Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mollie1953

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mollie1953
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Hallo, ik ben Mollie1953, ben 55 jaar jong en wil heel graag ruim 10 kg afvallen.
Ik heb al eens eerder bij de weight watchers club gezeten en het dieet bevalt me heel erg goed. Volg nu dat dieet met de hulp van de cd, maar wil als extra ruggensteuntje deze site gaan gebruiken.
Lijkt me leuk om hier recepten en dergelijke uit te wisselen en ideeën op te doen.
Ik ben 25 november gestopt met roken, nog niet echt zwaarder geworden tot nu toe, maar heb wel de hele dag trek! Snoep op dit moment best wel veel.
Nou ik ga eens verder rondneuzen hier en we spreken elkaar vast nog wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom op deze leuke site

heel knap dat je niet aangekomen bent na het stoppen met roken,dat is al een hele winst zeker met de feestmaand erbij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 14:01    
Vrouw Weeggegevens   molletje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hoi Mollie welkom hier

Moet ook mij plekkie nog even vinden.
gaat vast goed komen

mieke

[img:8f2fbb8c88]http://www.weegclub.nl/weegclub-ticker-9705.png[/img:8f2fbb8c88]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 14:30    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote

Van harte welkom bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt er voor dat je dit niet in je eentje hoeft te doen. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kan je elke week op een vaste door je zelf gekozen dag je gewicht insturen. Dat is zeg maar de stok achter de deur om jezelf in gareel te houden. Dit gewicht, je startgewicht en je gewichtsafname, is zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij je forum berichten een blauw knopje komt te staan dat verwijst naar je weeg gegevens.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten voor allerlei verschillende dieeten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoek pagina.

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers.

* Ticker: Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.

Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift", vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan.

* Acties: We organiseren ook regelmatig een actie. Waarbij we gezamenlijk een afval sprintje organiseren om er even extra fanatiek tegenaan te gaan om bijvoorbeeld voor de vakantie toch nog even die extra kilo's kwijt te raken.

En last but not least, we hebben natuurlijk ook een babbelboxs. Daar kan je lekker kletsen over van alles, ook als het bijvoorbeeld even tegenzit met het afvallen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 19:10    
Vrouw Weeggegevens   Mollie1953
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank jullie wel voor het welkom, ik ga even rond neuzen en plan de campagne opmaken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 20:22    
Vrouw Weeggegevens   Underdog
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
en veel succes met afvallen op dit gezellige forum!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 21:07    
Vrouw Weeggegevens   Lydia

Reageer met quote
Hoi Mollie
Leuk om jou ook hier te zien heb Mieke ook al ontmoet nog even zitten we allemaal hier.
Nu hoor je nog wel hier of op het rookforum

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 feb 2009 18:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1