Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zou heel goed kunnen Nienke!
Op de ladder en weer bukken, op je tenen en weer terug... eigenlijk is het gewoon sporten hoor. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2011 9:45    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Nou, we zijn verhuisd hoor! Maar om nou te zeggen dat de rust weer terug is.. Nee absoluut niet! Nog even een weekje zonder sporten, voglende week wil ik het echt weer op gaan pakken.
Wel zit ik nu dichter bij de plek waar ik met een carpoolster afspreek om samen naar het werk te rijden. De ene week rijdt zij, de andere week ik, en op momenten dat zij rijdt, en het weer het toelaat ga ik lekker op de fiets. Vanmorgen voor het eerst gedaan en oh oh oh wat heb ik toch een slechte conditie! Halverwege was ik al bekaf, terwijl het maar 5.8km is in totaal!
Heb het wel snel gefietst, in 15min was ik namelijk al op bestemming! Geschokt (volgens ANWB zou ik er 22min over doen)

Vandaag al wel vast een rustig dagje gehouden, maar omdat ik nog wel veel trek had in wat lekkers heb ik mezelf (ja ik weet dat het fout is) voor de laatste keer iets lekkers toegestaan. Vanaf nu voor mij dus weer een periode met zo min mogelijk suiker, dan gaat het vast weer goedkomen. Was tenslotte zelfs in de klusperiode nog wel lekker bezig Lach Nu alleen het goede ritme en het gezonde eten weer oppikken, want dat ontbrak er toch wel gigantisch aan!

Ik kan nog niet beloven dat ik hier weer elke dag even langskom, maar ik ga in ieder geval mn ritme weer zoeken en er weer tegen aan Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2011 14:45    

Reageer met quote
Woensdag 25 Mei 2011

Ontbijt:
Turkse yoghurt met weight care poeder

Tussendoor:
Kellogs mini breaks
flesje fruit2day

Lunch:
Cup a Soup
Weight Care reep

Tussendoor:
Luikse wafel (voorlopig laatste suiker!)
trosje druiven
appel

Avondeten:
Stroganoff (wereldgerecht)

Tussendoor:
Magere yoghurt

Beweging:
30min fietsen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 mei 2011 14:49    

Reageer met quote
Hè hè, eindelijk verhuisd. Is alles al naar je zin in huis ook, of zijn er nog dingen die je later aan wilt gaan pakken? Dit wordt ook je eerste keer samenwonen, of niet? Lach

Lekker dat je nu fietsen kunt naar de carpool, dat is toch gewoon gratis beweging. Nu het afkicken van de suikers nog, de derde dag vind ik altijd het moeilijkst. Als ik de fout in ga, is het de derde avond... Rollende ogen

Verder een mooi menuutje hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2011 9:21    

Reageer met quote
Na er moet nog een hoop uitgepakt worden en wat kleine dingetjes die nog gedaan moeten worden (onder andere de trap aflakken en wat plakplintjes enzo..)

Nee ik heb hiervoor ook al samengewoond met mn vriend, sinds dec 2008. Dat was alleen in een klein 2 kamer appartement, en nu dus een koopwoning, toch even heel iets anders! Het is echt groot nu! Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2011 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Maartje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat heerlijk, een heel ("nieuw"?) huis voor jullie saampjes! Succes met de laatste dingetjes afmaken, daar gaat vast nog meer tijd en werk in zitten dan je denkt... maar het lijkt me leuk om zo aan je EIGEN huis te werken!
Je menuutjes zien er inspirerend uit Erg blij !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2011 9:38    

Reageer met quote
Ow ow, de trap moet nog... om en om hè, anders kom je niet meer naar boven! Lachen

Ah, jullie woonden al samen? Maar dan moet het nu wel fijn zijn om weer wat meer ruimte voor jezelf te hebben. Hoe staat het met je tuin? Dat lijkt mij nou zo heerlijk aan een eigen huis... Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2011 9:42    

Reageer met quote
Die moet uiteraard ook nog gedaan worden ohhh Maar dat in geen eerste prioriteit. We kunnen buiten zitten dus dat is het belangrijkste.. Uitlachen De rest komt later wel, eerst binnen alles in orde maken.. Schoonvader heeft de voortuin al wel wat gefatsoeneerd, dode en beschimmelde planten eruit gehaald en een boompje en wat struiken gesnoeid enzo, dus dat is voorlopig ook wel in orde Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2011 10:11    

Reageer met quote
Donderdag 26 Mei 2011

Ontbijt:
1 snee brood met halvarine en kaas
1 snee brood met halvarine en halvajam
beker halfvolle melk

Tussendoor:
1 snee brood met halvarine en rosbief (beetje zout)
flesje fruit2day

Lunch:
1 snee brood met halvarine en snijworst
1 snee brood met halvarine en kaas
Cup a Soup

Tussendoor:
Appel

Avondeten:
Stroganoff met extra paprika (bieflap, paprika, aardappelpure)
Portie rauwkost

Tussendoor:
schaaltje yoghurt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2011 10:15    

Reageer met quote
Vanavond gaan we voor het eerst naar ons mogelijke nieuwe poesje kijken!

Hier is ze 5 weken oud:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 mei 2011 10:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 31 van 88