Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nasmo probeert het dit keer met Cambridge!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nasmo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi hoi beste mede afvallers!
Vandaag dag 2 van CB en dacht even een dagboekje bijhouden, en mijn mede afvallers opzoeken voor de moeilijke momenten Schaam Schaam

Ik heb eergisteren een kennismakingsgesprek gehad, het was heel aangenaam, super lieve aardige dame! We hebben samen besloten om eerst te beginnen met de voorbereidingsfase om vervolgens over te gaan naar de afvalfase. Vanaf volgende week donderdag zal ik alleen maar aan de shakes gaan.

Tot nu toe verloopt het goed Cool

mijn dagmenu van gisteren:
Ontbijt: 2 volkorenboterhammen met halvarine en 30+kaas
tussendoor: 1 klein banaantje
Lunch: 1 tosti
tussendoor: 1 glas halfvolle melk
Diner: aardappelen met wortel, geprakt.

Dag 2:
Ontbijt: 2 volkoren boterhammen met halvarine en 1 plakje kipfilet
tussendoor: 250gram aardbei
Lunch: 1 shake en 1 boterham met halvarine 30+kaas (heb niets anders in huis)
tussendoor: nix
Diner: macaroni met groente

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 14:00    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Nasmo welkom terug ik heb je dieet en je startgewicht aangepast,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 20:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
Hallo Nasmo welkom terug ik heb je dieet en je startgewicht aangepast,

succes

hOi Ellen,
Dankjewel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 apr 2014 20:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi,
Vandaag dag 3 alweer..

Ontbijt: 2 volkoren boterhammen, halvarine, 1 kipfilet,1 met 30+kaas
Tussendoor: nix
Lunch: 1 volkoren boterham met appelstroop, 1 shake chocolade
Tussendoor: nix
Diner: Aardappelen en groente, bereid op zijn Marokkaans.

Ik heb op dit moment zo'n erge trek! heb een mok kruidenthee gezet Cool
hopelijk gaat het over na de thee.. het wordt steeds strenger en strenger.. ik moet woensdag weer naar de consulent, das al weer over 4 dagen.. dus moet ffkes mijn best doen en volhouden! het weekend is altijd het moeilijkst! ik heb vandaag bezoek uit frankrijk, heb lekkere bountycakjes gemaakt grrr! maar ik ga er vanaf blijven.. ik kan het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 apr 2014 18:35    
Vrouw Weeggegevens   Moniekske79
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Eiwitshakes

Reageer met quote
Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 apr 2014 21:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi,
pfff wat was het gisteren moeilijk voor me zeg! ik had echt een enorme trek, bijna honger.. niet normaal! ik heb niets genomen, ben gewoon naar bed gegaan toen ik merkte dat het me te moeilijk werd.

vanochtend heb ik ontbeten met 1 volkoren boterham met halvarine, 1 kipfilet. Ik zit nu aan 0,5L water flesje.. vandaag ga ik voor 3 liter. Dat is mijn doel. op naar de rest van de dag!

Bedankt Moniekske, jij ook veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 8:12    
Vrouw Weeggegevens   NinaM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Dag Nasmo,

Dank voor je lieve bericht. Ik keek gisteravond naar je grafiek en die ziet er wel spectaculair uit zo. Ik hoop dat je met Cambridge het gewicht zult bereiken dat je graag hebben wilt.

Heb je tussendoor iets gezonds dat je snacken mag? Of is dat niet de bedoeling bij jouw dieet?

De Noord-Afrikaanse keuken is ook heel inspirerend en gezond volgens mij. In Groningen zit een supermarkt "Le Souk" en het lijkt me heerlijk om na deze Modifast kuur daar weer wat vaker boodschappen te doen. Ze hebben veel verse kruiden, groenten en huisgemaakte gerechten.

Hartelijke groet,

Nina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 14:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
NinaM schreef:
Dag Nasmo,

Dank voor je lieve bericht. Ik keek gisteravond naar je grafiek en die ziet er wel spectaculair uit zo. Ik hoop dat je met Cambridge het gewicht zult bereiken dat je graag hebben wilt.

Heb je tussendoor iets gezonds dat je snacken mag? Of is dat niet de bedoeling bij jouw dieet?

De Noord-Afrikaanse keuken is ook heel inspirerend en gezond volgens mij. In Groningen zit een supermarkt "Le Souk" en het lijkt me heerlijk om na deze Modifast kuur daar weer wat vaker boodschappen te doen. Ze hebben veel verse kruiden, groenten en huisgemaakte gerechten.

Hartelijke groet,

Nina

Hoi hoi,
haha ja, mijn grafiek, pff.. die gaan we nu gewoon laten dalen nu.. ik wil niet meer stijgen.. die periode hebben we gehad. ja klopt ik mag nix snacken.. ik ben het voorbereidingsprogramma op de cb aan het volgen, dus moet me houden aan het programma.
omdat ik het gisteren zo moeilijk heb gehad, heb ik het geen wat ik moest eten over de hele dag heen verdeeld. ik merk dat dit wel veel beter voor mij werkt gelukkig.

wat betreft de Afrikaanse Keuken, het is zeker inspirerend en gezond.. maar het jammere is dat er vaak gegeten dient te worden met brood, anders smaakt het gerecht toch net iets anders.. maar goed het kan ff niet anders.

leuk dat je daar een winkeltje hebt met verschillende producten uit Afrika. Altijd leuk om eens te variëren in eten.

ook jij bedankt voor je berichtje! en heel veel succes toegewenst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 15:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag heb ik gemerkt dat het stukken beter gaat dan gisteren.. Ik heb het geen wat ik mocht eten over de gehele dag verdeeld.. werkt veel beter.. zo heb ik vandaag gegeten:

ontbijt: 1 volkorenboterham met halvarine, 1 kipfliet
tussendoor: 1 shake, bosvruchten
lunch: 1 volkorenboterham met halvarine, pindakaas light
tussendoor: 1 shake, vanille
diner: macaroni met gehakt en groente

Vandaag is mijn laatste dag dat ik pasta in de avond mag.. daarom heb ik ervoor gekozen om mijn lievelingsmaaltijd weer te nemen.. ik lust dat super graag! na vandaag mag ik het helaas niet meer Huil huil dus extra genieten!
het is voor een goed doel! zo even koken en dan is het gedaan voor vandaag.

Morgen heb ik mijn eerste werkdag shakend.. ben benieuwd hoe dat zal verlopen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 15:54    
Vrouw Weeggegevens   NinaM

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Jaaaa zo ben ik ook begonnen. Heb echt heel bewust een laatste avondmaal (lievelingseten) gekookt paar weken geleden en de dag erna aan de shakes. Sindsdien goed volgehouden; na de eerste dagen ging het steeds makkelijker.

Dat spreiden helpt mij ook inderdaad. Wel een vast ochtend, middag en avond ritme en soms een middagshake in etappes opdrinken. En verder lekker variëren en uitproberen met alles wat wel mag.

Groet en heel veel succes morgen,

Nina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 apr 2014 16:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4