Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het is ook inderdaad niet heel ingewikkeld hoor! Maar heb gewoon geen zin om voor zoiets naar de huisarts te moeten Uitlachen Heb t niet zo op die vent.

Deze week ook weer een prachtige min! Het bevalt me prima, zoals ik nu bezig ben. Ik heb ook echt nog wel af en toe een koekje of een ijsje gepakt. Het is tenslotte ook zomervakantie voor mij nu, maar ondanks dat val ik ook mooi af! Jeeej!!

Mn nieuwe verzorgpaard bevalt super! Het is erg gezellig, gaan lekker vaak naar buiten met de paarden en ook het rijden gaat steeds beter Lach In het begin ging het niet zo, maar van de week heb ik spoortjes om gedaan en at deed toch wel wonderen hoor! Wauw wat een paard had ik ineens onder mn kont! Erg blij

Verder is van de week ook ons nieuwe poesje gekomen!!!
[img]http://94.100.115.75/1362700001-1362750000/1362748601-1362748700/1362748687_5_bhjv.jpeg[/img]
Ze is nog een ontzettende drukte maker maar ook wel heel erg lief! De andere twee katten hebben nog wel moeite om aan dr te wennen. Ze slaapt dan snachts ook nog gewoon bij ons op de kamer, en niet bij die andere twee..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jul 2011 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Wat een enorm schatje, wat een mooierd! Lief
En fijn dat alles weer zo goed gaat nu en lekker genieten van je vakantie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jul 2011 22:09    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Wat een schatje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2011 20:05    

Reageer met quote
Hey Nienke,

De zomervakantie is al lang en breed voorbij ondertussen, dus ik kom even voorbij om te kijken of je nog een schopje gebruiken kunt.
Ik ben benieuwd hoe het met je gaat! zwaai zwaai

Groetjes, Duffy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2011 22:01    

Reageer met quote
Hej hej,

Leuk dat je even langs komt wippen! (al is dat ook al weer even geleden Schaam Schaam )

Of ik nog een schopje gebruiken kan? Nou een schopje zal vast niet genoeg zijn.. Het gaat hier totaal niet. Ik let wel zoveel mogelijk op met eten, ik sport weer behoorlijk veel, maar het gewicht wil er gewoon echt niet af..

Ik schommel al geruime tijd tussen de 97 en 100kg. Daartussen blijft het hangen en verder naar beneden wil het gewoon niet. Sip

Eigenlijk wil ik naar de dieetist, maar ik vind het zo vervelend om daar eerst voor naar de huisarts te moeten, en blijf het dus ook maar gewoon uitstellen... Eigenlijk stom van mezelf, maar ik kan de stap nog niet zetten om hiervoor naar de huisarts te gaan Sip

Ik heb de moed al zon beetje op gegeven... Sip Schaam Schaam

Groetjes
Nienke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2011 14:15    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jammer dat het niet wil lukken met het naar beneden krijgen van je gewicht, terwijl je blijkbaar wel gezond eet en genoeg beweegt. Maar wist je dat je geen verwijzing van de huisarts meer nodig hebt om een afspraak bij de dieetist te maken? En het zit nu nog wel in het pakket van de zorgverzekering, volgend jaar gaat het eruit, dus wat let je om nu nog voor het eind van het jaar even een afspraak te maken? Als ik jou was zou ik het doen hoor!!!
Een groetje van Jodelootje Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2011 15:09    

Reageer met quote
Ik dacht dat die regeling er niet door is gekomen?

Bij ons binnen het ziekenhuis moet ik volgens mij nog steeds eerst een verwijzing van de huisarts hebben? Sip

Ik zal het eens nazoeken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2011 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lees deze link eens:
http://weegclub.nl/forum/verwijzing-naar-dietist-binnenkort-niet-meer-verplicht-t26101.html
En volgens mij is dat gewoon doorgegaan, maar misschien zijn er uitzonderingen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2011 15:37    

Reageer met quote
Dat heb ik toen al wel eens gelezen ja, maar toen ik contact opnam hierover met de dieetist zeiden ze dat dit uiteindelijk niet is doorgevoerd en dat je alsnog een verwijzing nodig hebt.. Maar ik zal nog eens contact met ze opnemen, en anders misschien toch maar gewoon naar de huisarts gaan.... Sip

Bedankt in ieder geval.. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2011 15:41    

Reageer met quote
Helemaal met Jodelootje eens Nienke!
Nu het nog kan, doe het, wie weet heeft ze wel heel erg goede adviezen en niet geschoten etc. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 okt 2011 9:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 35 van 88