Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote

cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mei 2011 20:13    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Dank je wel Duffy Erg blij

Sjee wat zijn wij druk in ons huisje.. Heb bijna geen tijd om hier langs te komen. Vandaag dus heel even... Er staat op t moment een klein minnetje op me te wachten. Na vorig weekend stond ik al weer dik boven de 97, dus ben blij dat ik dat er weer af heb weten te werken...

Verder gaat het redelijk. Ik eet niet heel gezond, drink veels te weinig, maar snoep vrijwel niet, en ben toch de hele dag bezig van 10 tot 22 ofzo.. Dat scheelt wel Lach

Nou, ik ben nu gauw weer weg, want ik moet nodig naar het andere huis om weer aan het werk te gaan..!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mei 2011 10:27    

Reageer met quote
Hmm, klinkt niet helemaal goed natuurlijk maar soms heb je dat en is het niet anders.
Ik wens je veel succes met de verbouwing en hoor het graag als alles achter de rug is! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2011 0:53    

Reageer met quote
Dat zul je zeker horen, en bovendien zal ik dan ook weer een stuk actiever zijn hier Uitlachen

En Nee, ik weet dat het niet goed is, maar ik heb mn hoofd er op t moment echt niet naar staan om in de gaten te houden wat ik eet en drink om gezond bezig te zijn.. Dat komt over 2 weken wel weer als we verhuisd zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 mei 2011 9:33    

Reageer met quote
Hoi! Even weer een kort berichtje van mijn kant uit.. Heb een kleine -0,2kg mogen noteren.. Mn hele ritme ligt overhoop door het klussen.. En ook het sporten zit er even niet in bij mij!

Nog een ruime week, dan zit het erop en willen we in onze nieuwe woning trekken! (zondag 22 mei) Het is dus nu nog even flink door bijten! Daarna pak ik mn ritme met sporten en gezond eten enzo weer op Lach Ik vind het allang best zo, de kilo's komen er in ieder geval niet aan Erg blij

Dit is trouwens mijn broek, na 1.5 week klussen Uitlachen
Hij was nagenoeg schoon toen we begonnen:
[img]http://94.100.120.52/1304700001-1304750000/1304722801-1304722900/1304722804_5_mqtn.jpeg[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2011 8:24    

Reageer met quote
Lol, hoe herkenbaar! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2011 10:47    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Nienke,

Leuk een huisje gekocht of ga je huren?
Gefeliciteerd in elk geval!
Succes met klussen en tot later!

Liefs tzonnetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 mei 2011 19:43    

Reageer met quote
tzonnetje we hebben een huis gekocht Lach

Het klussen schiet ook al aardig op. Gisteravond hebben een paar vrienden de laminaatvloer in onze slaapkamer gelegd. Vandaag ga ik daar hopelijk de rest afmaken Lach

Net even snel een -0,4 genoteerd! De 95 is in beeld Erg blij (en meteen het laagste wat ik tot nu toe gezien heb sinds ik begonnen ben met afvallen... Nu lekker doorgaan en niet weer terug vallen.. Gemeen

Nu gauw weer omkleden en op naar ons nieuwe huis! Erg blij Staat weer een hoop op de planning voor vandaag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2011 10:04    

Reageer met quote
Wauw, super Nienke, helemaal tegen je verwachtingen in toch gewoon doorgaan met afvallen! Erg blij

Veel succes weer vandaag, heb je al spierpijn van alles?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2011 10:33    

Reageer met quote
ja ik sta er ook van te kijken hoor! Hihi! Maar wel super blij mee natuurlijk!

Nee echt spierpijn gelukkig niet! Al voel ik mn spieren zo ondertussen wel als ik weer eens de trap op stap om langs het plafond op te sausen.. En gistermorgen kreeg ik ineens kramp in één van mn kuiten en vanmorgen bijna in mn andere kuit, gelukkig zette dat niet door.. Denk dat dat ook wel een reactie is op al het klussen hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2011 10:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 30 van 86