Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Motivatie quotes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
ja astrid dat is wel waar. Maar uiterlijke veranderingen appreciëren we meer dan innerlijke (juist omdat ze niet zichtbaar zijn voor anderen). terwijl ze even belangrijk zijn Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 jun 2015 11:37    
Vrouw Weeggegevens   AstridV

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
suppressa schreef:
ja astrid dat is wel waar. Maar uiterlijke veranderingen appreciëren we meer dan innerlijke (juist omdat ze niet zichtbaar zijn voor anderen). terwijl ze even belangrijk zijn Schaam Schaam

ja, I know.. Daarom juist even dit plaatje, weer even een herinnering dat het innerlijk ook goed en belangrijk is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 jun 2015 12:00    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Mijn collega en ik hadden daar toevallig vandaag een grapje over.. We maakten pakketjes klaar en die van mij werden netjes en die van haar mislukte. Ze raakte onder andere in de knoop met plakband, de enveloppe verkreukelde op verschillende plekken maar: de inhoud zat goed verpakt en paste door de brievenbus wat veel verzendkosten scheelde voor onze klant.
Ze zei toen: het gaat vooral om de inhoud en niet om de buitenkant met een knipoog naar deze uitspraak over uiterlijk. En terwijl we mijn mooie pakketje klaar legden bij de post ontdekten we dat ik in plaats van 7 setjes boekjes, 1 setje had ingepakt, ik had de pakbon niet goed gelezen..
We schoten in de lach want inderdaad.. Het gaat om de inhoud en niet om de buitenkant.. Als de klant mijn ene setje had ontvangen had ze zeker gebeld omdat ze er nog 6 mistte..

Heel letterlijk dus een illustratie van de buiten en de binnenkant. Het sluit mooi aan op de spreuk..
Hoe mooi slank we ook worden, ons karakter blijft hetzelfde.. Ons uiterlijk is straks misschien strak en goed, maar dat veranderd ons in wezen helemaal niet.. We blijven gewoon wie we zijn..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2015 18:41    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Waarom is iedereen dan zo bang om veel af te vallen? Waarom denkt men dat je dan minder 'gezellig' bent? Ik heb het laatste jaar de helft méér gelachen sinds ik de weegclub ontdekte!

Als je slank(er) bent, is dat heel goed voor je innerlijke ik, en dan vooral voor je zelfvertrouwen!! Geloof me, ik spreek uit ervaring Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2015 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote

En zo is het maar net natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2015 2:37    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik denk niet dat wijzelf zo bang zijn om ongezellig te worden Supressa, maar onze omgeveing... Als wij op ons eten letten valt het op wat zij die dat niet (willen) doen allemaal tot zich nemen. Idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jul 2015 18:35    

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2015 18:02    

Reageer met quote
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Hihi.. die is werkelijk grappig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015 20:06    

Reageer met quote
Hihi ja he! En zo lekker toepasselijk hier op het forum.. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2015 8:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 16 van 18