Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Nasmo probeert het dit keer met Cambridge!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nasmo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
NinaM schreef:
Dag Nasmo,

Ik vind het superknap van je. Helemaal in combinatie met gezin en ook nog koken en maaltijden aan tafel 's avonds. Ik heb jouw halve shakes over de dag verspreid ook aan iemand anders getipt; gouden tip.

Heel goed weekend en ga zo door! Bij jullie ook zo lekker zonnig?

Groet,

Nina

Hoi hoi Nina,
Dankjewel voor je compliment! Ach, het moet.. kan het gezin niet mee laten shaken helaas haha. Graag gedaan voor de tip hoor, hopelijk zal het ook toegepast worden door diegene, want het werkt echt super.

ja de zon schijnt hier ook, wel een beetje frisjes, maar t is heerlijk!
bedankt jij ook een goed weekend toegewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 apr 2014 15:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goede smorgens!
Vandaag dag 11 alweer.. wat gaan de dagen hard zeg! Ik zou inmiddels in de Milde Ketose moeten zitten, straks ff de test doen.. ik ben benieuwd!

Zojuist de bestelling gedaan voor aankomende week.. over 3 dagen zie ik mijn beste vriend de weegschaal weer. Mijn doel was om de 95kg te wegen, hopelijk gaat het lukken!

Ontbijt: halve aardbeien shake
Tussendoor: halve vanille shake
Lunch: halve chocolade shake
Tussendoor: halve aardbeien shake
Diner: een mix van chocolade en vanille shake, yum!

weer een zonnige dag hier, heerlijk genieten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 7:15    
Vrouw Weeggegevens   niene63
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge dieet

Reageer met quote
Hoi Nasmo,

je hebt een lekker begin he, top Lachen Lachen

Lees dat je alleen shakes neemt, vindt je de pap en soep niks? Ik vind de naturelpap goed te doen en vult bij mij beter dan een shake

Succes he ik blijf je volgen.....

groetjes Jacq
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 11:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
niene63 schreef:
Hoi Nasmo,

je hebt een lekker begin he, top Lachen Lachen

Lees dat je alleen shakes neemt, vindt je de pap en soep niks? Ik vind de naturelpap goed te doen en vult bij mij beter dan een shake

Succes he ik blijf je volgen.....

groetjes Jacq

hoi hoi niene!
jaa, heeeerlijk! ben ik meteen goed van die 100 af haha..
ik heb de pap gisteren ochtend geproefd, ik had er maar 1 zakje van.. is wel te doen, maar echt lekker vind ik hem niet. Ik vind de chocolade mint zoooo lekker. Ik heb er gelijk 7 besteld, kan ik er elke dag 1tje nemen.. heerlijk!

doordat ik de shakes verdeel over de hele dag, heb ik geen honger of trek, en natuurlijk omdat ik veel water/thee drink. de soepjes heb ik ook geproefd, ik kreeg het niet doorgeslikt.. haha dus dan blijft er weinig keus over..

heel veel succes toegewenst Jacq!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 apr 2014 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Wikje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hallo Nasmo,

Wat een goed idee om elke keer een halve shake te nemen. Ik ben al een tijdje bezig,ben nu 34 kilo kwijt. Ben ik heel blij mee, maar ik moet nog iets van 23 kilo kwijt en dat vind ik heel zwaar. Dus ga ik nu eens kijken of het lukt met de halve shakes.

Veel succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 apr 2014 18:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wikje schreef:
Hallo Nasmo,

Wat een goed idee om elke keer een halve shake te nemen. Ik ben al een tijdje bezig,ben nu 34 kilo kwijt. Ben ik heel blij mee, maar ik moet nog iets van 23 kilo kwijt en dat vind ik heel zwaar. Dus ga ik nu eens kijken of het lukt met de halve shakes.

Veel succes!

Hoi hoi Wikje,
Wauw!! wat doe jij het goed zeg! super goed bezig meid.. de 23kilo is niets vergeleken met de 34 die je al weg hebt gespeeld! wauw! ben positief jaloers op je! Schaam Schaam is zonde om op te geven. de halve shakes zullen echt wel werken, ik heb ook geen honger gevoel of iets dergelijks tussendoor..

waar ik wel last van heb is mijn stoelgang Huil huil , ik ben al dagen niet geweest, bijna een week.. ik weet niet hoe ik het moet verhelpen? iemand een idee? ik heb wel de extra vezels van cambridge maar het lijkt niet te helpen.. wat kan ik hier aan doen? ik voel me echt futloos.. ik heb het gevoel dat het hierdoor komt.. graag tips?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014 19:39    
Vrouw Weeggegevens   NinaM
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Dag Nasmo,

Dat futloze (je slap voelen?) ken ik ook van week 2 en week 3 met Modifast. Je lichaam moet natuurlijk ook veel harder werken om draaiende te blijven met een zeer laag aantal calorieën. Ik heb zelf ook de eerste 3 weken veel aangevuld met groente en rauwkost tussendoor.

Drink je genoeg op een dag?

Ik zou dit ook zeker even met je consulente bespreken. Zij weet waarschijnlijk heel goed hoe dit zit en wat er evt. aan te doen is.

Groet,

Nina
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 apr 2014 19:49    
Vrouw Weeggegevens   Wikje

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hai Nasmo,

Die eerste 30 kilo gingen ook vrij snel. Maar door omstandigheden heb ik me een tijdje niet streng aan het dieet kunnen houden. En dat is dan de valkuil. Als je uit die flow raakt, wordt het heel erg moeilijk. Maar ik blijf volhouden, dan gaat het nu maar even een beetje langzamer... ben nu zover gekomen...

Door de pap kun je ook een klein beetje kaneel doen. Is mijn favoriet geworden. Het vult lekker en is voor mij ook een soort "comfortfood" lekker warm en een beetje zoetig.
De appel-kaneel variant is juist weer veel te zoet naar mijn smaak.

De shakes meng ik nu met een mixer, als ik thuis ben. Worden ze lekker dik en romig van.(en vult dan ook weer wat meer)

Met mijn stoelgang heb ik gelukkig nooit problemen gehad,ben ik erg blij mee, want ik heb wel eens andere verhalen gehoord.

Iedereen weer veel succes gewenst!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014 18:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
NinaM schreef:
Dag Nasmo,

Dat futloze (je slap voelen?) ken ik ook van week 2 en week 3 met Modifast. Je lichaam moet natuurlijk ook veel harder werken om draaiende te blijven met een zeer laag aantal calorieën. Ik heb zelf ook de eerste 3 weken veel aangevuld met groente en rauwkost tussendoor.

Drink je genoeg op een dag?

Ik zou dit ook zeker even met je consulente bespreken. Zij weet waarschijnlijk heel goed hoe dit zit en wat er evt. aan te doen is.

Groet,

Nina

Hoi hoi,
Ik heb het inderdaad besproken met mijn consulente. Ze heeft mij aangeboden om de bouillon te gebruiken wanneer ik me slap voel, en ook zei ze inderdaad, dat ik rauwkost kan eten etc.. ja, ik drink voldoende water, 2,5L tot 3L.. voor mijn stoelgang heeft ze mij twee theezakjes mee gegeven, dit zou moeten werken.. dus zo meteen ff aan de thee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014 19:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wikje schreef:
Hai Nasmo,

Die eerste 30 kilo gingen ook vrij snel. Maar door omstandigheden heb ik me een tijdje niet streng aan het dieet kunnen houden. En dat is dan de valkuil. Als je uit die flow raakt, wordt het heel erg moeilijk. Maar ik blijf volhouden, dan gaat het nu maar even een beetje langzamer... ben nu zover gekomen...

Door de pap kun je ook een klein beetje kaneel doen. Is mijn favoriet geworden. Het vult lekker en is voor mij ook een soort "comfortfood" lekker warm en een beetje zoetig.
De appel-kaneel variant is juist weer veel te zoet naar mijn smaak.

De shakes meng ik nu met een mixer, als ik thuis ben. Worden ze lekker dik en romig van.(en vult dan ook weer wat meer)

Met mijn stoelgang heb ik gelukkig nooit problemen gehad,ben ik erg blij mee, want ik heb wel eens andere verhalen gehoord.

Iedereen weer veel succes gewenst!

hoi hoi,
ja dat is zo inderdaad, eenmaal uit de flow moeilijk om er weer in te komen.
Je mag zeker blij zijn dat je stoelgang prima werkt! das echt rot!
jij ook heel veel succes toegewenst!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 apr 2014 19:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4