Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

!n 6 weken 5 kilo kwijt raken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elvira85
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed (gezond eten)

Reageer met quote
Mejuffer Rosmarijn schreef:
Welkom Luusietje en Essie! Leuk dat jullie mee willen doen!

Wat goed racekip! Ik denk dat ik zaterdag pas ga wegen. Dan heb ik de volle zes weken om af te vallen, en anders minder, toch?

Zal ik de inschrijving sluiten? Dan hebben we een niet te groot groepje, en dat vind ik altijd wel prettig. Of zien jullie dit anders? Volgens mij komen we dan ook in de andere rubriek te staan, of niet (eerst was het sprintjes (open) en dan sprintjes (gesloten). Of kon je daar pas terrecht als je sprintje helemaal is afgelopen?

Van mij mag je sluiten!! Dan gaan we ECHT beginnen. Succes iedereen, we kunnen het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 10:00    
Vrouw Weeggegevens   inez82
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mejuffer Rosmarijn schreef:
Welkom Luusietje en Essie! Leuk dat jullie mee willen doen!

Wat goed racekip! Ik denk dat ik zaterdag pas ga wegen. Dan heb ik de volle zes weken om af te vallen, en anders minder, toch?

Zal ik de inschrijving sluiten? Dan hebben we een niet te groot groepje, en dat vind ik altijd wel prettig. Of zien jullie dit anders? Volgens mij komen we dan ook in de andere rubriek te staan, of niet (eerst was het sprintjes (open) en dan sprintjes (gesloten). Of kon je daar pas terrecht als je sprintje helemaal is afgelopen?

ik zou hem gaan sluiten , want dan houden we ook overzicht....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Racekipje

Reageer met quote
Ik ben het er helemaal mee eens.
Niet een te grote groep is wel zo leuk Lach

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 10:07    

Reageer met quote
Racekipje schreef:
Ik ben het er helemaal mee eens.
Niet een te grote groep is wel zo leuk Lach

heel veel succes iedereen , en we gaan voor vele groene kilo's

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 10:12    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oeps.... ik zie nu pas jullie laatste berichtjes over sluiten.
Maar heb me al aangemeld dus Schaam Schaam
Hoop dat ik er nog bij mag, anders mikken jullie mij er maar uit hoor, zou dat wel jammer vinden, maar oke, kan me ook indenken dat je niet een te volle bak wilt hebben.
Heb nog niet echt gekeken hoe en wat en ga nu jullie andere berichtjes toch maar even lezen.

Ik ben zelf 56 jaar, heb ooit 102 kilo gewogen, ben in fases teruggegaan naar 72 kilo... toch weer gegroeid tot , ik geloof, 87,5 en nu met kleine beetjes tegelijk weer gezakt tot 77 kilo.

Vandaag is mijn laatste vakantiedag (helaas) en vanaf morgen heb ik me voorgenomen weer echt op het eten te gaan letten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Racekipje

Reageer met quote
Kobie schreef:
Hoop dat ik er nog bij mag, anders mikken jullie mij er maar uit hoor, zou dat wel jammer vinden, maar oke, kan me ook indenken dat je niet een te volle bak wilt hebben.
Heb nog niet echt gekeken hoe en wat en ga nu jullie andere berichtjes toch maar even lezen.

Ik ben zelf 56 jaar, heb ooit 102 kilo gewogen, ben in fases teruggegaan naar 72 kilo... toch weer gegroeid tot , ik geloof, 87,5 en nu met kleine beetjes tegelijk weer gezakt tot 77 kilo.

Vandaag is mijn laatste vakantiedag (helaas) en vanaf morgen heb ik me voorgenomen weer echt op het eten te gaan letten...

Hoi Kobie,

Wat leuk... je bent op hetzelfde gewicht en hetzelfde streef als ik Lach (volgens je ticker dan ..)

Ik vond het voor het afvallen helemaal niet erg dat de vakantie voorbij was, eindelijk weer ritme in de dagen Lach

.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 11:56    

Reageer met quote
Kobie schreef:

er is nog wel een plekje voor je hoor , het sprintje is nog niet gesloten !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 12:09    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Leuk dat ik mag blijven.
Zie inmiddels dat ik veruit de oudste ben hier hihi.. maar dat geeft niet.
Aan de ene kant vind ik het wel lekker om weer in het gewone ritme te komen vanaf morgen, aan de andere kant beviel de vakantie me wel heel erg goed.
Heerlijk niet te hoeven haasten en zo.

Heb door enorme drukte de afgelopen tijd EN problemen met galstenen al maanden niet meer gesport, maar dat ga ik ook weer oppakken vanaf de komende week.
Ik ga dan twee keer per week naar de sportschool en doe gewoon de apparaten en de loopband en / of de crosstrainer.
Die crosstrainer geeft meer resultaat dan de loopband, maar ik vind het heerlijk om een stuk te hardlopen... dat is gewoon het toetje iedere keer.

Mooi, ik ga verder genieten van het laatste vrije dagje... allemaal heel veel succes... en inderdaad: heel veel groene vakjes hopelijk..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 12:48    
Onbekend   lstje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ooh, ik ben juist echt verliefd op de cross-trainer. Als ik er het geld/de ruimte voor had zou ik er meteen eentje kopen en er de hele dag op staan. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 12:51    

Reageer met quote
ja de cross-trainer is echt geweldig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 13:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 3 van 21