat er nu allemaal gaat gebeuren met ons huidige huis. Als die nl de verkoop in gaat, kan ik voorlopig toch nog niet verder voor mezelf, omdat dat niet te betalen is.. Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2012 9:45    

Reageer met quote
ja, vaak is èn hypotheek, èn huur moeten betalen teveel van het goede...
Ik vind het echt rot voor je Nienke!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2012 9:54    

Reageer met quote
hier weer even een berichtje van mijn kant uit. Begin van de week was erg moeilijk. In de loop van de week begon het iets beter te gaan, al ben ik vrijdag de hele avond op de SEH geweest..

Had vrijdag hele dag last van ontzettende buikpijn, eind van de middag naar de huisarts geweest en die heeft me doorgestuurd naar de SEH.

Daar heb ik meerdere onderzoeken gehad, bloed, urine, echo, ct-scan.. In eerste instantie werd gedacht aan de blinde darm, maar dat bleek het niet te zijn.
Het bleek een cyste, buiten de baarmoeder te zijn, opgebouwd uit baarmoederslijmvlies. Door de ongesteldheid wil mn lichaam die cyste afbreken, maar dat gaat niet, waardoor ik ontzettende pijnklachten heb.

Ondertussen loop ik al een paar dagen flink aan de pijnstillers, ben ik vandaag ook nog jarig (er staat een halve sara in de tuin) en heb ik het er allemaal maar wat moeilijk mee..

Gisteravond zijn de vrienden langsgeweest om de pop in de tuin te zetten. Mn ex was er ook bij, want ja, hij hoort nou eenmaal ook in de vriendengroep en had m al gezegd dat ik hem er ook gewoon bij wil hebben, als ik m nu al ga negeren, wordt de stap alleen maar groter om nog gezamenlijk dingen te gaan doen met de vriendengroep.

Het valt dus allemaal niet mee, heb een klote periode en het gewicht schiet als een gek naar beneden.. Eigenlijk iets te snel naar mijn mening, maargoed, kan er op het moment ook weinig aan veranderen.. Sip

We gaan maar gewoon door, en ik kom er wel weer bovenop.

Sorry dat ik me hier op t moment niet zo veel laat zien, ben bij mn ouders in huis en wil niet continu achter de laptop kruipen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2012 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Het gaat allemaal een beetje moeilijk lees ik en je valt door de stress te snel af?
Probeer het toch in de hand te houden, want als je je weer prettiger voelt, komt het er vaak weer aan, als je dan weer normaal gaat eten.
Ik feliciteer je, wens je beterschap en sterkte.
groetjes van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2012 12:45    

Reageer met quote
Naja, ik eet wel gewoon normaal dus zou eigenlijk niet weten wat ik anders zou moeten doen om t in de hand te houden..

Ik laat t maar ff over me heen komen en ga mezelf goed in de gaten/hand houden als t verder weer wat beter gaat.

Bedankt voor je berichtje. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2012 18:21    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Graag gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2012 18:28    

Reageer met quote
Pfoei, das schrikken als je ineens naar de EHBO moet. Geschokt
Gaan ze er nog wat aan doen of moet het vanzelf weggaan...?

Ondanks alles wat er nu speelt, hoop ik wel dat je twee gezellige dagen hebt gehad: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Kado Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2012 10:41    

Reageer met quote
Morgen moet ik naar de gynaecoloog, dan zal ik waarschijnlijk meer te horen krijgen over wat er nu verder gaat gebeuren..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2012 11:37    

Reageer met quote
24 mei word ik geopereerd, dan gaan ze de cyste verwijderen.
23 mei hebben mn ex en ik gesprek bij de bank en gaan we bekijken of hij de woning alleen over kan nemen ja of Nee.

Deze week een kleine kilo erbij. Het klinkt gek, maar eigenlijk ben ik daar wel blij mee. Begin van de week stond het gewicht nog wat hoger, dus in dat opzicht ben ik toch ook nog weer wat afgevallen Lach

We gaan gewoon verder. Nog 14kg te gaan.... Lach Ik blijf erbij, dit jaar gaat dat lukken!!

Heb nu echt al helemaal zin om een compleet nieuwe garderobe aan te schaffen.. Gewoon opnieuw beginnen. Met alles.. Mn leven, mn lijf en mn spullen....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 mei 2012 10:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 44 van 88