Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Het gaat alweer wat makkelijker hè?
Fijn zo Nienke! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 10:28    
Vrouw Weeggegevens   nienkew87

Reageer met quote
ja, het gaat zeker weer makkelijker!
Alleen gaat het gewicht nog niet verder naar beneden dan die 97.4 Sterker nog, vanmorgen stond die weer gewoon braaf op 97.8
Het gewicht waar ik nu al bijna een jaar tegenop aan het kijken ben...

Lager heb ik mn gewicht nog amper gezien! (heel af en toe een keer, maar niet veel.. Sip )

Misschien heb jij een idee wat ik moet doen om toch te zakken??
Variatie heb ik toch ondertussen ook wel..?

Ik snap gewoon niet wat ik nu nog verkeerd doe, waardoor ik niet meer zak ik mn gewicht.. Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 10:31    

Reageer met quote
Donderdag 7 April 2011

Ontbijt:
250gr magere roeryoghurt met een eetlepel halvajam

Tussendoor:
Snee tarwe met halvarine en runderrookvlees
gekookt eitje

Lunch:
Snee tarwe met halvarine en snijworst
Snee tarwe met halvarine en kaas
Opkikker tuinkruiden

Tussendoor:
Halve rode paprika
Appel

Avondeten:
Risotto met champignons, kip en prei

(eten van gister is anders geworden, namelijk nog een restje macaroni met spinazie en mozarella)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 10:34    

Reageer met quote
Hmmm, lastig hoor.
Hoe gaat het met je drinken, lukt dat allemaal nog? Ik merk dat als ik onder de 2 liter water/thee per dag kom (naast de andere drankjes), dit een negatieve weerslag heeft op mijn afvalproces...
En je fruit is de laatste dagen ook niet heel erg ruim, zag ik?

Tja, en verder weten we volgens mij allebei dat voor ons bewegen gewoon een goede sleutel is tot afvallen. En komen we daar allebei gewoon niet echt aan toe. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 10:40    

Reageer met quote
Ik ga nog steeds 2x per week (behalve vorig week ivm feestje en badkamer schrobben) sporten, en dan tijdens lunchpauzes nog bijna dagelijks een half uur lopen

Water kom ik ook wel aan.
Wat ik drink op een dag:
4 koppen thee
2-3 flesjes water (halve liter)
en savonds vaak nog 1-2 glazen crystal clear

Misschien zorgen dat ik zeker weten die 3 flesjes op een dag leeg drink...

Fruit eet ik doordeweeks 1 stuk, soms 2 (ligt eraan of ik lekker fruit in huis heb), maar je hoeft toch niet meer fruit te eten om af te vallen? Ik heb bewust een stuk fruit vervangen voor wat extra groente, zoals rauwe paprika ofzo, om niet te veel fruitsuikers binnen te krijgen.. Sip En om aan mn portie groente te komen, want 2 ons met alleen avond eten red ik erg moeilijk (ben trouwens ook niet echt een hele grote fan van fruit hoor! Lust er niet zo heel veel soorten van.. Hoop dat de aardbeitjes gauw weer komen..!!)

Misschien dat ik anders toch ook eens bij een dieetiste langs moet gaan ofzo.. Misschien dat die mij weer de goede richting op kan schoppen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 10:50    

Reageer met quote
Met de fruitsuikers van 2 stuks fruit per dag is weinig mis volgens mij hoor, pas als je richting de 4-5 stuks gaat en dan ook nog eens voor langere tijd... overdaad schaadt, etc.
Fruit2Day vond je ook wel oké, toch?

Soms helpt het om iets in je sporten te veranderen. Doe je altijd hetzelfde rondje, met dezelfde oefeningen? Want je lichaam raakt eraan gewend en hoeft zich er dan niet zo hard meer voor in te zetten. Door iets nieuws of anders te doen, of je rondje door de sportschool om te gooien, "schrikt" je lichaam (en zul je ook weer spierpijn hebben ohhh ).

Ik heb zelf over het algemeen geen hoge pet op van diëtistes, maar ieder moet daarin zijn eigen keuzes maken hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 11:07    

Reageer met quote
Ik wissel vooral met de krachttraining nog wel heel erg af ja, ene keer op een matje, andere keer op een halve bal en dan zijn er nog 2 attributen die ik wel eens gebruik. (heb ook vaak wel spierpijn de dag erna )

Ik doe wel altijd de crosstrainer erbij tegenwoordig, maar dat ben ik nog aan t opbouwen met tempo-niveau. Bovendien gooi ik die tegenwoordig ook altijd op een random programma, zodat de tegenwerking ook continu veranderd gedurende het half uur dat ik erop sta.

Fruit2day vind ik ook lekker ja. Misschien dat ik daar dan nog 1 flesje per dag van toe kan voegen. Naast mn appeltje.. Als er dan binnekort weer aardbeien of perziken zijn, zal ik die vervangen voor een normaal stuk fruit. (2de v/d dag)

Sip Vind het wel echt lastig om te achterhalen waar het nou door komt.. Bedankt dat je met me meedenkt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 11:35    

Reageer met quote
En doe je nog pilatus?

ja, ik vind het ook lastig hoor, zo vanaf de andere kant van de computer.... Het enige wat ik verder nog zeggen kan, is tanden op elkaar en dapper doorzetten....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 11:38    

Reageer met quote
ja pilates altijd op dinsdag, met voor de tijd een half uurtje crosstrainer en op vrijdag crosstrainer/loopband/roeien met krachttraining

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 11:39    

Reageer met quote
Hmmm, toch klinkt het me alsof je dus wel redelijk vast programma op de vrijdagavond hebt staan.
Misschien ook eens op de fiets dan, en een paar andere apparaten in je krachttrainingsrondje bijvoorbeeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 apr 2011 11:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 21 van 86