Auteur |
Bericht |
suppressa Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-5-2014 Berichten: 2930 Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake
|
|
ja astrid dat is wel waar. Maar uiterlijke veranderingen appreciëren we meer dan innerlijke (juist omdat ze niet zichtbaar zijn voor anderen). terwijl ze even belangrijk zijn  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 16 jun 2015 11:37 |
|
 |
|
 |
AstridV Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 17-10-2014 Berichten: 2806 Dieet: gezond eten met Weight Watchers Woonplaats: Flevoland
|
|
suppressa schreef: | ja astrid dat is wel waar. Maar uiterlijke veranderingen appreciëren we meer dan innerlijke (juist omdat ze niet zichtbaar zijn voor anderen). terwijl ze even belangrijk zijn  |
ja, I know.. Daarom juist even dit plaatje, weer even een herinnering dat het innerlijk ook goed en belangrijk is._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 16 jun 2015 12:00 |
|
 |
Mamdarijn Ervaringsdeskundige

Geregistreerd op: 26-6-2011 Berichten: 20027 Dieet: E.G.A met minder koolhydraten
|
|
Mijn collega en ik hadden daar toevallig vandaag een grapje over.. We maakten pakketjes klaar en die van mij werden netjes en die van haar mislukte. Ze raakte onder andere in de knoop met plakband, de enveloppe verkreukelde op verschillende plekken maar: de inhoud zat goed verpakt en paste door de brievenbus wat veel verzendkosten scheelde voor onze klant.
Ze zei toen: het gaat vooral om de inhoud en niet om de buitenkant met een knipoog naar deze uitspraak over uiterlijk. En terwijl we mijn mooie pakketje klaar legden bij de post ontdekten we dat ik in plaats van 7 setjes boekjes, 1 setje had ingepakt, ik had de pakbon niet goed gelezen..
We schoten in de lach want inderdaad.. Het gaat om de inhoud en niet om de buitenkant.. Als de klant mijn ene setje had ontvangen had ze zeker gebeld omdat ze er nog 6 mistte..
Heel letterlijk dus een illustratie van de buiten en de binnenkant. Het sluit mooi aan op de spreuk..
Hoe mooi slank we ook worden, ons karakter blijft hetzelfde.. Ons uiterlijk is straks misschien strak en goed, maar dat veranderd ons in wezen helemaal niet.. We blijven gewoon wie we zijn.._________________ Stick to the plan!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 16 jun 2015 18:41 |
|
 |
suppressa Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-5-2014 Berichten: 2930 Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake
|
|
Waarom is iedereen dan zo bang om veel af te vallen? Waarom denkt men dat je dan minder 'gezellig' bent? Ik heb het laatste jaar de helft méér gelachen sinds ik de weegclub ontdekte!
Als je slank(er) bent, is dat heel goed voor je innerlijke ik, en dan vooral voor je zelfvertrouwen!! Geloof me, ik spreek uit ervaring  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 28 jun 2015 16:23 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 32027 Dieet: EKPW / Dr. Frank Woonplaats: Almere
|
|
En zo is het maar net natuurlijk. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 06 jul 2015 2:37 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Ik denk niet dat wijzelf zo bang zijn om ongezellig te worden Supressa, maar onze omgeveing... Als wij op ons eten letten valt het op wat zij die dat niet (willen) doen allemaal tot zich nemen.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 06 jul 2015 18:35 |
|
 |

Geregistreerd op: 17-10-2014 Berichten: 2806 Dieet: gezond eten met Weight Watchers Woonplaats: Flevoland
|
|
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 13 jul 2015 18:02 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 jul 2015 10:51 |
|
 |
Mamdarijn Ervaringsdeskundige

Geregistreerd op: 26-6-2011 Berichten: 20027 Dieet: E.G.A met minder koolhydraten
|
|
Hihi.. die is werkelijk grappig!_________________ Stick to the plan!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 jul 2015 20:06 |
|
 |

|
|
Hihi ja he! En zo lekker toepasselijk hier op het forum..  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 17 jul 2015 8:47 |
|
 |
|
|