Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Morgen beginnen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mirlea
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Morgen ga ik beginnen, niet voor het eerst helaas. Dit is poging "ik ben de tel inmiddels behoorlijk kwijt" Verward

Mijn gewicht is mijn hele leven al een dingetje, op mijn 10e voor het eerst bij een dietiste en nu inmiddels 46jr nog altijd opletten wat ik eet. Vervelende is dat je het bij wel ziet maar niet als extreem, het zit goed verdeeld en compact. Mooi meegenomen denk ik regelmatig maar de kilo's spelen mij parten. Ik ben benauwd, kortademig, voel de kilo's, het frustreert, ik voel me lui, ben snel moe, ik heb slaapapneu en nog een aantal aandoeningen. Kortom er moet toch wel een aantal kilo's af.

Niet meewerkende factor is mijn finaciele situatie, ben minima, heb hoge kosten door aandoeningen/beperkingen van mijzelf en de kinderen (2pubers). Kom niet meer in aanmerking voor de voedselbank, heb een budget van €50 pw voor eten/drinken/verzorging/schoonmaak/etc voor 3 personen. Daarnaast is mijn energielevel vaak erg laag waardoor ik in snaaien verval, mijn voorkeur gaat naar hartig.

Meewerkend is mijn positieve instelling, ik wil graag afvallen. Ik weet dat ik mij met 3 kg minder al zoveel beter voel maar heb die beruchte schop onder mijn achterste nodig en iemand die mij moed in spreekt.

Ik ga nu met de hond een blokje om en dan zo mijn bedje in. Morgen met frisse moed beginnen! cheerleader

Groetjes,
Mirlea
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom terug en succes je had je oude account ook kunnen gebruiken veranderingen pas ik altijd graag aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 11 jul 2018 20:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
beetje laat maar ook van mij een hartelijk welkom(back) Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 14:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1