Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

MissyHop gaat weer Cohennen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MissyHop
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Nou ik kon vanmorgen de verleiding weer niet weerstaan en toch weer gewogen. Gelukkig was er weer wat af. Het gaat lang niet zo hard als de andere keren dat ik Cohen heb gedaan. Maarja, toen was ik steeds boven de 100 kilo, en nu startte ik op 89.9.
Het lukt mij door de maagverkleining niet om 2/3 liter water per dag te drinken wat toch echt wordt aangeraden. De vorige keren had ik geen maagverkleining en lukte dit prima. Misschien is dit dan toch de reden waardoor het minder snel gaat. Dus ik heb nu 2 liter flessen water klaargezet, die moeten gewoon op!! Wegens lockdown zit ik het meeste van de tijd thuis en maar 1 a 2 dagen op het werk. Dus moet lukken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 11:46    
Vrouw Weeggegevens   lovelydove
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP

Reageer met quote
ik mag me niet dagelijks wegen, als ik dan een dagje + ga dan sla ik in paniek en zou de mist in gaan. op een week zal het zo goed als altijd wel iets naar beneden gaan. straks ga ik een bloemkoolrijst risotto proberen maken, ben benieuwd .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Niet teveel water achter elkaar drinken hoor, dan wordt je vast misselijk............ Kleine beetjes en dan vaker maar. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2021 22:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
het drinken gaat stilaan beter, gelukkig maar en de bloemkoolrijst risotto was heerlijk dat ga ik nog maken. Het drinken met een maagverkleining is inderdaad moeilijker omdat je per keer kleinere hoeveelheden kan drinken. ik kan beter drinken met licht bruisend water ( de chirurg raad alles met prik af maar zo gaat het gemakkelijker dat telt ook denk ik dan). door het barre weer heb ik veel meer werk met men pony's en dat is natuurlijk positief meer werk is ook meer beweging niet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 11 feb 2021 10:08    
Vrouw Weeggegevens   MissyHop
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Het zat even tegen deze dagen.
Misschien komt het door de maagverkleining maar mijn lichaam trekt het écht niet meer. Twee keer het gevoel flauw te vallen en écht zwart voor de ogen. Maar ik wilde niet opgeven. Ik heb geen slechte dingen gegeten en ben verder gegaan met koolhydraat beperkt Ondersteboven en voelde mij na een dag alweer een stuk beter. Trots dat ik toch "op het rechte pad" ben gebleven!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 11:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Missyhop,

Ik ben supertrots dat je hebt doorgezet, inderdaad met een maagverkleining en of gastric bypas kan het wel even anders aanvoelen. in het ergste geval neem ik een cracker met zelfgemaakte light hummus dat helpt me der vaak snel door.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 10:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

ik kwam even piepen hoe het gaat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 11:26    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Knap dat je het volhoud. Als je 'naar' wordt moet je misschien een noodplan maken? Een beetje noten misschien? Of een hardgekookt eitje? Dat kun je klaarzetten en/of makkelijk meenemen voor als het nodig is. Want van je graatje gaan is geen goed idee. Geschokt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 2:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4