Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mislukkingen en negatieve dingen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
ja gelukkig wel Nicky, hij had een lichte verbranding aan zijn hand, maar is nu al weer over hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Loispower
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

ik zie dat dit een van de weinige actieve topics is dus ik doe nog maar even een gooi. Ik ben op zoek naar een paar leuke buddies, of in elk geval een leuke lieve buddy die net als ik nogal eh...eenzaam is maar niet weg wil gaan zitten kwijnen maar echt weer wat van het leven wil gaan maken.

Ik wil graag 5 kilo afvallen en ook weer leuke kleren gaan kopen lekker naar buiten enz. Maar nu zit ik vnl binnen koekjes te eten en heb geen motivatie

Wie o wie voelt zich aangesproken????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019 5:21    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Loispower schreef:
Hallo allemaal,

ik zie dat dit een van de weinige actieve topics is dus ik doe nog maar even een gooi. Ik ben op zoek naar een paar leuke buddies, of in elk geval een leuke lieve buddy die net als ik nogal eh...eenzaam is maar niet weg wil gaan zitten kwijnen maar echt weer wat van het leven wil gaan maken.

Ik wil graag 5 kilo afvallen en ook weer leuke kleren gaan kopen lekker naar buiten enz. Maar nu zit ik vnl binnen koekjes te eten en heb geen motivatie

Wie o wie voelt zich aangesproken????

Hoi Lois, goed van je dat je hier een berichtje zet!
ik ga even je voorsteldraadje lezen en zal daar ook op reageren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Loispower bij Weegclub zit je dan zeker goed. Wij zijn hier allemaal elkaars maatjes en steuntje in de rug. Erg blij

In real life zit er niets anders op dan erop uit te gaan. Mensen te ontmoeten. Kun je niet lid worden van een vereniging of zo? Of kun je je kind nog niet alleen laten? Is er dan iemand die je kunt vragen 1 avond in de week op te passen?
Of ga wandelen, gewoon lekker lopen en kijk wie je allemaal ontmoet. Het kan al gewoon beginnen met de buren vriendelijk groeten. Lach

Ik ben zelf niet eenzaam, met clubs, werk en kennissen. Maar ik weet wel dat mensen ontmoeten niet vanzelf pleegt te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 feb 2019 3:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5