Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je Duffy! (had geen mailtje gehad van je berichtje.. Sip )

Gister weer bij de dietiste geweest. Het resultaat viel wat tegen, maar dat zag ik al aan komen. Ik zit weer onder de 100, en wéér blijft het hangen!
Dit heb ik met mn dietiste besproken dat dit nu al de derde keer is. Ze heeft me een flinke oppepper gegeven en we hebben wat dingen besproken waar ik aan ga werken.

Begin april mag ik terug komen en de bedoeling is dat er dan 4-5 kg vanaf is! (Dat zou wel echt fantastisch zijn, dan kom ik in de buurt van de 90!!!)

Punten om aan te werken:
- Afblijven van het snoep! (afgelopen week regelmatig een handje drop gepakt)
- Snaai momenten 's avonds opvangen met rauwe groente
- Wat ik wel mag snoepen: kauwgom, pepermunt, suikervrije snoepjes (natuurlijk ook in mate!)
- In het weekend iets extra's mogen, bv wat snoepjes of een koekje
- Beleg hoeveelheid halveren (dus half plakje per boterham)
- Magere yoghurt zonder suiker (hier lette ik eigenlijk nooit op, maar moet ik wel gaan doen)
- 1 Boterham minderen, dus 5 op een dag ipv 6
- Als ik langere afstanden ga wandelen, dan het brood van de lunch meenemen voor onderweg. Ook ontbijtkoek/fruit mag ik dan eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 feb 2012 8:47    
Vrouw Weeggegevens   musje1963
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten.

Reageer met quote
hoi,hoi, Erg blij
ik kom even bij jou buurten?leuk.
hoe gaat het met je lijn,gaat het een beetje?.
ik ben op de gezonde toer,en in het weekend mag ik dan wat lekkers.
het blijft altijd een strijd he dat lijnen! Rollende ogen .
ik wil je succes wensen en een fijne avond gr musje.

de ene dag is de ander niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 feb 2012 20:39    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Wat een duidelijke punten hebben jullie samen opgesteld. En wat ook fijn is: ze klinken haalbaar.

Drie keer is scheepsrecht, het gaat nu gewoon lukken! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 feb 2012 9:50    

Reageer met quote
Dank je Duffy Lach Het voelt nu weer goed! Ik was echt strontzenuwachtig toen ik donderdag naar haar toe moest. Had er gewoon buikpijn van (aansteller Schaam Schaam )
Maar ze heeft mn ogen geopend en het voelt alsof ik nu weer echt verder kan! Vanmorgen zag ik al even de 97 voorbij komen op de weegschaal, dus nu hou ik vol Lach

Musje, wat leuk dat je even langs komt! Zoals ik al tegen Duffy zei, mn ogen zijn weer geopend, dus ik hou nu weer vol. Het is inderdaad moeilijk, en zeker ook zwaar! Ik heb nu met mn dietiste inderdaad ook de afspraak dat ik in het weekend iets lekkers mag. En daar ga ik nu ook hele hard aan werken. Het is en blijft inderdaad altijd een strijd.... Bedankt voor je berichtje! Zou leuk zijn als je nog eens langs komt Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 feb 2012 11:55    

Reageer met quote
Heb mn weegdag maar weer even terug gebracht naar de zondag.. Toch fijner om een vaste dag te hebben, in plaats van elke week een andere dag en maar hopen dat ik niet vergeet mn gewicht
in te voeren..

Vandaag zou ik met een vriendin eigenlijk 15km gaan wandelen voor de Nijmeegse Vierdaagse, alleen hebben we die helaas niet vol kunnen maken Sip We hadden een mooie route in het bos uitgezocht, maar helaas waren de bospaden vrij ruw bevroren (traktor sporen etc) waardoor het bijna onmogelijk werd om lekker te wandelen. We hebben toch nog 10km gelopen, al baal ik er wel van hoor!

Ik heb zin in de nieuwe week. Ik ben vol goede moed, en heb zin om er weer mee aan de gang te gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2012 21:18    
Vrouw Weeggegevens   musje1963
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten.

Reageer met quote
hoi,hoi. Erg blij
en een leuk weekend gehad?
fijn dat je er zin in hebt om er weer tegen aan te gaan,weer een nieuwe week succes.en,,heb je je vandaag al gewogen ,of vanaf volgende week? Lach fijne avond nog!groetjes musje..

de ene dag is de ander niet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2012 21:36    

Reageer met quote
Heb me vandaag al gewogen Lach
(al was de vorige keer pas 2 dagen geleden) maar toch in 2 dagen alweer een halve kg eraf!

Verder prima weekend gehad. Niet al te druk, gewoon lekker rustig aan gedaan allemaal. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2012 22:13    

Reageer met quote
Weer een pondje uitgezwaaid! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2012 19:21    

Reageer met quote
Lach

Vanmorgen heb ik de auto naar de garage gebracht, voor de APK beurt. Fiets achterop gezet en terug naar huis gefietst! (half uur fietsen)
Dit zou ik eerder echt nooit gedaan hebben, dan had ik of gisteravond de auto al gebracht, of om een leenauto gevraagd, of de bus gepakt Uitlachen

Maar het was lekker! Het waaide wel flink, gelukkig had ik m de grootste tijd achter!

Verder heb ik onderweg ook nog ff wat gordijnstof meegenomen, met bijbehorende attributen, dus zodra ik straks klaar ben met poetsen, ga ik gauw naar zolder en beginnen met de gordijnen Erg blij Hoop dat het mooi wordt!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 feb 2012 11:43    

Reageer met quote
Joh, knap hoor!
Kun jij echt gordijnen naaisteren, of wordt dit de eerste keer?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 feb 2012 9:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 39 van 88