Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik weet dat ik daar niet goed op vertrouwen kan, bij mij werkt dat signaal niet zo goed... Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2011 13:11    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
Aantal kcal is bijna 1600
Als ik het aantal kcal bekijk, denk ik niet dat ik echt nog meer ga toevoegen.... Moet er tenslotte nog wel wat onsjes vanaf werken voor zondag, van de etentjes van de afgelopen dagen Schaam Schaam

Ik moet zeggen, dat dat gevoel bij mij wel aardig goed werkt. (althans dat denk ik Cool Lachen )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2011 13:17    

Reageer met quote
Dat had ik niet verwacht, maar nu ik beter kijk, zie ik inderdaad waar je calorieën vandaan komen: hagelslag, smeerpaté, kaas...

Fijn hoor, dat jij er wel gewoon op vertrouwen kunt. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2011 13:20    

Reageer met quote
Mascarpone wil ook wel helpen Uitlachen

Smeerpaté is trouwens wel de magere versie van linera.
En ja, 2 boterhammen met kaas, al heb ik t idee dat ik daar te veel kcal voor geteld heb. Heb namelijk 1 boterham (normaal) belegd en daar een tweede bovenop gelegd.. (deze hoeveelheid kaas was nog minder dan 1 voorgesneden plak van de slankie)

Misschien is het iets minder kcal wat ik in mn menu heb, maargoed, dan nog is het zat volgens mij Uitlachen

Nu ik het zo bekijk zijn het ook niet de meest gezonde beleg soorten. Ik denk daar te weinig bij na. Er zijn ook niet veel magere beleg soorten die ik echt lekker vind.. En ze bederven naar mijn idee vaak wat sneller (en aangezien we maar 1x per week boodschappen halen is dat niet heel handig)..

Hmm oftewel, nog genoeg ruimte voor verbetering.. Lachen
Komend weekend met de boodschappen eens iets beter opletten wat ik qua beleg in de kar gooi..........

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2011 13:33    

Reageer met quote
ja, sommige dingen gaan wel sneller kapot. Maar kipfilet niet en de light salades ook niet. Ik heb mini smeerworstjes die 67kc zijn per stuk, genoeg voor 2 boterhammen. Handig, want zo maak ik geen hele verpakking open.
Appelstroop gaat niet snel kapot en slankie ook niet.

Morgen zal niet de beste dag zijn om de verpakkingen in de supermarkt eerst te bestuderen voordat je ze in je mandje stopt - joh, het was hier vandaag al zo'n gekkenhuis - maar soms werkt het wel! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2011 19:22    

Reageer met quote
Appelstroop is wel lekker, maar niet om mee naar het werk te nemen.. Maar ik kan het in ieder geval in huis halen voor als ik sochtends zin heb in iets lekkers.. Lach

Light eiersalade is nog wel een idee.. smullen
Alle vissalades enzo vind ik echt niet lekker Sip Morgen ff kijken wat er nog meer voor light salades zijn. Verder zal ik ook wel magere smeerkaas meenemen, die vind ik ook goed te eten. (ook van linera geloof ik, zon groot wit bakje met blauwe stipjes)

Maar ik zal morgen ook rosbief meenemen en runderrookvlees, die halen we sowieso af en toe al wel..

Moet mezelf er ook aan wennen om gewoon wat vaker een eitje te koken en mee te nemen. Ook erg lekker op de boterham, maar ik denk er vaak te laat aan en sochtends heb ik er net te weinig tijd voor..

Thanks voor de tips maar weer Lach Ik moet mezelf echt aanleren om de wat betere dingen te kopen Uitlachen hihi

Vandaag toch naar de sportschool geweest.. Maar wat was het warm Sip na 20 min crosstrainer had ik t gevoel dat ik van mn stokje zou vallen.. Toen dus maar naar de krachttraining gegaan. Er liep een vervangend instructeur rond en ik heb hem ff gevraagd me te helpen met de oefeningen. En met succes, hij deed heel andere oefeningen dan dat ik normaal doe, dus misschien werkt dat weer lekker voor de afwisseling, waar we het laatst over gehad hebben Lach Uiteindelijk nog even een kwartiertje gefietst.

Mn vriend gaat nu een boterham met gebakken ei maken. Heb gezegd dat ik niet hoef, al vind ik dat altijd wel erg lekker.... Maar Nee, dat gaat m niet worden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2011 19:54    

Reageer met quote
Vanmorgen weer 2 ons minder.. Nog 2 te gaan, en ik sta weer gelijk met vorige week...

Vandaag begin ik de dag met een snee meergranen met halvarine en smeerpaté (37kcal voor 10 gr, heb er 12gr opgesmeerd) en een snee meergranen met halvarine en kaas (15gr) Daarbij een beker optimel yoghurt drink.

(later vandaag maak ik er een mooi menu overzichtje van, maar ik weet nu nog niet wat ik allemaal ga eten, dus ik doe het voor nu even zo. Ook sinds lange tijd het beleg weer eens gewogen, om te zien wat ik er nou eigenlijk op smeer, om een beter overzicht te krijgen Lach

Die smeerpaté vind ik trouwens zonder boterham niet lekker, maar op brood smaakt die prima. Ga m dan ook vaker halen, want het kcal aantal valt me erg mee. (minder kcal dan bv kaas, snijworst)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 apr 2011 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Van AH en van Stegeman heb je ook portieverpakkingen vleeswaren, is wel wat duurder natuurlijk maar er zitten maar een paar plakjes vleeswaar in een deelverpakking, de rest blijft dus lekker vers in de andere twee delen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 apr 2011 18:34    
Vrouw Weeggegevens   tzonnetje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Nienke,

Je bent weer lekker bezig, ga zo door!

Tot later!

Liefs tzonnetje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 apr 2011 21:39    

Reageer met quote
Lach Dank je zonnetje.

Jodelootje bedankt voor de tip. Ik zal eens kijken of ik iets van de Stegeman kan vinden en of het de moeite zal zijn.. Bij de AH kom ik eigenlijk nooit voor mn boodschappen..

Ik heb gister allerlei magere belegsoorten meegenomen in de winkel.

Even nog mn menuutje van gister:

Zaterdag 23 April 2011

Ontbijt:
1 snee meergranen met halvarine en smeerpaté
1 snee meergranen met halvarine en kaas
beker optimel

Tussendoor:
- (laat ontbijt)

lunch
1 snee meergranen met halvarine en magere smeerkaas
1 snee meergranen met halvarine en pindakaas
1 gekookt ei
beker optimel

Tussendoor:
1 chocolaatje
fruit2day

Avondeten:
gebakken aardappeltjes
wokgroente
1 rundervink
bolletje ijs gemengd met wat aardbeien (staafmixer)

Tussendoor:
1 hamkaas chippie
2 glazen light limonade siroop

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 apr 2011 10:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 27 van 88