Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nienkew87 gaat er weer voor.. De knop gaat weer om!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 86, 87, 88  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   nienkew87
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Donderdag 24 Maart 2011

Ontbijt:
brinta met halfvolle melk en kaneel

Tussendoor:
Snee rozijnenbrood met halvarine

Lunch:
250gr huzarensalade met een halve rode paprika

Tussendoor:
Appel
Snee rozijnenbrood met halvarine

Avondeten:
Gehaktbal met beetje curry
Bloemkool
Aardappel

Tussendoor:
schaaltje turke yoghurt met eetlepel halvajam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2011 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Het is ook heel erg moeilijk Nienke!
Mijn beste advies is om even helemaal van het zoet af te stappen: als je eenmaal weer door de drie-dagen-grens heen bent, zul je merken dat het weer makkelijker gaat en je heus wel een koekje nemen kunt, maar niet meer vervalt in die zoetdrang.
Dus terug naar tussendoortjes als een gekookt ei, schaaltje yoghurt, stukje fruit of kaas en misschien ook het krentenbrood maar even een tijdje in de vriezer laten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2011 11:07    

Reageer met quote
Misschien is dat inderdaad geen gek idee.. Dat ga ik maar eens proberen..!! (rest van de dag volmaken en dan komende paar dagen tot na het weekend, dan aankijken hoe het gaat)

Ik moet zeggen, het rozijnenbrood geeft mij geen snoepdrang. Nadat ik die vanmorgen heb gehad heb ik nog geen behoefte gehad om snoep te pakken. En nu nog 45min volhouden dan is het tijd voor de lunch.

Ik denk dat ik vanavond ook maar eens een aantal eitjes ga koken en in de koelkast ga leggen.. Als ik dan trek heb in iets kan ik een ei pakken, (natuurlijk niet te veel, maar max 1 per dag)

Verder heb ik ook lekkere kruidenkaas thuis liggen, mag ik daar gewoon een paar blokjes van pakken? Is natuurlijk niet mager, maar waarschijnlijk wel gezonder dan koek/snoep etc? (is kaas met basilicum en knoflook)

Bedankt voor de tip Duffy!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2011 11:14    

Reageer met quote
Het heeft vooral te maken met je suikerspiegel: suiker, maar ook snelle koolhydraten zorgen voor een snelle stijging en daling hiervan en maken je afhankelijk (verslavend effect).
Krentenbrood is witbrood (snelle koolhydraten) mèt fruitsuikers: het triggert voor je gevoel misschien niet direct je zoetdrang, maar past wel in het rijtje en helpt dus niet echt mee.

Kaas bevat veel gezonde vetten, knoflook is goed voor je bloedsomloop: ik zou zeggen, dat is een stuk gezonder dan de spekkies in de snoeppot. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2011 11:26    

Reageer met quote
Hihi oke Lach Dan ga ik daarvoor kiezen!

Hmm wat dat rozijnenbrood betreft, oke, misschien moet ik dat dan inderdaad maar even laten voor wat het is Sip Thnx voor de uitleg! ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2011 11:49    

Reageer met quote
Nou vanmorgen heel bewust keuzes gemaakt en dingen verzameld om vandaag mee te nemen naar mn werk (alleen jammer dat de appels opwaren,, Vanavond nog maar even een fruit2day!)

Vrijdag 25 Maart 2011

Ontbijt:
1 snee vikorn met halvarine en 30+ kaas
1 snee vikorn met halvarine en snijworst

Tussendoor:
Beker turkse yoghurt

Lunch:
Tarwe broodje met halvarine en kaas
Cup a soup
Halve paprika

Tussendoor:
Gekookt eitje
4 kleine blokjes knoflook-basilicum kaas

Avondeten:
Tomatensoep
Stuk komkommer
1 snee vikorn (geroosterd)

Tussendoor:
fruit2day
evt bij honger nog een schaaltje optimel kwark

Beweging:
30min crosstrainer
30min krachttraining
20min lopen (loopband)

Laatst aangepast door nienkew87 op vr 25 mrt 2011 12:14, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2011 9:07    

Reageer met quote
Heel goed gekozen!
Maar wat jammer dat je geen gewone warme maaltijd hebt? Ik mis daardoor je groente eigenlijk een beetje. Komt dat door het sporten, ga je door vanuit je werk?
Als je dan toch naar de super gaat voor de Fruit2Day, kun je misschien ook een bakje rauwkost meenemen? Weinig calorieën, maar wel vol met vitamientjes. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2011 9:38    

Reageer met quote
Ik ga niet direct door na mn werk, maar ik ben tussendoor max 3 kwartier thuis en vind het dus niet fijn om zo vlak voor het sporten nog normaal warm te eten.

Ik kan deze avondmaaltijd eventueel wel vervangen door een kom tomatensoep met een extra stuk komkommer ofzo. Evt kan ik gauw even de markt op als ik thuis kom en daar een bak rauwkost halen, voor mn avondeten, want je hebt inderdaad wel gelijk dat er niet al te veel groente in mn menu zit op deze manier Lach (dat laatste moet ik even bekijken of ik daar genoeg tijd voor heb, ligt er ook beetje aan hoe druk het is)

Ik ga niet naar de super voor de fruit2day, die staat namelijk nog in de koelkast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2011 9:45    

Reageer met quote
Tomatensoep met komkommer klinkt prima joh!
Eventueel nog wel een geroosterd boterhammetje erbij (lekker dippen in de soep smullen ), zodat je voldoende kh binnen hebt voor het sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2011 9:49    

Reageer met quote
Hihi goed plan Lach Ga ik dat doen! Dank je!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 mrt 2011 9:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 86, 87, 88  Volgende
Pagina 17 van 88