Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Waar blijf je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2011 15:56    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het wil allemaal niet zo, en ik heb geen zin/tijd om hier zovaak op t forum te komen. Ik lees wel af en toe wat, maar menuutjes bij houden enzo heb ik echt ff helemaal geen zin in..

Ik ben blij als ik savonds op de bank kan zitten, lekker genieten van ons nieuwe huisje enzo zonder heeltijd met de pc bezig te zijn.. Schaam Schaam

Ik weet dat ik me juist moet laten zien hier als het niet zo lekker gaat, maar ik heb er gewoon geen zin in als ik savonds thuis kom.

Ik wil wel ff melden dat ik deze week begonnen ben met wandelen, samen met een vriendin. Voorlopig gaan we 1x per week wandelen (naast mn andere beweging) en uiteindelijk gaan we zoals het er nu naar uit ziet, trainen voor de Nijmeegse vierdaagse van 2012... Extra beweging dus, wat zeker niet verkeerd is Lach

Bovendien zit ik ook steeds meer en meer te denken om eens bij een dieetist langs te gaan, omdat ik het zelf gewoon niet meer zie zitten. Ook niet met de hulp van de weegclub erbij. Ik weet allemaal best ondertussen hoe het moet en wat wel en wat niet, maar het brengt me geen stap dichter bij mijn doel, waar ik ondertussen echt moedeloos van wordt en waardoor ik weer met steeds meer regelmaat naar iets te snoepen graai.

Bovendien ben ik nu ook al meerdere keren afgewezen bij het kijken voor een nieuw verzorgpaard vanwege mn gewicht, en dat zou juist extra motivatie moeten zijn, maar ik voel het als een teleurstelling waardoor ik nog dieper weg zak in mn negatieve gedachten.. Sip

Het lukt me niet, en ik wil zo graag, maar iets weerhoudt me er elke keer weer van om streng te zijn en de lekkere dingen echt compleet te laten staan... Heel heel boos Rollende ogen

(ben de afgelopen 2 weken ook nog eens extra aangekomen, wilde er eerst voor uit de weg gaan, door hetzelfde gewicht in te voeren, maar dat heeft gewoonweg geen zin... ik moet mn hoofd niet in het zand steken...)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2011 16:16    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Ik weet ook gewoon even niks te zeggen.... wat vervelend dat je het allemaal zo voelt! Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2011 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Als naar jou idee een dietiste de oplossing voor je is, dan moet je dat gelijk doen.
Niet langer wachten maar doen en geef nooit op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jun 2011 10:48    

Reageer met quote
Toen zag ik zaterdag een kleine -0,1kg en vanmorgen zag ik fijn 98.8 op de weegschaal staan.. Ik snap er werkelijk niets van!

Nu werk ik in het Radboud ziekenhuis in Nijmegen en hier hebben ze een tijdje terug het Vitaliteitsplaza opgezet. Via hun is er ook een diëtist beschikbaar, maar volgens hun website moet je voor vergoeding wel een verwijzing hebben van de huisarts.
Dit is sinds 1 juni niet meer het geval voor zover ik weet, dus heb een mailtje gestuurd met de vraag of dit bij hun ook veranderd is.

Zodra ik hier antwoord op heb, ga ik een afspraak maken, want ik zie het echt niet meer zitten. Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jun 2011 11:43    

Reageer met quote
Ik ben benieuwd, dat zou natuurlijk wel ideaal zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jun 2011 8:21    
Vrouw Weeggegevens   Nicky35
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey meid,

Kl*te he! Ik herken heel veel in jouw verhaal. Ik ben van de week bij de huisarts langs geweest voor een verwijzing naar een dietiste en zij had het over een dietiste die gelijk ook psycholoog is, dus die gaan zoeken naar de reden waarom ik eet. Verder weet ik net als jij dondersgoed wat ik moet doen om af te vallen, maar het lukt me gewoon niet. Frustrerend he. We gaan het gewoon proberen meid!

Groetjes Nicky...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jul 2011 10:54    

Reageer met quote
Nicky, bedankt voor je berichtje!!

Even een update: Ik heb al minder negatieve gedachtes ondertussen dan de vorige keer toen ik hier langs kwam. Mn gewicht bleef alleen wel stijgen en stijgen en ik kreeg een reactie op mn mail dat ik nog niet zonder huisarts verwijzing bij onze dieetist terecht kan.

Ik heb wat anders bedacht. Het probleem op dit moment zit m in dat ik mn ritme totaal kwijt ben. Ik weet hoe het moet, maar ik doe het niet. En omdat mn gewicht stijgt, snoep ik vaker, en stijgt mn gewicht nog verder.

Afgelopen dinsdag was het klaar. Toen zag ik een flink getal op de weegschaal staan die ik hier dapper heb ingevuld. Hoger heb ik het gewicht ook eerlijk waar, niet gezien.

Vorige week had ik een min genoteerd, maar ik dacht al wel dat dat niet realistisch was. Die min was namelijk na een lesje spinning, waar ik echt mega veel gezweet heb. Denk ook dat ik dat door het normale eten en drinken wel weer heb aangevuld.

Afgelopen dinsdag heb ik mn besluit genomen. Ik ga weer een tijdje aan de Sonja Bakker, afgelopen woensdag ben ik begonnen. Ik weet dat dit erg karige menuutjes zijn, maar dit moet maar even. Ik heb gewoon iets nodig, waar letterlijk staat wat ik wanneer mag eten. Tot nu toe gaat dit goed. Gisteravond een bbq gehad, maar heel toevallig mocht ik die avond van Sonja: 4 stokjes sate, 2 eetlepels sate saus, 5 stukjes stokbrood en rauwkost. Wauw, dat kwam toch perfect uit?!

Uiteindelijk heb ik gegeten: 1 hamburger, 1 stokje sate, rauwkost en 4 stukjes stokbrood. En als nagerecht een klein bolletje ijs. Geen sausjes ofzo bij het vlees, dus vind persoonlijk dat ik het prima gedaan heb!

Verder wil ik ook nog even vermelden dat ik me aan de menu's hou, op het avondeten na. Die avond menuutjes van Sonja vind ik echt helemaal niets, past niet bij me, dus die vul ik zelf in. En omdat de menuutjes karig zijn qua kcal, kan dat naar mijn idee ook prima. Ik zal wel iets meer kcal binnen krijgen met een avondeten, maar daar is de ruimte dan ook voor.

Bovendien volg ik trouwens ook de mannen menuutjes, en niet die van de vrouwen!

Morgen zullen we zien wat her resultaat van de eerste dagen Sonja zijn. Ik ben benieuwd. Ik ga er nu echt helemaal voor! Ik voel me op het moment erg sterk en kan eindelijk weer van het lekkers afblijven..!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jul 2011 21:25    

Reageer met quote
Het resultaat na een paar dagen (wo-zat) is: -1.2 kg!!
Eindelijk weer een min die ik kan vertrouwen!

Gisteravond zelfs gewoon chinees gegeten. Niet overdreven veel natuurlijk. Rest van de dag aan Sonja gehouden. Blij dat dit soort dingetjes kunnen naast het verdere dagmenu van Sonja.
Op deze manier ga ik voorlopig dan ook even verder...

(ik zal hier niet elke dag terug komen trouwens, want veel computeren heb ik nog steeds niet zoveel zin in Schaam Schaam )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2011 9:33    

Reageer met quote
Hoi Nienke,

Jammer dat je nog niet zonder verwijzing bij de diëtiste terecht kunt, maar zo ingewikkeld is dat niet, toch? Aan de andere kant: wauw, wat een goed resultaat! Als Sonja je op deze manier weer de structuur kan geven die je nodig hebt, denk ik inderdaad dat je dat gewoon met 2 handen aan moet pakken, zo'n eerste goede min kan je zo een hart onder de riem steken....

Hopelijk gaat verder ook alles god met je. Bevalt je nieuwe paard nog steeds, hoe gaat het in je huisje? En natuurlijk hoef je hier niet iedere dag te komen joh, als je maar af en toe incheckt is wel fijn. Erg blij

Groetjes, Duffy zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 jul 2011 11:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 34 van 86