Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 84, 85, 86  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Woensdag 30 Maart 2011

Ontbijt:
300gr roeryoghurt met een eetlepel halvajam

Tussendoor:
1 snee volkoren met halvarine en sandwich spread

Lunch:
Beker vruchtenkwark
Broodje gezond

Tussendoor:
2 schijven ananas
1 Appel

Avondeten:
100gr gekookte rijst
4 kleine gehaktballetjes
tomatenblokjes
3 stukjes aubergine (was niet lekker)
(De rest van mn bord maar weggegooid, was niet echt goed gelukt dit eten!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2011 21:25    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Wel een mooi menuutje vanavond hoor!
Jammer dat je avondeten mislukt was: verder geen honger gehad?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2011 22:04    

Reageer met quote
Nee, ja uurtje voor lunch, maar heb ik mooi uit kunnen zitten Lach
Begin nu ook licht trek te krijgen, maar het is bijna bedtijd, dus ga niets meer nemen.. Zo lekker het bed in Lach (kan ook goed snaai drang zijn, want ene moment voel ik t meer dan t andere, dus ik ga er mooi vanaf blijven!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2011 22:09    

Reageer met quote
Het is goed gegaan hoor gisteravond!! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2011 9:05    

Reageer met quote
Donderdag 31 Maart 2011

Ontbijt:
+-300 gr optimel kwark

Tussendoor:
2 plakjes ontbijtkoek (minder suiker) met halvarine

Lunch:
1 snee volkoren met halvarine en philadelphia light
1 snee volkoren met halvarine en smeerkaas
1 snee volkoren met halvarine en pure chocopasta

Tussendoor:
Halve rode paprika
Appel

Avondeten:
macaroni met saus van gehakt, gepelde tomaten, mozarella en spinazie

Tussendoor:
beker optimel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2011 9:08    
Vrouw Weeggegevens   Mirandalet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb (shakes)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2011 10:00    

Reageer met quote
Het moet nu ook wel goed blijven gaan Uitlachen Heb namelijk een nieuw doel om voor af te vallen!!!

Heb namelijk misschien een nieuw verzorgpaardje gevonden (een oudje van 25) en ik had de eigenaresse gevraagd of mijn gewicht geen problemen geeft voor het dier (oude paarden hebben nog wel eens rugklachten, en daar ga ik dan liever niet bovenop zitten)
Maar toen ik dus vertelde wat mijn huidige gewicht is en dat ik tegen het eind van de zomer zeker nog 10kg kwijt wil zijn, was ze wel erg enthousiast! Ik ben de eerste kandidaat die ze ook echt aan de telefoon wilde spreken! Maar nu moet er dus wel extra hard voor werken, om die 10kg ook nog echt kwijt te raken.. Cool (maar wel een goed doel om het voor te doen, al zeg ik het zelf)

Ik zit nu nog wel even in dubio, want ik ben eigenlijk samen met een vriendin opzoek naar iets, maar dat is hier dus niet mogelijk. Ze is echt opzoek naar 1 persoon, dus ik zit nog een beetje in twijfel of ik het wel of niet moet doen. Mn vriendin vind het overigens geen probleem, die smste me gister al dat ze t me van harte gunt en dat ik deze kans zeker moet grijpen als ik er zelf ook zo enthousiast over ben..!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2011 10:04    
Vrouw Weeggegevens   Mirandalet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb (shakes)

Reageer met quote
dat is een super goed doel om af te vallen, een goede stok achter de deur Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2011 10:13    

Reageer met quote
Helaas.. het verzorgpaardje wordt niets! Ik heb er over nagedacht en besloten dat ik wel eens wilde gaan kijken. Dus ik belde die eigenaresse gisteren op, zei ze: "sorry, maar je bent te zwaar, mijn paardje kan jou niet meer tillen, dat gaat ten koste van zijn rug"

Zij zelf voelde zich hier ontzettend schuldig over, en zelf had ze ook niet gedacht dat dit zo zou zijn, maar een vriendin van haar en een vriend (die dierenarts is) zeiden allebei dat ze mij er echt niet meer op moest laten rijden Sip Dat is dus wel echt ff heel erg balen!! Maar ook nóg meer reden om naar die 80 te gaan, want ze zei: Als je 80kg weegt, mag je me nog wel eens bellen en dan kunnen we zien wat we kunnen regelen, want ik leek haar wel een ontzettend leuke, lieve en spontane meid, en ze voelde zich echt ontzettend rot dat ze mij om deze reden heeft moeten afwijzen!

Ik zelf snap het opzich wel, want het is een oud paard, en niet al te groot, en ik wil tenslotte ook niet dat dat paardje rugklachten krijgt door mij.. Maar het is wel zuur..

Nou op naar het goede nieuws:
-0,2kg deze week!

ja, het lijkt niet veel, maar ik heb vrijdag dus een feestje gehad, waarbij ik sochends gebak heb gehad, en savonds een bbq met overheerlijk toetjes buffet!

De rest van de dag heb ik gewoon goed gezond gegeten. Bij de bbq heb ik gekozen voor 5 verschillende soorten salades, 1 kipspiesje en een stukje biefstuk. De vette kippenpoten en hamburgers heb ik maar laten liggen..!!
Bij het toetjesbuffet zag alles er even lekker uit. En ja, ik als toetjes freak moest toch echt àlles proeven!! En dat heb ik gedaan ook! Heb van alles een heel klein stukje/schepje genomen, waardoor ik alles heb kunnen proeven. Er waren taart soorten bij (citroen en chocolade) die al voorgesneden waren (10 stukken uit normaal formaat taart wat dus ècht te groot is als je alles wilt proeven!). Bij de citroen stond al een klein stukje die ik gepakt heb, en bij de chocolade heb ik van 1 van de stukkken een heel klein reepje van nog geen cm breed eraf gesneden Erg blij

Ik ben trots op mezelf..!! Komende week geen gekke dingen, dus dan verwacht ik weer een wat grotere min neer te kunnen zetten.

De -20kg is weer een feit en dit keer ga ik doorzetten, zodat ik deze niet nog een keer zal moeten halen! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2011 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Toch jammer van het paardje inderdaad, maar de eigenaresse heeft natuurlijk wel een beetje gelijk.... Gewoon verder zoeken, dieren genoeg in de regio!

En dat heb je netjes gedaan met de bbq gister hoor! We hebben allebei even een onsje-weekend, dat is volgende week gewoon weer als vanouds! cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2011 10:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 84, 85, 86  Volgende
Pagina 19 van 86