Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Modifast Intensive Dieetdagboek Vivian

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   DieetVivian
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Vandaag ben ik met mijn derde week bezig en ik ben tot nu toe 4 kilo afgevallen. Dit forum wil ik gaan gebruiken om mijn maaltijden en mijn afvalresultaten bij te houden.Tot nu toe hou ik de intensieve fase goed vol (nog niet gezondigd). Gisteren en vandaag heb ik als tussendoortje 's middags wat komkommer en tomaat gegeten. Voor de rest gewoon de shakes/puddinkjes.

Ik ben trouwens helemaal gek op de chocoladesmaak van zowel de shakes als de pudding. Ik eet nu vaker de puddinkjes dan de shakes omdat ik dan toch het gevoel heb alsof ik 'iets' aan het eten ben en het is fijner als ik met collega's en met mijn familie aan het eten ben.

Dus de eerste dag die ik hier ga posten:
07.30 Chocolade shake
13.00 Chocolade pudding
16.00 Enkele snoeptomaatjes en een grote tomaat
19.30 Chocolade pudding

Op naar morgen en de volgende kilo's! Nog (minimaal) 8 kilo te gaan![/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 22:36    
Vrouw Weeggegevens   DieetVivian

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Mijn tweede dagboek berichtje!

Vandaag heb ik mijzelf zoooooo sterk gehouden en de motivatie is er nu op en top!! Er werd vandaag voor lunch gezorgd op het werk omdat mijn baas en zijn vrouw beide 50 jaar zijn geworden. De vrouw had voor de (gezonde) lunch gezorgd. Maar ik heb er niéts van gegeten, ook al was het een gezonde lunch. Ik wil er nu helemaal voor gaan en ik hoop dat deze discipline beloond wordt als me maandag weer ga wegen en meten...

07.15 Chocolade pudding
13.30 Chocolade pudding + 1 tomaat
18.45 Chocolade pudding

Ik had vandaag ontzettend trek in pudding zo te zien hahah!

Ik vind het fijn om in mijn vrije tijd lekkere en gezonde recepten uit te zoeken voor mijn nieuwe levensstijl die ik straks wil gaan volgen. Die voeding mag ik nu natuurlijk niet eten en ik denk ook dat het op een of andere manier helpt om door deze weken te komen, waarbij ik alleen maar shakes/puddinkjes mag hebben. De recepten zijn dan ook echt met de nadruk op gezond! Veel groenten en fruit en zo natuurlijk mogelijk. Geproduceerd voedsel gaat de deur uit en komt er nooit meer in! Ik hoop op deze manier mijn gewicht te behouden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2012 21:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1